
połączenie z supportem Apple 4zł/min
#1
Napisano 08 sierpnia 2012 - 14:27
#2
Napisano 08 sierpnia 2012 - 14:38
#3
Napisano 08 sierpnia 2012 - 15:49
Witam,
ktoś kiedyś dzwonił do supportu Apple? Ja dzwoniłem i naliczyli mi 80zł za 20 minutowe połączenie. Jestem zły (nie wiem na kogo) ponieważ Play naliczył mi to jako połączenie międzynarodowe. Jeśli chodzi o Apple, to o to że jeśli faktycznie była to międzynarodówka to że o tym nie wspomnieli. Nr telefonu to 00800 4411875. Faktycznie, ilość cyfr jest większa niż u nas w Polsce.
Podlega to jakiejś reklamacji ze strony Play?
Witam!
Tutaj wklejam info ze strony apple odnośnie dzwonienia do pomocy technicznej.:
Poland 00800 4411875*****
***** Toll-free phone number is for landlines. Some mobile operators do not provide access or charge a fee. -1.Numer darmowy dla telefonów stacjonarnych. Niektórzy operatorzy sieci komórkowych nie zapewniają dostępu lub pobierają opłatę.
Myślę, że wszystko jasne.
#4
Napisano 08 sierpnia 2012 - 16:13
#5
Napisano 08 sierpnia 2012 - 17:20

#6
Napisano 08 sierpnia 2012 - 17:29
#7
Napisano 08 sierpnia 2012 - 18:25

#8
Napisano 08 sierpnia 2012 - 18:51
Witam!
Tutaj wklejam info ze strony apple odnośnie dzwonienia do pomocy technicznej.:
Poland 00800 4411875*****
***** Toll-free phone number is for landlines. Some mobile operators do not provide access or charge a fee. -1.Numer darmowy dla telefonów stacjonarnych. Niektórzy operatorzy sieci komórkowych nie zapewniają dostępu lub pobierają opłatę.
Myślę, że wszystko jasne.
czytać umiem. Rozumiem naliczyć opłatę jak za normalną rozmowę. Chodzi mi o to czy faktycznie jest to numer międzynarodowy czy Play sobie naciąga. Jestem troszkę zły bo "Darmowy" Support od Apple nie był wcale taki darmowy. Nie chodzi o tą kasę bo to nie są jakieś kosmiczne pieniądze, ale o sam fakt tego incydentu. Napisałem reklamację do Play i jej nie uwzględnili. Jedyne co mogli zrobić to obniżyć abonament przez 2 miesiące o 10 zł. Coś jest, ale niesmak mi pozostał.
#9
Napisano 08 sierpnia 2012 - 19:19
czytać umiem. Rozumiem naliczyć opłatę jak za normalną rozmowę. Chodzi mi o to czy faktycznie jest to numer międzynarodowy czy Play sobie naciąga. Jestem troszkę zły bo "Darmowy" Support od Apple nie był wcale taki darmowy. Nie chodzi o tą kasę bo to nie są jakieś kosmiczne pieniądze, ale o sam fakt tego incydentu. Napisałem reklamację do Play i jej nie uwzględnili. Jedyne co mogli zrobić to obniżyć abonament przez 2 miesiące o 10 zł. Coś jest, ale niesmak mi pozostał.
Nie wiem do kogo masz więcej pretensji - do Play czy do Support od Appla. Darmowa pomoc techniczna jest tylko przez 90 dni chyba, że masz AppleCare. Co do połączeń ze stacjonarnego to ja zwsze tak dzwonię i nic mi nie naliczają. Co do dzwonienia z komórek to już zdecydowanie trzeba wyjaśniać u operatora komórkowego - choć moim zdaniem stoi jak byk, że tylko połączenie z telefonu stacjonarnego są darmowe. A co do obniżenia po 10 zł przez 2 miesiace to faktycznie takie na odczepnego a nie rozwiązanie/wyjaśnienie problemu.
#10
Napisano 08 sierpnia 2012 - 19:28
#11
Napisano 09 sierpnia 2012 - 05:41
To jest numer międzynarodowy, ale darmowy w UE, jednakże połączenia na numery darmowe z sieci komórkowych są rozliczane inaczej niż ze stacjonarnych. Widać Play postanowił na tym konkretnie zarobić.
i własnie o taka odpowiedź mi chodziło. Czy jest to numer międzynarodowy i czy kwota połączenia musiała być tak duża, czy Play podbiło masakrycznie stawkę.
Co do niesmaku to mam do jednej i do drugiej firmy. w 90 dniowy support się łapałem, ale co to ma do mojego problemu? rozmawiałem z kolesiem ok 20 minut, a on nie potrafił rozwiązać mojego problemu. Dowiedziałem się od niego mniej niż z innych źródeł. Do kitu z taką pomocą.W ankiecie wystawiłem odpowiednią opinię (jeszcze nie widziałem bilingu więc oceniałem tylko rozmowę.
Do Play bo mają kosmiczną stawkę. Wiem, wiem moja wina, nie przeczytałem w cenniku. Tylko że to nie jest pierwszy raz. Kiedyś dzwoniłem na infolinię banku i nie pobrało z pakietu złotówek, tylko doliczono do abonamentu i też powiększona stawka, chociaż nie aż tyle.
#12
Napisano 09 sierpnia 2012 - 07:12
i własnie o taka odpowiedź mi chodziło. Czy jest to numer międzynarodowy i czy kwota połączenia musiała być tak duża, czy Play podbiło masakrycznie stawkę.
Co do niesmaku to mam do jednej i do drugiej firmy. w 90 dniowy support się łapałem, ale co to ma do mojego problemu? rozmawiałem z kolesiem ok 20 minut, a on nie potrafił rozwiązać mojego problemu. Dowiedziałem się od niego mniej niż z innych źródeł. Do kitu z taką pomocą.W ankiecie wystawiłem odpowiednią opinię (jeszcze nie widziałem bilingu więc oceniałem tylko rozmowę.
Do Play bo mają kosmiczną stawkę. Wiem, wiem moja wina, nie przeczytałem w cenniku. Tylko że to nie jest pierwszy raz. Kiedyś dzwoniłem na infolinię banku i nie pobrało z pakietu złotówek, tylko doliczono do abonamentu i też powiększona stawka, chociaż nie aż tyle.
Więc podsumowując - bolesna i denerwująca sprawa Cię spotkała i pewnie na tym się skończy bo nikt nie odda Ci pieniędzy. I wychodzi z tego, że jednak na te wszystkie "darmowe" infolinie, pomoce techniczne itp. itd. trzeba dzwonić ze stacjonarnego a jeszcze wczesniej dokładnie przeprowadzić "śledztwo" na jaki numer chcemy dzwonić, czy to jest krajowy czy zagraniczny , czy ze stacjonarnego czy z komórki...... Trszoszkę dużo tego no ale niestety tak tu u Nas jest... Pozdrawiam
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych