Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problem z MacBook Pro/BlueConnect/sam nie wiem


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 kurdt

kurdt
  • 6 postów
  • SkądPszczyna

Napisano 31 lipca 2007 - 07:10

Moja mama ma MacBooka Pro od około miesiąca, jest to jej pierwszy komputer Apple, i w ogóle pierwsza przygoda z systemem innym niż Microsoftowy. Była bardzo zadowolona i w ogóle, kupiła sobie odpowiedni modem BlueConnect, pojechała do Włoch na trzy tygodnie i dzisiaj rano dzwoniła do mnie, że pojawił się problem. Przepraszam, że opisuję całą tę historię, ale chcę uzasadnić niedokładny opis samej istoty problemu, nie mam tego komputera przed sobą i nie wiem, na ile mogła coś spaprać. :) W każdym razie chodzi o to, że Book miał włożoną kartę BlueConnect, oglądała wieczorem film na DVD, zamknęła laptopa nie wyłączając nic, rano był wyłączony, a kiedy spróbowała go włączyć rozległ się normalny dźwięk uruchamiania MacOs X'a, a zaraz potem pojawił szary zdaje się prostokąt z pytajnikiem na środku. I nie ładował się dalej. Wyłączała go kilka razy, uruchamiała ponownie, z włożonym modemem, z wyciągniętym, ale wszystko cały czas wygląda tak samo. Dzwoniła do mnie, bo mam zwykłego MacBooka trochę dłużej, ale nigdy się z czymś takim nie spotkałem. Ktoś wie, dlaczego mogło się tak stać? I jak sobie z tym poradzić?

#2 nokurwa

nokurwa
  • 1 postów

Napisano 16 sierpnia 2007 - 14:01

Macbook to wyrzucenia. Nic sie nie da z tym zrobic. Tez tak mialem kłapouchy

#3 Doc

Doc
  • 308 postów
  • SkądLublin

Napisano 16 sierpnia 2007 - 14:45

Macbook to wyrzucenia. Nic sie nie da z tym zrobic. Tez tak mialem

kłapouchy

Czy wyrzucasz lampę jak ci żarówka się przepala?:shock:

Bardzo mądra decyzja! A tak poważnie zrób Apple Hardware Test.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych