Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

MacBook Pro MC371PL nie włącza się


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Michalko

Michalko
  • 8 postów

Napisano 05 sierpnia 2012 - 17:15

Mój MacBook działał prawie 2 lata bez zarzutu (kupiony w październiku 2010). Dzisiaj podczas wyłączania przywiesił się, praktycznie pulpit był już schowany, została jedynie tapeta. Wyłączyłem go przytrzymując przycisk Power. Następnie wyczyściłem go przy użyciu ściereczki z mikrofibry i pianki antystatycznej. Do następnego uruchomienia (a właściwie jej próby) minęły z 2h. Mac nie reaguje na przycisk Power. Bateria była naładowana na około 70%, wskaźnik baterii działa. Zasilacz również działa, ładuje baterię (aktualnie jest naładowana na 100%). Resetowałem SMC (tzn. wykonywałem według instrukcji [url=http://support.apple.com/kb/HT3964]Intel-based Macs: Resetting the System Management Controller (SMC)[/url], ale ciężko stwierdzić czy się reset wykonał bo nic szczególnego się nie zadziało).
Czy pianka mogła zadziałać destrukcyjnie? Nie pierwszy raz używam pianki do tego celu, ale może nie jest to do końca dobry pomysł :neutral:

#2 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 05 sierpnia 2012 - 22:02

(...) Czy pianka mogła zadziałać destrukcyjnie? Nie pierwszy raz używam pianki do tego celu, ale może nie jest to do końca dobry pomysł

Jak użyłeś jej bezpośrednio na maca - jak najbardziej mogła zaszkodzić. Jak nasączyłeś nią ściereczkę - raczej nie.


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#3 Michalko

Michalko
  • 8 postów

Napisano 08 sierpnia 2012 - 20:46

Oddałem go do serwisu KDS (iSource) w Katowicach. Okazało się, że przycisk "power" jest uszkodzony i nie ma szans go uratować. W związu z tym do wymiany idzie cały top case. 900zł netto:-x

#4 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 08 sierpnia 2012 - 21:04

Oddałem go do serwisu KDS (iSource) w Katowicach. Okazało się, że przycisk "power" jest uszkodzony i nie ma szans go uratować. W związu z tym do wymiany idzie cały top case. 900zł netto:-x

A wystarczyło wymienić tylko klawiaturę.....


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#5 Michalko

Michalko
  • 8 postów

Napisano 08 sierpnia 2012 - 21:43

Mam rozumieć, że za dużo mi serwis chce wymienić?

#6 arvika

arvika
  • 1 501 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 15 sierpnia 2012 - 08:33

W niektórych modelach wystarczy wymienić tylko klawiaturę, naprawa jest wtedy tańsza.

#7 franz84

franz84
  • 238 postów

Napisano 15 sierpnia 2012 - 15:58

Oddałem go do serwisu KDS (iSource) w Katowicach. Okazało się, że przycisk "power" jest uszkodzony i nie ma szans go uratować. W związu z tym do wymiany idzie cały top case. 900zł netto:-x


To błąd masz tu sprawdzone serwisy z warszawy i krakowa kurierem ślesz i masz lux, wymienią ci tylko to co potrzeba iSource to nie serwis tylko podmieniacze modułów.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych