Witam! Mam problem z Mac App Store. Zrobiłem uaktualnienie OS X do 10.6.8 i aplikacja odpala się ale z komunikatem "brak połączenia z App Store. Do itunes mogę się normalnie zalogować i wylogować w app store nie mogę nic zrobić. Miał ktoś z Was problem z tym?

Brak połączenia z App Store
Rozpoczęty przez
preemo
, 29 lip 2012 12:38
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 29 lipca 2012 - 12:38
#2
Napisano 25 sierpnia 2012 - 20:25
Mam podobny problem, bardzo często wyskakuje mi komunikat w MAS o braku połączenia (internet jest) tak samo dzieje się z iTunes Store, jest to bardzo uciążliwe i zdarza się bardzo często. Proszę o pomoc.
#3
Napisano 30 grudnia 2012 - 21:19
Mam ten sam problem. Kupiłem Maca trzy dni temu, pierwsze dwa dni się łączyłem z App Storei nagle wyskakuje komunikat o braku połączenia z internetem, który oczywiście działa. Trochę to irytująca sprawa.
Ok. Zresetowałem modem i router i już działa.
Jednak co jakiś czas mam problem z połączeniem i muszę restartować router. Może ktoś wie jak ustawić router?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych