

iPad AppleCare - czy ktoś korzystał?
#1
Napisano 09 lipca 2012 - 12:17

#2
Napisano 11 lipca 2012 - 08:33

#3
Napisano 11 lipca 2012 - 10:07
#4
Napisano 11 lipca 2012 - 13:35
#5
Napisano 12 lipca 2012 - 08:24
#6
Napisano 14 lipca 2012 - 10:42
#7
Napisano 14 lipca 2012 - 10:44

#8
Napisano 14 lipca 2012 - 13:08
#9
Napisano 14 lipca 2012 - 13:47
#10
Napisano 14 lipca 2012 - 17:11
#11
Napisano 14 lipca 2012 - 18:36
A powiecie jaki jest sens to kupować jak w Polsce poza gwarancją obowiązuje jeszcze rękojmia? A ta ma 24 miesiące i nie ma przeproś. Wystarczy u sprzedawcy się na nią powołać i pozamiatane. Tak więc taka kasa wydana tylko za ew. szybszą pomoc to moim zdanie za wiele...
Kolejny, który używa słów, których znaczenia nie rozumie... Rękojmia dotyczy WYŁĄCZNIE zakupów FIRMA-FIRMA i obowiązuje 12 miesięcy. Niezgodność towaru z umową o której mówisz zapewne obowiązuje zakupów firma-osoba fizyczna i sama w sobie trwa 24 miesiące ale to tylko POZORNA ochrona, ponieważ przez pierwsze 6 miesięcy domniema się z automatu, że niezgodność była w momencie kupna, 6-12 miesięcy to ew. sprzedawca musiał by udowodnić, że wady nie było w momencie kupna, natomiast 12-24 sprzedawca może się wypiąć bo to na kupującym wisi obowiązek udowodnienia, że wada była w momencie kupna, co może spowodować, że powoływanie biegłych i robienie ekspertyz może być wielokrotnie droższe niż wartość rzeczy, którą chce się "reklamować" a i tak nie ma pewności, czy sprzedawca i ew. później sądy uznają roszczenie. Taniej i bezpieczniej a przede wszystkim szybciej, jest posiadać AppleCare.
A na przyszłość przeczytaj ustawę z łaski swojej, zanim zaczniesz się o czymś wypowiadać.
#12
Napisano 14 lipca 2012 - 19:41
#13
Napisano 16 lipca 2012 - 14:24
#14
Napisano 16 lipca 2012 - 14:37
Mały update - dostałem odpowiedź od sprzedającego, w której wyjaśnia, że aktywacja następuje poprzez podanie kodu. Wystarczy zadzwonić na infolinię i podać ten kod. Postaram się jutro zadzwonić na infolinię Apple i dowiedzieć się czy to prawda.
Zasadniczo jest to prawda, pod warunkiem że nie poproszą o przesłanie mailem skan dowodu zakupu Apple Care i skanu kodu. Miałam tak w przypadku Apple Care dla iMaca.
#15
Napisano 16 lipca 2012 - 14:57
#16
Napisano 17 lipca 2012 - 12:04
Kolejny, który używa słów, których znaczenia nie rozumie... Rękojmia dotyczy WYŁĄCZNIE zakupów FIRMA-FIRMA i obowiązuje 12 miesięcy. Niezgodność towaru z umową o której mówisz zapewne obowiązuje zakupów firma-osoba fizyczna i sama w sobie trwa 24 miesiące ale to tylko POZORNA ochrona, ponieważ przez pierwsze 6 miesięcy domniema się z automatu, że niezgodność była w momencie kupna, 6-12 miesięcy to ew. sprzedawca musiał by udowodnić, że wady nie było w momencie kupna, natomiast 12-24 sprzedawca może się wypiąć bo to na kupującym wisi obowiązek udowodnienia, że wada była w momencie kupna, co może spowodować, że powoływanie biegłych i robienie ekspertyz może być wielokrotnie droższe niż wartość rzeczy, którą chce się "reklamować" a i tak nie ma pewności, czy sprzedawca i ew. później sądy uznają roszczenie. Taniej i bezpieczniej a przede wszystkim szybciej, jest posiadać AppleCare.
A na przyszłość przeczytaj ustawę z łaski swojej, zanim zaczniesz się o czymś wypowiadać.
Ja tez moze jeszcze sprostuje powyzsza wypowiedz. Czasookres w ktorym ktos komus musi udawadniac wyglada nastepujaco:
od 0 - 6 miesiecy: domniemanie istnienia wady w chwili wydania towaru, udowodnienie przez sprzedawce ze bylo inaczej jest raczej trudne
od 7 - 24 miesiecy: klient (kupujacy) musi udowodnic powyzsza kwestie. A to jest jeszcze trudniejsze.
Reasumujac, klient moze liczyc na "specjalne" traktowanie tylko przez pierwsze 6 miesiecy
Tak wiec czasem trzeba sie dobrze zastanowic na co powolywac sie w przypadku oddawania sprzetu do sklepu/serwisu.
Jesli do 6 miesiaca - bardziej oplaca sie powolac na niezgodnosc towaru z umowa. Sprzedawca zwiazany jest terminem 14 dni kalendarzowych i
ma tak naprawde ciezki orzech do zgryzienia.
Jesli chodzi zas o powolywanie sie na roszczenia gwarancyjne - czas zalezy od zapisu w karcie gwarancyjnej i moze wynosic np. 20 dni 25 dni itp.
Sprzedawca ma w tym wypadku dosc duze pole do manewru. Zawsze smieszyli mnie ludzi ktorzy przychodzili do sklepu po 14 dniach i robili awanture
ze jeszcze nie ma sprzetu - tymczasem w warunkach gwarancji bylo napisane iz gwarant ma np. 20 dni na "zalatwienie" sprawy.
#17
Napisano 14 sierpnia 2012 - 21:56
Apple - Wsparcie - AppleCare - iPad
Tylko coś jak się wybiera kraj Polska, to nie można go zarejestrować :/
#18
Napisano 15 sierpnia 2012 - 21:33
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych