Witam, jestem nowym użytkownikiem - bardzo rozczarowanym po wizycie w autoryzowanym serwisie Apple.
Otóż dowiedziałem się, że jeśli moje problemy z MacBookiem Pro LION (przegrzewanie się (95stopni CPU), zawieszanie i przywieszanie) okażą się winą systemu operacyjnego - a nie sprzętu - będę musiał zapłacić za diagnostykę 130 zł, bo "gwarancja nie obejmuje systemu operacyjnego".
Jest to dla mnie kompletny absurd - jednak chciałbym zapytać doświadczonych użytkowników - czy warto oddawać w takim razie komputer do naprawy?
Wykonałem Apple Hardware Test (brak problemów) i reset PRAM, ale problemy nadal występują.
Czy rzeczywiście sprzęt działa poprawnie a to wina systemu?
pozdrawiam
Jeśli MacBookPro źle pracuje przez iOS - serwis policzy za diagnostykę
Started by
marcinsikorski
, 03 Jun 2012 21:17
3 replies to this topic
#1
Posted 03 June 2012 - 21:17
#2
Posted 06 June 2012 - 15:47
Załóż temat o tym w dziale o Lion 10.7, tam Tobie pomogą w kwestiach systemowych.
#3
Posted 07 June 2012 - 21:45
Najprościej, wejdź w narzędzia/monitor aktywności i sprawdź co ci katuje tak procka.
#4
Posted 07 June 2012 - 23:22
Lion to nie iOS tylko OS X
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users