Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

WD Mybook live pomoc w akutalizacji Twonky

• Please log in to reply
27 replies to this topic

#1 bartorux

bartorux
  • 146 posts
  • SkądGdańsk/Łeba, Poland, Poland

Posted 26 August 2012 - 14:57

Witam!
Potrzebuje pomocy w aktualizacji Twonky w moim dysku WD Mybook live. Mam problem z napisami po DLNA w telewizorze, nie ma szans na ich odtworzenie. Wyczytałem, że trzeba jakoś przes ssh czy coś podobnego zainstalować nowszą wersję Twonky, ale nie mam zielonego pojęcia jak to zrobić. Aktualna to 5.1.9 a ma być 6 coś. Czy miał ktoś podobny problem? update twonkyserver - Western Digital Community tu jest jakoś opisane, ale kompletnie jestem zielony. I tak wiem, że to jest płatne, nie chce piracić, spokojnie poniosę koszta :)

#2 robgrab

robgrab
  • 1384 posts
  • SkądWarszawa

Posted 26 August 2012 - 18:26

Aktualna wersja to 7.0.9, sam jej używam. Najpierw, aby mieć ssh musisz je aktywować. Zaloguj się na stronę konfiguracji MBL, a potem wpisz w pasku przeglądarki adresmlb/UI/ssh i tam zaznacz ssh.

---------- Wpis dodano o 19:26 ---------- Poprzedni wpis dodano o 19:20 ----------

http://www.twonkyfor...ecial-7.0.9.zip

#3 bartorux

bartorux
  • 146 posts

Posted 26 August 2012 - 20:26

Tyle potrafiłem i tyle zrobione :) Dalej zaczyna się czarna magia

#4 bartorux

bartorux
  • 146 posts

Posted 26 August 2012 - 22:37

Ssh odpalone co dalej?

#5 robgrab

robgrab
  • 1384 posts
  • SkądWarszawa

Posted 27 August 2012 - 08:14

Dziś napiszę jak wrócę z pracy. Zresztą zauważyłem, że mam wersję 7.08 więc sam też będę aktualizować.

#6 robgrab

robgrab
  • 1384 posts
  • SkądWarszawa

Posted 27 August 2012 - 17:51