Moje doświadczenia z tym serwisem są jak najgorsze.
Zgłosiłam usterkę brak wifi. Przekazałam komputer do naprawy w dniu 11 maja 2012 r.
Miał być naprawiony i dostarczony w ciągu 7 dni,
tymczasem nie wiem co działo się z moim komputerem przez 18 dni !!!!
Moi znajomi "widzieli mnie" na skypie w tym czasie ( loguje się przy otwieraniu komputera)
Praktycznie obecnie komputer nie pracuje bez podlaczenia, a wczesniej pracował,
nie sygnalizuje ładowania - a wczesniej swiatelko przy wtyczce zasilacza swiecilo się.
Od otrzymania od PDAserwis jest stale komunikat ładowanie nie odbywa się.
Przez 6 dni obsługa nie mogła ustalić gdzie jest komputer i co się z nim dzieje.
Po czym usłyszałam, że ktoś otwierał komputer i o usterce, której wcześniej nie było
- kłopoty z baterią. Fakturę za naprawę wystawiano 3 dni.
Nie zawarto informacji co wymieniono, co naprawiono.
Po złożeniu reklamacji, odpowiedziano, że stwierdzono dodatkową usterkę kłopoty z baterią.
Moje prośby 3krotne o kontakt z właścicielem firmy pozostały praktycznie bez echa.
Właściciel firmy miał się skontaktować ze mną " w tym tygodniu".
Tak sobie myślę, że chyba jeszcze ten tydzień nie nadszedł.
Moja szczera rada - nie serwisujcie swoich MacBooków w PDAserwis Płońsk.
Nie serwisujcie swych MacBooków w PDAserwis Płońsk
Started by
iskieerka
, 18 Jul 2012 18:23
1 reply to this topic
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users