Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nie serwisujcie swych MacBooków w PDAserwis Płońsk


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 iskieerka

iskieerka
  • 1 postów

Napisano 18 lipca 2012 - 18:23

Moje doświadczenia z tym serwisem są jak najgorsze. Zgłosiłam usterkę brak wifi. Przekazałam komputer do naprawy w dniu 11 maja 2012 r. Miał być naprawiony i dostarczony w ciągu 7 dni, tymczasem nie wiem co działo się z moim komputerem przez 18 dni !!!! Moi znajomi "widzieli mnie" na skypie w tym czasie ( loguje się przy otwieraniu komputera) Praktycznie obecnie komputer nie pracuje bez podlaczenia, a wczesniej pracował, nie sygnalizuje ładowania - a wczesniej swiatelko przy wtyczce zasilacza swiecilo się. Od otrzymania od PDAserwis jest stale komunikat ładowanie nie odbywa się. Przez 6 dni obsługa nie mogła ustalić gdzie jest komputer i co się z nim dzieje. Po czym usłyszałam, że ktoś otwierał komputer i o usterce, której wcześniej nie było - kłopoty z baterią. Fakturę za naprawę wystawiano 3 dni. Nie zawarto informacji co wymieniono, co naprawiono. Po złożeniu reklamacji, odpowiedziano, że stwierdzono dodatkową usterkę kłopoty z baterią. Moje prośby 3krotne o kontakt z właścicielem firmy pozostały praktycznie bez echa. Właściciel firmy miał się skontaktować ze mną " w tym tygodniu". Tak sobie myślę, że chyba jeszcze ten tydzień nie nadszedł. Moja szczera rada - nie serwisujcie swoich MacBooków w PDAserwis Płońsk.

#2 Zbig.AppleUser

Zbig.AppleUser
  • 1 327 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 19 lipca 2012 - 12:56

zwykła mafia




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych