Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Uszkodzona ladowarka do iPada


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 belsss

belsss
  • 47 postów
  • SkądTomaszów Lubelski

Napisano 11 czerwca 2012 - 02:03

Ladowarka tak po prostu przestała działać. Kabel jest sprawny bo sprawdziłem na ladowarce od iPhone. Moje pytania sa takie: czy ladowarka podlega gwarancji? Jeśli tak to czy muszę wysyłać rownież ipada czy wystarczy sama ladowarka? I gdzie to zgłosić jak iPad pochodzi z t-mobile?

#2 Michalek

Michalek
  • 1 031 postów
  • SkądWołomin/ Chełm

Napisano 12 czerwca 2012 - 00:56

Podlega gwarancji. Jeśli nic nie zmieniło się od czasów, kiedy wysyłałem słuchawki od iPoda, będziesz musiał wysłać ładowarkę + kartę z numerem seryjnym iPada. Najlepiej zadzwoń na polską infolinię Apple, tam powiedzą Ci co i gdzie wysłać.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych