czyli JSG i Ty?
Oj tam od razu tylko Nas dwóch nobilitujesz

Czyżbyś i ty sądził produkt po jego serwisie ? w dodatku nie firmowym ?
Hę, ogólnie to prawda, że jeśli firma jest rzetelna, serwis działa świetnie. Jednak nie można obarczać jednej firmy za problemy innej. A, jak już zostało powiedziane, SAD to nie APPLE.
Prawdą jest również, że nie powinien żaden klient być niezadowolony. KLIENT NASZ PANNNN, jak to bylo w kabarecie Ani Mru Mru

Jednak życie ma wiele odcieni szarości oprócz nieskazitelnej bieli, każdy przypadek jest inny, "nic dwa razy się nie zdarza" i tak dalej... To dotyczy wszystkich dziedzin życia, również serwisu SAD.
Z kolei jest jeszcze inna droga.
Jak okaże się, że serwis ściemnia i się spóźnia a Wam się bardzo spieszy, można zawsze na tej podstawie kupić element osobiście ( baterię, klawiaturę, myszkę i inne łatwe do zamontowania ) i wystawić rachunek SAD'owi.