Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iCloud - problem z płatnością


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Chow50

Chow50
  • 42 postów
  • SkądTrójmiasto

Napisano 31 maja 2012 - 15:47

Witam. Chciałem dziś dokupić sobie dodatkowe 10GB miejsca w iCloud i niestety, moja płatność została odrzucona - pojawił się komunikat "Your payment method was declined. Please choose another". Posiadam kartę MasterCard PayPass Debit od mBanku (podobno służy też do płatności w internecie) i niestety iTunes mi ją odrzuca, Podałem wszystkie potrzebne dane i żeby nie było mam kasę na koncie. Co mogę z tym zrobić? Czy to znaczy, że z tą kartą nic nie zdziałam? Proszę o pomoc. Aha i jeszcze jedno: czy iCloud (oprócz filmów i zdjęć) przechowuje również muzę?

#2 equinoxe

equinoxe
  • 4 721 postów
  • Płeć:

Napisano 31 maja 2012 - 16:24

http://myapple.pl/ip...e-pre-paid.html

#3 Chow50

Chow50
  • 42 postów
  • SkądTrójmiasto

Napisano 31 maja 2012 - 16:49

A co, jeśli chodzi o muzę, czy iCloud również mi ją przechowa, tak, żeby nie obciążać dysku iPhone'a czy niestety dalej będę musiał oszczędzać miejsce za wszelką cenę?

#4 maciejwilu

maciejwilu
  • 654 postów

Napisano 18 lipca 2012 - 11:43

Nie chcąc zakładać nowego wątku...korzystałem przez 3 lata z mobile.me,gdzieś na forum wyczytałem,że w momencie wejścia iCloud starzy,aktualni, klienci mobile.me dostaną więcej GB na starcie. Niestety nie dostałem :( Czy ktoś może potwierdzić, czy faktycznie przechodząc z mobile.me do i Cloud przysługuje więcej GB?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych