Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Brak połączenia z App Store


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 preemo

preemo
  • 1 postów
  • SkądSopot

Napisano 29 lipca 2012 - 12:38

Witam! Mam problem z Mac App Store. Zrobiłem uaktualnienie OS X do 10.6.8 i aplikacja odpala się ale z komunikatem "brak połączenia z App Store. Do itunes mogę się normalnie zalogować i wylogować w app store nie mogę nic zrobić. Miał ktoś z Was problem z tym?

#2 qubuss

qubuss
  • 518 postów
  • SkądKońskie, PL

Napisano 25 sierpnia 2012 - 20:25

Mam podobny problem, bardzo często wyskakuje mi komunikat w MAS o braku połączenia (internet jest) tak samo dzieje się z iTunes Store, jest to bardzo uciążliwe i zdarza się bardzo często. Proszę o pomoc.

#3 jakub123

jakub123
  • 5 postów

Napisano 30 grudnia 2012 - 21:19

Mam ten sam problem. Kupiłem Maca trzy dni temu, pierwsze dwa dni się łączyłem z App Storei nagle wyskakuje komunikat o braku połączenia z internetem, który oczywiście działa. Trochę to irytująca sprawa. Ok. Zresetowałem modem i router i już działa. Jednak co jakiś czas mam problem z połączeniem i muszę restartować router. Może ktoś wie jak ustawić router?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych