Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Prośba o przetłumaczenie tekstu z Polskiego na Angielski.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 iron.gery

iron.gery
  • 4 651 postów
  • SkądPolska | USA

Napisano 06 lipca 2012 - 15:51

Mam wielką prośbę do osób które opanowały język angielski :)

Muszę napisać do Supportu Apple prośbę o odblokowanie mojego konta, mianowicie o usunięcie pytań pomocniczych które zapomniałem, wiem moja wina...:(

Jako że zapomniałem odpowiedzi na te pytania a do tego podałem datę z kapelusza jedyną możliwości jest napisanie do nich o wyzerowanie tych odpowiedzi i przypomnienie daty bo nie ma szans abym sobie je przypomniał. Konto mam od kilku lat, mam tam wiele aplikacji, gier i muzyki za kwotę ok 1500zł.

Teraz do rzeczy, konto mam założone na US, więc muszę napisać do nich w języku angielskim. A z tym mam problem, angielski u mnie leży ponieważ od zawsze miałem rosyjski i niemiecki, angielski dwa lata czyli same podstawy...

Podsumowując szukam osoby z dobrą znajomością języka angielskiego która byłaby w stanie przetłumaczyć niedługi tekst.

Z góry dziękuje za pomoc. :)

#2 Pat Radomski

Pat Radomski
  • 701 postów
  • SkądKalisz

Napisano 06 lipca 2012 - 17:02

A nie masz tak, że jak wyjdziesz z tego i jeszcze raz klikniesz "download" to Ci się pobierze aplikacja/gra? Bynajmniej ja tak mam. "Hello, i forgot answer of question help. i please of reset answer." tyle umiem. EDIT: Po Polsku brzmi to tak: Witam, Zapomniałem odpowiedzi na pytania pomagające. Proszę o reset odpowiedzi.

#3 dm76

dm76
  • 2 445 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 06 lipca 2012 - 17:55

O matko, tylko gery nie pisz tego co podano ci powyżej...

#4 iron.gery

iron.gery
  • 4 651 postów
  • SkądPolska | USA

Napisano 06 lipca 2012 - 18:04

Chciałbym napisać to ; Witam serdecznie ! Zwracam się z uprzejmą prośbą o wyzerowanie moich odpowiedzi zabezpieczających w iTunes. jako że przez dłuższy czas nic nie kupowałem w w/w sklepie zapomniałem odpowiedzi. Odpowiadając na te pytania nie spodziewałem się że będą one tak ważne i uniemożliwią mi płatne zakupy w sklepie iTunes. Kolejnym problemem jest fakt że data podana w systemie jest błędna, także jeżeli byłaby taka możliwość również prosiłbym o jej edycje. Oczywiście podanie adresu e-mail oraz hasła wraz z Apple ID nie stanowi problemu. Pozdrawiam

#5 dm76

dm76
  • 2 445 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 06 lipca 2012 - 18:11

O jaką date chodzi? Urodzin? Znasz apple ID i hasło do niego to o jakie konto w sumie chodzi..? Przecież aplikacje masz przypisane do apple ID...

#6 iron.gery

iron.gery
  • 4 651 postów
  • SkądPolska | USA

Napisano 06 lipca 2012 - 18:16

Chodzi o datę urodzin, system chciał podałem kilka razy źle i zablokowali konto na 8H. Hasło i konto owszem znam, ale jak chce kupić coś płatnego proszą o odpowiedz na dwa pytania.

#7 Deleted-63c21db09a

Deleted-63c21db09a
  • 4 139 postów
  • Płeć:

Napisano 06 lipca 2012 - 18:21

Wejdź na https://appleid.apple.com

1. Kliknij manage my account
2. Zaloguj się
3. Kliknij "Password and Security"
4. Pod pytaniami powinno być "Forgot your answers? Send reset security info email to xxxx@xxxxx"


Jak nic nie wskórasz puknij na GG 725725

#8 dm76

dm76
  • 2 445 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 06 lipca 2012 - 18:24

Dear Sirs I would like to ask you to reset my security questions and answers for my itunes account. I have not purchased anything for quite a long time and I forgot my security answers which I am prompted to fill in when I try to make a purchase. I wasn't expecting that they were going to be so important. I also made a mistake in date of birth and I forgot that either, so I would like to edit that too. I can provide my apple ID password and email if neccessary. Thank you in advance. Regards xxxxpodpis

#9 iron.gery

iron.gery
  • 4 651 postów
  • SkądPolska | USA

Napisano 06 lipca 2012 - 18:33

Dziękuje wszystkim za pomoc. Napisałem do Supportu, czekam na odpowiedz. Jak tylko dostanę od razu napiszę.

#10 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 24 371 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 06 lipca 2012 - 21:13

Bynajmniej ja tak mam.


A mózg masz? Bo chyba... bynajmniej.



#11 iron.gery

iron.gery
  • 4 651 postów
  • SkądPolska | USA

Napisano 06 lipca 2012 - 21:28

Dziękuje wszystkim za pomoc. Napisałem jakoś po swojemu, szybka odpowiedz od Apple i problem załatwiony. Temat do zamknięcia.

#12 renqien

renqien

    Koniec...


  • 20 740 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 06 lipca 2012 - 21:48

OK.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych