Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Uwaga na Netię!


  • Please log in to reply
42 replies to this topic

#1 Appl

Appl
  • 42 posts

Posted 22 July 2012 - 20:43

Uważajcie na Netię. Sprawa ma sie tak : miałem łącze 8 Mbs instaluje prędkości i umowa sie kończyła. Netia zaproponowała podniesienie prędkości iNternetu do 20Mbs. Warunki techniczne? Są. Oczywiście proszę pana. Są jak najbardziej. W wyznaczonej dacie sprawdzam i co mam? 6 albo 4 Mbs. Czyli mniej i gorzej. Reklamuję i dowiaduje sie ze nie ma warunków technicznych. Chwilowo. Jeszcze dwa tygodnie mam poczekać. I tu jest pies pogrzebany bo termin do zerwania umowynzawartej zdalnie to 10 dni. Oczywiście po 2 tygodniach okazuje sie ze wszystko jest tak jak podejrzewalem: internet z łącza o gwarantowanej prędkości zamienił sie w internet o niższej prędkości i nie gwarantowanej bo do 20 czyli 1 Mbs tez spełnia warunki umowy. Przestrzegam ! Oszczędzę opisów rozmów z bezczelnymi pracownikami netii . Jest to celowe oszustwo służące przedłużania umowy o kolejne dwa lata. Tak sie składa ze mam firmę internet jest niezbędny i to szybki, kilka telefonów itd wytrzymam te dwa lata i przygotuje sie na zmianę operatora. Jeszcze raz serdecznie odradzam Korzystanie z firmy Netia.

#2 JerryEvo

JerryEvo
  • 3921 posts
  • Płeć:

Posted 22 July 2012 - 21:25

Powołaj się na to co było i zażądaj przywrócenia poprzedniej prędkości. Kontaktuj się e-mailem. W przypadku jak nie pomoże skieruj całą dokumentację do UKE. Problem jest nie tyle w Netii co w tym, że TP nie wywiązuje się z ich umowy za co została właśnie pozwana przez Netię do sądu.

#3 m18

m18
  • 64 posts

Posted 22 July 2012 - 21:34

To co napisałeś to nie wszystko. Dużo ciekawszym tematem jest jakość pracy Infolinii i beznadziejny stosunek do abonenta w przypadku jakichkolwiek problemów technicznych. O ile jeszcze sprawa dotyczy sieci własnej Netii to jest jakaś nadzieja. Ale w przypadku korzystania z BSA lub LLU na łączach dzierżawionych nie jest już tak przyjemnie. To beznadziejne, że Netia korzysta z takich "sprytnych" wybiegów, aby pozyskać klientów. Niestety robi to na siłę, zapominając o tym, że jeden zadowolony przyciągnie 3 kolejnych, ale 1 niezadowolony zniechęci 10 innych. Brak tu komfortu związanego z możliwością swobodnego odejścia w przypadku gdyby usługa nie spełniała oczekiwań klienta. No i jak napisał Appl - przeczeka do końca umowy, zniechęci mnóstwo innych osób do Netii, a po zakończeniu umowy... bye bye na wieki.

#4 JerryEvo

JerryEvo
  • 3921 posts
  • Płeć:

Posted 22 July 2012 - 21:41

To nie jest wybieg - sprawdzają w systemie udostępnionym przez TP jakie są możliwości a potem wysyłają zlecenie - TP odpowiada jak chce. Netia nie jest idealna - też się z nimi kopię czasami ale alternatywą jest Orange - tu dopiero zobaczysz jak można olewać klienta - tysiące infolinii, totalnie nie rozumiejący tematu konsultanci.

#5 tomud

tomud
  • 588 posts
  • SkądWarszawa

Posted 22 July 2012 - 21:47

Tak sie składa ze mam firmę internet jest niezbędny i to szybki, kilka telefonów itd wytrzymam
te dwa lata i przygotuje sie na zmianę operatora.


Wiesz to sie wtedy bierze internet ktory spelnia wymagania, a nie cuda dla uzytku domowego czy nawet DSL TPSA (w teorii dla firm). Z tym ze to niestety slono kosztuje, ale sie wtedy nie marudzi ze zamiast 20Mbps ma sie 1Mbps.
Niestety takie przykre fakty i realia - tez sie ludzie dziwnie patrza jak mowie ile placimy za symetryczne 30Mbps gdzie ma sie gwarancje (ale tez do routera brzegowego mojego dostawcy). Choc najczesciej nie ma problemow by bylo drastycznie wilniej.

#6 seb235-8731863dbe

seb235-8731863dbe
  • 8114 posts

Posted 22 July 2012 - 23:01

@Appl To co piszesz jest troszkę przesadzone. Nie do końca sam napisałeś podstawowe informacje, pierwsza z nich to jaka technologia BSA, LLU, CU? Druga sprawa to nikt nigdy nie zagwarantował nikomu łącza 8Mbit/s w tej kategorii cenowej. Zawsze się pojawia magiczne "DO" jedyne co mogłeś mieć zagwarantowane to prędkość synchronizacji na poziomie sprzętowym ale to i tak nic nie znaczy. Dzisiaj opcja do 20 zakłada tzw widełki, z powodu iż linia by się mogła nie zsynchronizować w danych warunkach i następowały w przerwy w usłudze. Jeżeli masz dostęp do urządzenia dostępowego tam pisze jakie są maksymalne możliwości lini. Parametr ten jest bardzo ważny lini netii, ponieważ wystarczy ponowne uruchomienie netia spota aby synchronizacja wskoczyła wyżej. O tyle na lini TP usługa leci na podstawie profili przygotowanych dla neostrady czyli można mieć 2, 6, 10 i 20 Mbit/s, przy czym każda z nich zakłada małe widełki. Powoduje to iż mając linie zdolną wyciągnąć 15Mbit/s TP uruchamia Cię na profilu 10Mbit/s i na tym koniec. Z tego powodu w umowie pojawia się miesiąc czasu na określenie maksymalnych możliwości lini, a wnioskować możesz o więcej tylko mając sensowne argumenty. To nie jest tak że dzisiaj masz 10Mbit/s a jutro 1Mbit/s bo jest określenie do i nic się nie da zrobić. Aczkolwiek pamiętaj o jednym: BSA - Rola netii sprowadza się tylko do wystawiania faktur ewentualnie napisanie pisma do TP. LLU - Urządzenia są własnością netii i mogą coś próbować zrobić, ale naprawę lini może zrobić tylko TP. CU - Netia odpowiada za całość. Nie mam zamiaru bronić netii bo nie mam w tym celu ale podejdź do sprawy racjonalnie, na początku poproś o reset portu na DSLAMie, po tej operacji przetestuj działanie usługi. Jeżeli problem będzie dalej zgłoś awarię może być sytuacja że port jest uszkodzony i dlatego masz zaniżone prędkości. Nie mówię że usługa netii jest idealna bo nie da się tego dokonać aby była, ale działa ona w miarę dobrze i co dla mnie ważne łącze jest stałe a nie że jest po kilkanaście przerw na miesiąc w świadczeniu usług. Problem taki jak piszesz miałem ostatnio telefon na infolinie, prośba o połączenia z działem technicznym co ma dostęp do centrali szybki restart portu i prośba o przetestowania działania usługi jak nie wróci do stanu wyjściowego zostanie wysłane zgłoszenie do technika który awarię ma usunąć. Na szczęście restart portu pomógł, na początku przytrafił się problem że rozłączało usługę co 40minut i były straty w pingach awaria została usunięta w niecałe 24h. Pamiętaj też że prędkość może się wahać w zależności od warunków atmosferycznych oraz użycia sąsiednich par. Dlatego w godzinach szczytu synchronizacja może być na niższym poziomie niż w wczesnych rannych godzinach u mnie w godzinach nocnych jest w okolicy 22Mbit/s a w sczytu potrafi spaść do 17Mbit/s. Mam usługę netii CU od października 2011 w tym czasie miałem 2 przerwy w dostępie do usługi na jakieś 10 minut łącznie po przeżyciach z wcześniejszym dostawcą jestem zadowolony :) Jeżeli masz usługę BSA to pretensje możesz mieć tylko do TP, a opini o tym że netia danej prędkości włączyć nie mogła bo tp przesyłało odmowy, po czym sami umowę podpisali i prędkość chodziła na internecie jest sporo. Ciężko stwierdzić czy faktycznie to jest prawda czy nie ale gdzie kucharek sześć ... Tak na zakończenie ja Ci powiem że na pewno bym reklamował usługę, skoro 8 Mbs działało wcześniej stabilnie to musi i teraz. Aczkolwiek mając usługę na BSA będzie Ci bardzo ciężko cokolwiek zdziałać. Czekam na dalsze informacje :)

#7 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 24334 posts
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Posted 23 July 2012 - 09:20

@seb235 Tego bełkotu nie da się czytać. Pisz, proszę, poprawnie (pokochaj przecinek, na początek), bo będę Ci kasował posty. Ten nie wyleciał, bo jest długi i szkoda Twojego wysiłku - ale byłem już blisko. Hint: nie odpowiadaj na tego posta. Po prostu się zastosuj.

#8 leodan011

leodan011
  • 529 posts
  • Skądz zakamarków

Posted 06 August 2012 - 14:20

nie czytałem całości, ale jako pracownik jednej z dużych firm telekomunikacyjnych zaznaczę, że operator ma obowiązek dostarczyć 80% deklarowanej wartości na umowie. Jeśli nie spełnia warunków jet to podstawa do zerwania umowy. Nie wspominając również o zapisach rozmów telefonicznych, na które również możesz sie powołać. Pozdrawiam.

#9 seb235-8731863dbe

seb235-8731863dbe
  • 8114 posts

Posted 06 August 2012 - 15:24

to tylko teoria :)

#10 cinkibolek

cinkibolek
  • 402 posts

Posted 06 August 2012 - 21:06

+1 tomek, pomimo ze nie rozumiem zbytnio o co chodzi ;)

#11 RobertG7

RobertG7
  • 34 posts

Posted 06 August 2012 - 21:35

+1 tomek, pomimo ze nie rozumiem zbytnio o co chodzi ;)


-1 cinkibolek, jeżeli nie rozumiesz to nie wypowiadaj się.

Brawo moderatorze. Wywód Seb235 jest ciekawy, tylko że chaos nie pozwala na dokładne zrozumienie. Podobnie autor wątku: brak interpunkcji bardzo komplikuje odczytanie.

#12 cidik

cidik
  • 317 posts

Posted 06 August 2012 - 21:37

Wracając do tematu... Niestety nie napisałeś czy masz łącze z netii czy dzierżawę NETI od TP... w 90 % przypadków masz to drugie... a TP-sa jako uczciwy i znający konkurent przecież nie będzie ograniczał tobie jako klientowi konkurencji korzystania z ich linii :) A poważnie, odstąp od umowy NETI i idz do TP, tylko tam bankowo dostaniesz 20 mb, jak masz nie więcej niż 300 m. w lini prostej i max 1000 po kablach do centrali... Niestety i do lini NETI i TP jeżdżą pracownicy TP, którzy maja nipisaną umowę, najpierw naprawiać TP, a potem NETIE... jak się pracuje 8 godzin a ma sie 30 zgłoszeń awarii to gdzie się pojedzie i zweryfikuje... Mimo, że jest to niezgodne z obowiązującymi przepisami, ale i tak samo nie jest możliwe udowodnienie tego -> a jak udowodnisz przed Wysokim Sadem po 10 latach to wszyscy juz będą mięć LTE 5G, lub inny niespotykaną prędkość... MONOPOL -> to monopol i puki nie dostaniesz gwarancji, że masz kabel NETI i centralę neti, nie dzierżawione -> nie zakładaj... bo każda awaria, których zdarza się mnóstwo jest wynikiem wg. mnie celowego tępienia konkurencji pod przymrużoną literą prawa.

#13 seb235-8731863dbe

seb235-8731863dbe
  • 8114 posts

Posted 06 August 2012 - 22:20

@cidik nie będę tutaj oceniał TP bo ceny jak dla mie są nie do przyjęcia i 108,89zł/mc za internet do 20Mbit/s płacić nie zamierzam (umowa 24mce). Porównania nie mam także bo po raz 2gi w netii jestem z usług TP nie korzystałem i przy obecnej polityce cenowej nie zamierzam. Szczęście w nieszczęściu jest takie że mam dostęp zarówno do lini tp jak i netii także dzierżawienia mnie nie interesują i na pewno bym na to nie poszedł. LTE to jeszcze droższa zabawka niż TP, za 49zł/mc mam 7GB/mc (w taryfie dziennej) i 50GB/mc (w taryfie nocnej - promocyjnie), i tutaj działa magia promocji internet do 100Mbit/s tylko po co abym sobie na onet wszedł pogode zobaczyć? bo youtube przy takich limitach jest kwestią dyskusyjną. A jak pokazują fora to przy małej odległości od nadajnika i przy zerowym ruchu udało się maksymalnie osiągnąć 30Mbit/s i to tyle. Podłączenie internetu 100Mbit/s do pustego nadajnika który w idealnych warunkach jest w stanie tyle zaoferować użytkownikowi plus nałożenie na niego takich ograniczeń że nawet jak by mu te 100Mbit/s działało to i tak nie wiele by zrobił to troche paranoja i takie oferty nie powinny być nawet dopuszczane przez polskie prawo. Wracając do tego co napisałeś czy faktycznie TP robi problemy klientowi netii, tego nie wiem. Co w przypadku awarii, jeżeli w pierwszej kolejności załatwiała by interes własnych klientów nie dziwiło by mnie to zbytnio ale tego udowodnić się nie da. Przypadki że TP blokowało netie a następnie brało użytkownika do siebie i okazywało się że możliwości techniczne są widziałem na necie i nie wiem ja się do tego odnieś. Może to być przypadek, może nie. Z 2giej strony xDSL jest technologią na której działanie ma wpływ wiele czynników i nie jestem nawet pewien czy da się tutaj cokolwiek zagwarantować :)

#14 RobertG7

RobertG7
  • 34 posts

Posted 07 August 2012 - 00:53

Cytat
seb235"@cidik nie będę tutaj oceniał TP, bo ceny jak dla mie są nie do przyjęcia i 108,89zł/mc za internet do 20Mbit/s płacić nie zamierzam (umowa 24mce). Porównania nie mam także, bo po raz 2gi w netii jestem, z usług TP nie korzystałem i przy obecnej polityce cenowej nie zamierzam. Szczęście w nieszczęściu jest takie, że mam dostęp zarówno do lini tp jak i netii, także dzierżawienia mnie nie interesują i na pewno bym na to nie poszedł.

LTE to jeszcze droższa zabawka niż TP, za 49zł/mc mam 7GB/mc (w taryfie dziennej) i 50GB/mc (w taryfie nocnej - promocyjnie), i tutaj działa magia promocji internet do 100Mbit/s, tylko po co, abym sobie na onet wszedł pogode zobaczyć? bo youtube przy takich limitach jest kwestią dyskusyjną. A jak pokazują fora, to przy małej odległości od nadajnika i przy zerowym ruchu udało się maksymalnie osiągnąć 30Mbit/s i to tyle. Podłączenie internetu 100Mbit/s do pustego nadajnika, który w idealnych warunkach jest w stanie tyle zaoferować użytkownikowi, plus nałożenie na niego takich ograniczeń, że nawet jak by mu te 100Mbit/s działało, to i tak nie wiele by zrobił. To troche paranoja i takie oferty nie powinny być nawet dopuszczane przez polskie prawo.

Wracając do tego co napisałeś, czy faktycznie TP robi problemy klientowi netii, tego nie wiem. Co w przypadku awarii, jeżeli w pierwszej kolejności załatwiała by interes własnych klientów, nie dziwiło by mnie to zbytnio, ale tego udowodnić się nie da. Przypadki, że TP blokowało netie, a następnie brało użytkownika do siebie i okazywało się, że możliwości techniczne są, widziałem na necie i nie wiem ja się do tego odnieś. Może to być przypadek, może nie.

Z 2giej strony xDSL jest technologią, na której działanie ma wpływ wiele czynników i nie jestem nawet pewien czy da się tutaj cokolwiek zagwarantować :)"

Teraz będzie łatwiej zrozumieć o co chodzi...

#15 sancruz3

sancruz3
  • 2436 posts

Posted 07 August 2012 - 07:20

Ja tez stoczylem z nimi nie jedna batalie. Oczywiscie nalezalem do grona tych 90% dzierzawiacych na laczach TP. Aktualnie powracam na TP bo netia zaoferowala za wiecej mniej :) niz teraz. Co najlepsze bylo podpisanie umowy pierwszej wszstko pieknie super dostanie Pan 20MB ok super. Przyszla umowa oczywiscie podpisalo sie i poszla spowrotem. Po chwili telefon, ze nie mozemy dac 20MB bo technicznie tego nie da sie zrobic a umowa podpisana, po czym przeslali aneks na nowa do 10MB i znowu to samo kolejne telefony itd., itp. ze znowu technicznie nie sa w stanie dac takiej szybkosci i kolejny aneks na 6MB i na tyle zostalo... Smiech na sali totalny. W UCP z 25MB przechodzilem na 60MB mogel manawet na 150MB i jakos nie ma nigdy problemow technicznych. A w Neti zawsze jakies komplikacje tak samo jak latwo nie chcieli oddac numeru i lacza nalezacego do TP... Zobaczymy jak sie Orange wywiaze z tego wszystkiego teraz... Jak sie to mawia obiecanki cacanki...

#16 36f992051a

36f992051a
  • 76 posts

Posted 07 August 2012 - 08:08

Internet w Netii? Dziękuję postoję. Przed podpisaniem umowy obiecują wszystko i na wszystko są warunki techniczne. Po podpisaniu umowy warunki techniczne ulatniają się jak kamfora, a obsługa klienta pogrywa sobie klientem w ping ponga. Wszystko miało się oczywiście wyjaśnić, ale nie wcześniej niż po upływie 2 tygodni. Nie czekałem. Zdążyłem skutecznie zrezygnować z umowy przed upływem 10 dni. Na pamiątkę został mi bezprzewodowy router, o który Netia już się nie upomina odkąd nie zgodziłem się na sfinansowanie jego zwrotu kurierem.

#17 macowiec1999

macowiec1999

    Apple Reviews PL

  • 642 posts
  • Płeć:
  • SkądSzczecin, PL

Posted 07 August 2012 - 09:03

Ja miałem długo internet od GlobalConnect, który pod koniec mojej umowy zamienił się w... InterNetię! Niby ok, na razie mam wszystko co oferował mi Global, ale jakbym dziś chciał podpisać umowę, to dostałbym niższą prędkość i wyższą cenę. Druga rzecz to infolinia. Za czasów Globala mieli oni lokalny telefon stacjonarny, na który dzwoniłem w czasie awarii i ludzie pracujący tam byli kompetentni, bo BYLI NA MIEJSCU. A teraz InterNetia założyła swoją infolinię (telefon zaczynający się od 800), a poprzednią zlikwidowała i teraz chcąc zgłosić awarię muszę iść do moich rodziców, którzy mają telefon stacjonarny, bo tylko z takiego da się tam zadzwonić, a sam stacjonarnego nie posiadam (bo mam VoIP-a od Easy Call). Jako, że infolinia znajduje się w Warszawie, to oni nic tam nie wiedzą, o awarii u mnie w Szczecinie i może po 5 godzinach przyjedzie ktoś i będzie udawał, że naprawia. InterNetia to spółka-córka Netii. Odradzam!

#18 opa_pl

opa_pl
  • 411 posts

Posted 31 August 2012 - 17:41

Posiadam internet w Dialogu, który obecnie należy do Netii. Mam problem z prędkością łącza... Ostatnio była niewielka awaria i po tej awarii miałem wrażenie, że wolniej ściągam pliki z appstore oraz itunes (początko tylko to zauważyłem). Myślałem, że jest to problem albo serwerów apple albo routera.... Na speed testach pokazuje mi transfer w okolicach 10mb (niezależnie czy idzie przez router czy nie), czyli taki jak mam w umowie. Natomiast nie mogę osiągnąć realnego transferu wyższego niż 2 mb, niezależnie z jakiego serwera pobieram - zawsze maks 248 KB/s. Rozłączyłem router i podłaczyłem komputer prosto pod modem z dialogu. Efektów brak. Próbowałem ściągać jakieś programy z różnych serwerów i nie mogę osiągnąć realnego transferu wpisanego w umowie. Nawet z serwerów Microsoftu ściagałem Windowsa 7 specjalnie celem sprawdzenia łącza. Czy ktoś się spotkał z taką sytuacją? Chodzi mi o to, że w speed teście mam 9,8 mb/s a realny trasfer 2 mb/s.... Internet 5. krotnie wolniejszy niż w umowie. Czy w ogóle można wierzyć w wyniki, które pokazują testery łączy internetowych? Zaznaczę, że czasem transfer na jednym speed teście jest zależny od serwera, który wybiorę... Transfer spadł w sposób zauważalny jakieś 2-3 tygodnie temu. Kilka miesięcy wstecz (jakieś 4-5), bez problemu ściągałem właśnie windowsa przez cały czas z maksymalną prędkością, tj. ~ 1280KB/s. Teraz nie wiem, czy dzwonić na infolinie i użerać się z pajacami... Czy sprawdzać łącza o różnej porze? W umowie mam na "stałe" 10mb/s. Proszę o jakąs poradę...

#19 elita

elita

  • 3034 posts
  • SkądKalisz, PL

Posted 01 September 2012 - 08:10

Reklamować oczywiście. Zrobiłeś co mogłeś - z połączeniem się bezpośrednio 1 hostem na styk operatora. Jeśli możesz sprawdź jeszcze innym komputerem, ale IMO łącze nadaje się do reklamacji.

#20 opa_pl

opa_pl
  • 411 posts

Posted 01 September 2012 - 09:39

Będę dzwonił w poniedziałek na infolinie. Nie chcę psuć sobie weekendu. Czy ktoś zna jakiś serwer który umożliwia sprawdzenie pobierania dla szybkości większej niż 10mb?

#21 opa_pl

opa_pl
  • 411 posts

Posted 07 September 2012 - 09:37

Sprawdziłem transfer przez wifi na ipadzie oraz 3g. Pobierałem wydania gazet pb+. Obydwa wydania ważyły około 80MB. 3g w speedteście osiąga 12-13mb (słaby zasięg). Pobranie gazety przez 3g zajęło niewiele ponad minutę, a przez wifi (imternet w dialogu) ponad 6 minut. Internet 10mb.... Dzwoniłem na infolinie i pani powiedziała mi że nie widzi problemu i nie mają problemu z łączami.... Czy ktoś wie jak im udowodnić zbyt wolny transfer? Na speedteście wynik oscyluje w granicy 9,5 mb, a realny jest około 5 x wolniejszy. Sprawdzałem bezpośrednio podłączając komputer pod styk operatora, wynik bez zmian...

#22 seb235-8731863dbe

seb235-8731863dbe
  • 8114 posts

Posted 07 September 2012 - 11:04

@opa_pl najlepszą metodą testu łącza jest strona GTS Energis - Network Operation Center i włączenie pobierania z niej pliku 500MB.

Nie napisałeś w jakiej technologi masz podłączony internet, nie napisałeś jaki router w zasadzie nie napisałeś nic co by pomogło w ustaleniu co jest przyczyną. Pamiętaj także że każdy ISP podaje prędkość "do" to raz a dwa te 10Mbit/s to on Ci może gwarantować tylko na lini DOM <-> urządzenie telekomunikacyjne, jakości pobierania z AppStore który znajduje się gdzieś w USA nie zagwarantuje Ci nikt, aczkolwiek sam mam łącze netii i działa w miare przewidywalnie :)

Jeżeli masz internet w technologi ADSL sprawdź po prostu parametry modemu, jeżeli jest to ETTH lub FTTH sprawdź zachowanie sieci w godzinach nocnych może po prostu w godzinach szczytu jest taki ruch że sieć nie wyrabia :)

#23 CEHM

CEHM
  • 639 posts
  • SkądPoznań

Posted 07 September 2012 - 11:18


Nie napisałeś w jakiej technologi masz podłączony internet, nie napisałeś jaki router w zasadzie nie napisałeś nic co by pomogło w ustaleniu co jest przyczyną. Pamiętaj także że każdy ISP podaje prędkość "do" to raz a dwa te 10Mbit/s to on Ci może gwarantować tylko na lini DOM <-> urządzenie telekomunikacyjne, jakości pobierania z AppStore który znajduje się gdzieś w USA nie zagwarantuje Ci nikt, aczkolwiek sam mam łącze netii i działa w miare przewidywalnie :)


Wystarczy, ze mieszka poza scislym centrum miasta. Moj byly szef mieszka w jednej z poznanskich dzielnic willowych, kable wesolo dyndaja na slupach, w sluchawce telefonu trzaski. Szczytem szczescia w Telekomunie byl nieco powyzej 1Mbit/s. Po przejsciu na Netie oczywiscie nic sie nie zmienilo, poza tym, ze w przypadku czestych awarii nastepuje odbijanie sobie pileczki przez Netie i TP.

#24 seb235-8731863dbe

seb235-8731863dbe
  • 8114 posts

Posted 07 September 2012 - 11:57

Wystarczy, ze mieszka poza scislym centrum miasta. Moj byly szef mieszka w jednej z poznanskich dzielnic willowych, kable wesolo dyndaja na slupach, w sluchawce telefonu trzaski. Szczytem szczescia w Telekomunie byl nieco powyzej 1Mbit/s. Po przejsciu na Netie oczywiscie nic sie nie zmienilo, poza tym, ze w przypadku czestych awarii nastepuje odbijanie sobie pileczki przez Netie i TP.


Wiesz netia na lini TP (BSA) jedyne co robi to wystawia fakturę i nic więcej nie może zrobić. Bo jest to dokładnie ta sama usługa co świadczona przez TP, na tych samych kablach i urządzeniach a nawet na tych samych profilach co Neostrada. A fakt że netia nie może nic zrobić jest jak najbardziej zrozumiały bo każdy grzebie przy własnej sieci, poza tym jak TP raczej nie ma interesu w szybkim rozwiązaniu problemów klienta netii tylko pewnie zajmuje się problemami klientów własnych.

#25 AdrianoSprinter

AdrianoSprinter
  • 1121 posts
  • SkądŁódź

Posted 07 September 2012 - 12:03

Ja pamiętam jak po zamówieniu usługi podłączenia internetu czekałem 1,5 miesiąca na przyjście kogokolwiek z obsługi aby otrzymać chociaż modem, cokolwiek. A oni po miesiącu przysyłają rachunek, za internet który nawet nie mam podłączony. Prędzej bym wziął internet od przysłowiowego Józka albo Zbyszka niż od tych złodziei. Nauczka na całe życie.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users