Witam, jestem nowym użytkownikiem - bardzo rozczarowanym po wizycie w autoryzowanym serwisie Apple.
Otóż dowiedziałem się, że jeśli moje problemy z MacBookiem Pro LION (przegrzewanie się (95stopni CPU), zawieszanie i przywieszanie) okażą się winą systemu operacyjnego - a nie sprzętu - będę musiał zapłacić za diagnostykę 130 zł, bo "gwarancja nie obejmuje systemu operacyjnego".
Jest to dla mnie kompletny absurd - jednak chciałbym zapytać doświadczonych użytkowników - czy warto oddawać w takim razie komputer do naprawy?
Wykonałem Apple Hardware Test (brak problemów) i reset PRAM, ale problemy nadal występują.
Czy rzeczywiście sprzęt działa poprawnie a to wina systemu?
pozdrawiam
![Zdjęcie](https://secure.gravatar.com/avatar/fd79f32bc363f0fc6200021d7d01c68d?s=100&d=https%3A%2F%2Fmyapple.pl%2Fforums%2Fpublic%2Fstyle_images%2Ftctc91_simplify%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
Jeśli MacBookPro źle pracuje przez iOS - serwis policzy za diagnostykę
Rozpoczęty przez
marcinsikorski
, 03 cze 2012 21:17
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 03 czerwca 2012 - 21:17
#2
Napisano 06 czerwca 2012 - 15:47
Załóż temat o tym w dziale o Lion 10.7, tam Tobie pomogą w kwestiach systemowych.
#3
Napisano 07 czerwca 2012 - 21:45
Najprościej, wejdź w narzędzia/monitor aktywności i sprawdź co ci katuje tak procka.
#4
Napisano 07 czerwca 2012 - 23:22
Lion to nie iOS tylko OS X
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych