Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Problem z zakupami w AppStore


  • This topic is locked This topic is locked
20 replies to this topic

#1 babciakanalia

babciakanalia
  • 9 posts

Posted 12 August 2012 - 21:00

Witam! Mam problem z kupowaniem aplikacji w appstore. Problem polega na tym, że kiedy wpiszę hasło apple ID to automatycznie prosi mnie o zaktualizowanie danych płatności, bo są niepoprawne. Powtarza się to w nieskończoność. Trwa to już dobry miesiąc. Darmowe appki pobierać mogę. Miesiąc temu kupiłem album piosenek, odrazu po odsłuchaniu zorientowałem się, że to wogóle inna muzyka, niż ta, która jest opisana w iTunes. Napisałem do applowiczów żeby zwrócili mi pieniądze. Odpisali, że kasa została zwrócona. Po 3-4 dniach wbijam na stronę banku, na moje konto. I ku mojemu ździwieniu kasa nawet nie została pobrana. Przypuszczam, że powstało błędne koło. Apple nie odda mi kasy bo jeszcze jej nie pobrało, ale jej nie pobierze, bo musi tą kase potem oddać. Środki na koncie cały czas są na poziomie +100 więc o braku minimalnej ilości 20zł nie ma mowy. Nie wiem co mam robić, próbowałem WSZYSTKIEGO! Proszę o pomoc. //załamany urzytkownik iPad2

#2 dm76

dm76
  • 2445 posts
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Posted 12 August 2012 - 21:05

Upewnij się, że twoja karta obsługuje płatności online na całym świecie

#3 babciakanalia

babciakanalia
  • 9 posts

Posted 12 August 2012 - 21:09

Tak, ponieważ kiedyś już kupowałem w appstore. Wiele razy, jestem aktywnym urzytkownikiem ;)

#4 t.sikora

t.sikora
  • 657 posts

Posted 12 August 2012 - 21:33

jeśli jesteś aktywnym uŻytkownikiem, to powinieneś wiedzieć, ze dane dotyczące aktualizacji wybranej wcześniej metody płatności są standardem - więc nie bardzo rozumiem, czym się tak załamałeś...

#5 babciakanalia

babciakanalia
  • 9 posts

Posted 12 August 2012 - 21:54

Tak, tylko, że mimo iż podaję prawidłowe dane to cały czas proszą mnie o poprawę bo takowe są, odziwo, niepoprawne.

#6 dm76

dm76
  • 2445 posts
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Posted 12 August 2012 - 21:59

Skoro potrafisz napisać do apple o zwrot nie pobranych pieniędzy, to czemu przez miesiąc nie dałeś rady napisać do nich znacznie prostszej rzeczy - dlaczego dane twojej karty są niepoprawne, skoro wcześniej były...?

#7 t.sikora

t.sikora
  • 657 posts

Posted 12 August 2012 - 22:06

zmieniałeś kartę? płaciłeś w międzyczasie inną kartą? logowałeś się z innego sprzętu do App Store? ktoś inny logował się z Twojego komputera na inne konto? jeśli 4x "nie" to pisz ja dm76 radzi - pozdro

#8 babciakanalia

babciakanalia
  • 9 posts

Posted 12 August 2012 - 22:12

2@UP myślisz, że nie pisałem? I to nie raz! Za każdym razem: "To tylko chwilowy kłopot. Proszę spróbować za jakiś czas" czy jakoś tak. Myślisz, że gdybym do nich nie pisał to przyszedłbym tu? @UP dokładnie 4x nie.

#9 t.sikora

t.sikora
  • 657 posts

Posted 12 August 2012 - 22:15

faktycznie - dziwna sprawa - jesteś pewien, że z kartą wszystko OK? kto jest jej wystawcą?

#10 babciakanalia

babciakanalia
  • 9 posts

Posted 12 August 2012 - 22:24

Visa z Pko

#11 t.sikora

t.sikora
  • 657 posts

Posted 12 August 2012 - 22:25

idź do PKO i poproś o wymianę - najprostsze rozwiązania są najskuteczniejsze :)

#12 Pieka

Pieka
  • 647 posts

Posted 12 August 2012 - 22:25

Visa z Pko

Przeczytaj: http://myapple.pl/ip...tml#post1932513

#13 OleYek

OleYek

  • 17478 posts
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Posted 12 August 2012 - 22:44

Visa z Pko


Zmień bank i poczytaj przyklejony wątek o kartach w iTunes. Karty Pekao S.A. i PKO BP nie działają, bo te dwa banki mają gdzieś standardy ...

#14 opa_pl

opa_pl
  • 411 posts

Posted 13 August 2012 - 01:11

Podepne się pod temat. Mam problem z zakupami przez itunes. Bezproblemowo mogę kupować produkty w apple store oraz filmy i muzykę na iTunes. Natomiast mam problem z zakupieniem gazet, np. forbsa czy Newsweeka. Wyskakuje mi komunikat: "please contact itunes support to complete this transaction". Problem pojawił się dzisiaj. Używam karty prepaid z wbk.

#15 babciakanalia

babciakanalia
  • 9 posts

Posted 13 August 2012 - 10:46

Wolałbym nie zmieniać banku, ponieważ nie chce mi się biegać z tymi papierkami :D Ale jeśli już to jaki bank polecacie?

#16 DanielF

DanielF
  • 5764 posts
  • SkądSiedlce

Posted 13 August 2012 - 10:51

Karty Pekao S.A. - karta działa tylko co jakiś czas (po wystąpieniu problemu z płatnością) należy ustawić metodę płatności na NONE i ponownie dodać kartę.

#17 babciakanalia

babciakanalia
  • 9 posts

Posted 13 August 2012 - 11:45

Próbowałem, pozostaje mi iść do banku i wyjaśnić sprawę.

#18 OleYek

OleYek

  • 17478 posts
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Posted 13 August 2012 - 21:16

Karty Pekao S.A. - karta działa tylko co jakiś czas (po wystąpieniu problemu z płatnością) należy ustawić metodę płatności na NONE i ponownie dodać kartę.


Dokłądnie karta działa raz, ponieważ autoryzuje za pierwszym razem i to co kupiłeś wcześniej przechodzi z tą autoryzacją. bank nie autoryzuje następnych transakcji, dlatego karta wysiada po jakimś czasie, bo AppStore nie ściąga kasy za każdą kupioną aplikację tylko kumuluje pobrania. A bank nie autoryzuje, bo nie dostaje kodu CVV bo ze względów bezpieczeństwa ten kod nie jest zapisywany na serwerach Apple, a bank zgodnie ze standardem powiniem po autoryzacyjnej transakcji autoryzowac kolejne, bez wymagania kodu CVV.

#19 babciakanalia

babciakanalia
  • 9 posts

Posted 14 August 2012 - 10:30

Byłem w banku i powiedziałem kilka "Miłych" słów ;) w tej chwili wszystko działa normalnie, mogę kupować. Nie zamykam, bo komuś może się jeszcze przydać :D Pozdrawiam i dzięki za pomoc!

#20 opa_pl

opa_pl
  • 411 posts

Posted 29 August 2012 - 10:36

U mnie pojawił się problem z mikropłatnościami w programach typu gry i gazety. W appstore mogę kupować, tak samo jak w itunes.... Czy problem może wywołać próba dokonania mikropłatności przy zbyt małej ilości środków na koncie? Używam prepaid wbk

#21 Lokria

Lokria
  • 6278 posts
  • SkądŁódź

Posted 29 August 2012 - 10:38

Temat zamykam bo jest odrebny wątek o kartach i płatnościach w iTunes store nie będziemy tworzyć kolejnego.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users