Jak traktuje klienta firma Apple...
#1
Napisano 30 listopada 2005 - 14:04
Prowadzi go Łukasz Witkowski, opowiada o życiu za oceanem.
Ostatnio Łukasz przeszedł na jasną stronę mocy - kupił PowerBooka G4
Wcześniej już był użytkownikiem iPod Shuffle a później iPod nano.
Jednak ten post będzie o iPod Shuffle, który się popsuł a raczej o sposobie załatwienia sprawy przez firmę Apple.
Zapraszam do przesłuchania wycinka z Podcastu (1,3MB)
Ja od siebie powiem tylko tyle: fajnie
#2
Napisano 30 listopada 2005 - 14:21
#3
Napisano 30 listopada 2005 - 14:29
#4
Napisano 30 listopada 2005 - 15:09
#5
Napisano 30 listopada 2005 - 15:49
Ja od siebie powiem tylko tyle: fajnie
Przede wszystkim profesjonalnie. I tak powinno byc. Coz jak na razie w naszych realiach to tylko "American Dream" 8)
#6
Napisano 30 listopada 2005 - 16:35
Przede wszystkim profesjonalnie. I tak powinno byc. Coz jak na razie w naszych realiach to tylko "American Dream"
narazie sciagam i opowiem jak wysłucham
ps. juz sie "sciągło" i tez tak bym chcial zeby u nas w PL bylo ... Fajnie mowi ten koles
#7
Napisano 30 listopada 2005 - 18:20
#8
Napisano 30 listopada 2005 - 18:40
#9
Napisano 30 listopada 2005 - 18:51
#10
Napisano 30 listopada 2005 - 20:01
Taaaa, szczególnie szeregowy pracownik ma wielki wpływ na obsługę przez firmę takich sytuacji i może samodzielnie decydować, czy wymienić sprzęt na nowy czy nie.Jaki stąd wniosek?, że firma jest tyle warta ile warci sa ludzie w niej pracujacy:-)
#11
Napisano 30 listopada 2005 - 23:33
#12
Napisano 30 listopada 2005 - 23:38
#13
Napisano 30 listopada 2005 - 23:48
#14
Napisano 30 listopada 2005 - 23:54
#15
Napisano 01 grudnia 2005 - 07:22
#16
Napisano 01 grudnia 2005 - 23:09
#17
Napisano 02 grudnia 2005 - 01:49
#18
Napisano 02 grudnia 2005 - 06:17
#19
Napisano 02 grudnia 2005 - 11:57
Temat rzekaEch...I znowu kolejny wątek o SAD-zie...
Ale utworzyłem ten wątek aby wlać w nas trochę otuchy, jeśli gdzieś może być dobrze to i unas za kilkadziesiąt lat też będzie dobrze więc głowy do góry
Tak na prawdę jeśli chodzi o SAD to ja z niczym niemiłym się nie spotkałem, ale gadżetów nie dostałem ani przy zakupie PowerBook'a 12" w grudniu 2004 ani przy zakupie PowerBook'a 15" w listopadzie ani przy zakjupie iPod Photo 30GB nie pamiętam kiedy.
Jedyne "gadżety" to naklejki
#20
Napisano 02 grudnia 2005 - 16:06
#21
Napisano 03 grudnia 2005 - 12:42
Żeby słuchać z iTunes i żeby to się aktualizowało... :?:
[ Dodano: 2005-12-03, 12:51 ]
OK, chyba już sam wyniuchałem co i jak.
Ale czemu nie ma buttona"Subscribe" tylko trzeba dodawać adres przez Advanced -> Subscribe to Podcast
#22
Napisano 03 grudnia 2005 - 14:07
Może tak, może nie - to się dopiero okaże kiedy otrzymam (o ile otrzymam) odpowiedzi od Sauo na pytania testowe :wink: Bo może się okazać, że to wcale nie jest wątek o SADzie, ale kolejny dowód na prawdziwość prawa Greena: wszystko jest możliwe pod warunkiem, że nie wiesz, o czym mówisz.Ech...I znowu kolejny wątek o SAD-zie...
#23
Napisano 03 grudnia 2005 - 14:21
Music Store -> Podcasts -> International -> ... i tam już będziesz miał "Subscribe" przy danym podcaście.Ale czemu nie ma buttona"Subscribe"
#24
Napisano 03 grudnia 2005 - 15:07
#25
Napisano 03 grudnia 2005 - 15:20
chcialbym dorzucic pare slow od siebie jak to wyglada z wymiana sprzetu w anglii, generalnie maja tu ustawowe 10 dni na zwrot czegokolwiek co sie zakupilo.
Tu jest podobnie - wszystko co kupisz przez net, telefon lub korespondencyjnie możesz zwrócić w ciągu 10 dni od daty zakupu.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych