

Autoryzowany serwis Apple w Polsce - moja opinia
Started by
marwaldo
, 14 May 2012 21:22
5 replies to this topic
#1
Posted 14 May 2012 - 21:22
Witam
Zakładam nowy temat aby opisać jak w moim wypadku wyglądała naprawa gwarancyjną iPada 2. Około 10 dni temu zauważyłem usterkę aparatu w moim iPadzie 2. Pare dni potem pojechałem z iPadem (ktory byl na gwarancji) do iSpotu. W iSpocie dokładnie obejrzeli, oddali akcesoria i wysłali iPada na diagnozę do Łodzi. Dzisiaj po upływie 6 dni roboczych dostałem telefon, ze iPad do odebrania. Po przyjedzie Panowie wypakowali przy mnie z fabrycznej folii nowego iPada. Z opini czytałem że często na gwarancji dają tzw. refuby - odnawiane iPady. Niewiem jak jest w moim przypadku iPad dokładnie obejrzany, przetestowany na miejscu, wyglada całkowicie jak nowy, nawet jeszcze pachniał jak to zwykle produkty Apple po wyjęciu z fabrycznego opakowania. Wrażenia po wymianie gwarancyjnej jak najbardziej pozytywne, zgłaszam usterkę i po tygodniu mam całkowicie nowego iPada, za to cenie firmę Apple, nie awaryjność, a jeśli nawet juz cos sie zepsuje szybka i bezproblemowa wymiana na nowe urządzenia bez bawienia sie w naprawienie. Mój stary iPad miał z 5-6 ryj na ekranie i jedna z tylu, do tego albo jakaś kropke która dostała sie pomiędzy dotyk i ekran albo czarny bad pixel od 1 uruchomienia, więc wymiana jak najbardziej na dobre, mam całkowicie nowego iPada 2 z powodu zepsutego aparatu w starym
Pozdrawiam Panów z iSpotu oraz z autoryzowanego serwisu Apple w Łodzi.
Opisujące pod spodem Wasze doświadczenia z naprawą/wymianą produktów Apple.

#2
Posted 16 May 2012 - 23:46
Dzieło przypadku. Na jednego zadowolonego znajdzie drugi niezadowolony. Mi natomiast nie zdarzylo sie nigdy korzystac z serwisu i z tego jestem zadowolony

#3
Posted 18 May 2012 - 18:08
Lol to co ty z ipadem robisz, ze miałeś "5 - 6 rys" na ekranie? Ja mojego w ogole nie szanuje, używam codziennie na studiach, transportowany jakby jakis śmieć w torbie na ramie i dopiero nieco ponad rok po zakupie pierwsza ryska na ekranie.
#4
Posted 20 May 2012 - 20:18
a ja niestety nie mam teraz miłych chwil... oddawałem dwa razy iPad na to samo (light bleeding) i co? teraz znów muszę oddać 3 raz... echh... iPad 2
Jak po 3 razie oddam i dalej to samo będzie, będę żądać wymiany na funkiel nówke bądź zwrot gotówki...
#5
Posted 15 August 2012 - 09:44
Witajcie , miałem podobnie
31.07 oddałem ipada 2 na gwarancje - bateria byla słaba i ekran mi migotał
08.08 dostałem nowego w foli , ale ze starymi akcesoriami
Mój miał małe ryski - jaka w tym logika , że dają nowe - co robią ze starymi? kasacja ? Afryka ? Program na naprawy i dla biednych szkół ?
#6
Posted 15 August 2012 - 09:50
Dostałeś refurba, czyli takiego starego z biednej szkoły z Afryki, po wymianie paru elementów, by wyglądał ładnie i działał prawidłowo
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users