WD My Book Live a Time Machine
Rozpoczęty przez
Scottti
, 09 maj 2012 21:27
7 odpowiedzi w tym temacie
Napisano 09 maja 2012 - 21:27
Witam nabyłem WD My Book Live 1TB i robię na nim kopię poprzez Time Machine. Jak to jest z Time Machine??- będzie robił/zajmował tyle miejsca ile będzie wolnego na dysku aż kiedy zabraknie wolnego miejsca zacznie kasować najstarsze archiwa?? Chodzi mi o to że nie chcę tak ponieważ chciałbym mieć cały czas wolne miejsce na inne pliki. Czy można to jakoś ograniczyć?? Lub w inny sposób ogarnąć że np. daje 400MB na Time Machine i więcej nie zabierze miejsca? Jestem zielony w tym temacie proszę o mądre rady

Napisano 09 maja 2012 - 22:57
Podziel dysk na partycje - jedna dla TimeMachine, o takiej wielkości jak chcesz, druga na dane - o wielkości pozostałego wolnego miejsca, czyli w w/w przypadku : 400 i 600 GB.
Napisano 10 maja 2012 - 00:04
Można też trzymać swoje pliki na partycji gdzie są kopie TM, w niczym to nie przeszkadza. Albo jw. porobić partycje.
Napisano 10 maja 2012 - 18:07
Jak podzielić na partycję? Narzędzie dyskowe nie widzi My Book Live
Napisano 11 maja 2012 - 17:23
Niestety przy aktualnym firmware nie ma możliwości ustawienia limitów na udziałach, a dysku nie podzielisz na partycję, więc timemachine będzie ci się rozrastać. Mam to samo, ale puki co archiwum ma u mnie mniej niż 200gb więc się nie martwię i mam nadzieję, że wd doda tą funkcjonalność. Ostatnio wydali spory update z dodanym językiem pl i poprawą wielu błędów, więc jednak coś robią. Polecam przeglądać czasem to forum My Book Live - Western Digital Community
Napisano 11 maja 2012 - 18:20
No ten temat to mnie ciekawi , bo zastanawiam sie nad "Western Digital My Book Live 3TB Gigabit NAS"
Jakies doswiadczenia, uwagi. ?
Generalnie chodzi mi o Backup - OS Mac, iPhona, iTunes server.
Jakies fajne rozwiazanie mi potrzebne.
ps. Ostatnio przerazony jestem bo mi HD "Seagate barracuda XT 2 TB " padaja jak ryby w Wisle.
Trzy juz mam na koncie.
Napisano 13 maja 2012 - 06:34