Jak wyżej, posiadam iPada 2 oraz router Edimax 6204wg oraz sieć szyfrowaną WPA2 mimo tego wszystkiego iPad nie łączy się z internetem, sygnał jest na "full" aczkolwiek żadna strona się nie otwiera, prócz strony konfiguracji Edimaxa, miał ktoś może podobny problem?
Pozdrawiam D.

iPad łączy się z siecią wifi lecz nie ma dostępu do internetu.
Rozpoczęty przez
domciok13
, 18 lip 2012 19:42
10 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 18 lipca 2012 - 19:42
#2
Napisano 18 lipca 2012 - 21:07
Skonfiguruj poprawnie router, tudzież wymień na jakiś porządniejszy. Niestety nie wiemy jak masz sieć skonfigurowaną, ale daje głowe, że problem leży w routerze a nie iPadzie.
#3
Napisano 19 lipca 2012 - 03:12
Wyłącz na chwilę hasło i szyfrowanie w ustawieniach routera i sprawdź, czy internet w iPadzie będzie działać. Jeśli tak, to wina routera.
#4
Napisano 19 lipca 2012 - 09:36
A jak masz ustawienia adresów IP skonfigurowane? DHCP, stały adres?
#5
Napisano 19 lipca 2012 - 09:46
Spróbuj odłączyć na 2 minuty router z prądu i podłączyć jeszcze raz, powtórz to kilka razy mi pomaga bo czasem też mam taki problem. Tylko że ja mam linksys, ale spróbuj zobacz też czy się mocno nagrzewa, jeśli tak niech ochłonie na chwilę.
#6
Napisano 30 sierpnia 2012 - 17:56
Ja roównież włączam i wyłączam router jeśli mam taki problem jak Twój. To pomaga.
#7
Napisano 02 września 2012 - 17:19
Mam iPada raptem kilka dni, wszystko działa bez zarzutów, od samego początku łączył się bezproblemowo z moim routerem. A dzisiaj po prostu przestał, nie pomaga reset ustawień sieciowych na iPadzie, odpinanie od routera zasilania i podpinania ponownie. iPad łączy się (mam ikonkę w lewym górnym rogu pełnego połączenia) ale internetu nie ma. Jak chce włączyć stronę internetową wyskakuje komunikat "Safari nie może otworzyć tej strony, gdyż nie ma połączenia internetowego" i czasem ikonka w lewym górnym rogu znika. W ustawieniach obok nazwy mojej sieci cały czas jest okrągła ikonka ładowania - sam nie wiem co to oznacza.
Mój router to: Edimax AR-7084gA - chociaż wątpię żeby wina leżała po stronie routera bo przecież wszystko do tej pory działało bez zarzutów.
#8
Napisano 02 września 2012 - 17:51
Wejdź w ustawienia Wi-Fi, potem naciśnij strzałeczkę obok nazwy Twojej sieci. Sprawdź czy iPad pobrał IP, DNS etc. Jeżeli nie,to problem leży gdzieś w konfiguracji routera.
#9
Napisano 15 grudnia 2012 - 23:08
Mam iPada od kilku dni ( jest to moja pierwsza rzecz od Apple ) ... i mam ten sam problem. Poziom sygnału na FULL a internetu nie ma , a jak się pojawia to na kilka minut i potem znowu całkowicie się wyłącza. Wyłączanie routera czy acces point to pomoc doraźna na kilka minut . W pracy czy w innym miejscu gdzie też korzystam z wifi nie ma problemu , tylko w domu . Router Tp-Link TD-8840T a AP Sparklan wx-7800a . Jest jakąś opcja w ustawieniach routera czy ap , której iPad "nie lubi" i trzeba zmienić ??
#10
Napisano 15 grudnia 2012 - 23:36
A skąd macie internet (dostawca)?
#11
Napisano 18 grudnia 2012 - 23:24
Problem rozwiązany. Acces Point miał stary system szyfrowania ( do wyboru WEP albo WPA) i to był problem .Wyłączyłem hasło i internet działa bez problemu na iPadzie
. A ta sytuacja tylko zmotywowała mnie do wymiany na jakiś dobry AP'ek z dual band w zakresie N.

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych