Mnie już powoli wkurza czekanie na nowe iMaki, tym bardziej że wypadałoby nie kupować go w ciemno, tylko poczekać na pierwsze recki. Więc chyba zdecyduję się na retinkę a swoją 13 sprzedam:). Trochę mnie przerażają te problemy z matrycami, gdyby nie było problemu to bym kupił w ispocie bo teraz niezła oferta jest, ale serwis mnie nie interesuje jako droga wymiany;/. Pytanko więc do zorientowanych w temacie(głównie tadziak) jak wygląda sprawa z wymianą towaru? Trzeba czekać aż nasz mac do nich wróci, poczekać kilka dni i wyślą znowu z Holandii czy jakoś szybciej to się odbywa?
Hej, sprawa wygląda tak, że gdy kupisz w Apple-Store (Online lub stacjonarnym), bez większych problemów możesz kilka razy. Wymiana przebiega dosyć sprawnie, na początku było gorzej (brak dostępności Retin), musiały iść aż z Chin, teraz są wysyłane z magazynu w Czechach. Wygląda to więc tak:
1. Stwierdzasz wadę w swoim Macbooku
2. Dzwonisz na wsparcie techniczne i rejestrują tzw case (prosisz o podanie ID)
3. Dzwonisz/piszesz do wsparcia posprzedażowego Apple Store gdzie powołujesz się na case id, prosisz o wymianę.
4. Dzień-dwa później otrzymujesz odpowiedź (zgodę lub odmowę) na wymianę, wówczas przysyłają RMA (kod zwrotu) oraz kuriera do domu, który zabiera oddawany sprzęt. Z reguły w tym samym dniu wysyłany jest nowy (czyli nie czekasz, aż on wróci, jedynie kurier musi go wziąć od Ciebie z domu).
5. Na przesyłkę nowego czekasz 2-3 dni.
Pierwsza wymiana jest praktycznie 'od ręki', z kolejnymi trzeba czekać na ekspertyzę "przełożonych".