Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Dlaczego mój następny komputer to nie będzie Mac...


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
357 odpowiedzi w tym temacie

#351 dsy

dsy
  • 633 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 06 stycznia 2008 - 02:36

Nie twoaj wina, tylko Apple, które pozostawiło nienaprawiony błąd w systemie. Dość poważny z resztą.
Mówiłem oczywiście o mojej Viście ;)
Najwidoczniej na system narzekają tylko ludzie ze starym sprzętem. Na nowym na prawdę pięknie śmiga, zwłaszcza 64bit.


Tak jak i MS który nie widzi bugu przy kopiowaniu pliku (130 lat hhehehe) a nowy sp1 tego nie poprawia.



Nie pytaj co może zrobić dla ciebie Vista. Zapytaj co możesz kupić dla Visty :D

#352 marecki8686

marecki8686
  • 1 postów

Napisano 27 marca 2008 - 21:55

... jakis czas temu kupilem MB... jestem z niego bardzo zadowolony... fakt nie kupowalem go w Polsce tylko w uk... gdzie spotkalem sie z przesympatyczna obsluga i doradztwem... a SAD no coz... po powrocie do Polski zapragnalem kupic iWork08 i iLife08, zamowilem w sklepie apple.pl on-line, dostalem info ze beda mieli dostawe za jakies 2 tygodnie... po 30 dniach oczekiwania stracilem cierpliwosc... kupilem w UK, dostalem w ciagu 10 dni od zamowienia. Ale nastepnym komputerem i tak bedzie mac... po 8 latach pracy na normalnym kompie z systemem Windows i ciaglymi problemami... wolalem zaplacic wiecej, ale byc pewnym ze komputer zadziala wtedy kiedy bede go najbardziej potrzebowal... aaa no i na pewno nie kupie tego mac'a od firmy SAD. Jak sie naucza jak postepowac z klientem, to moze zastanowie sie nad ich propozycja...

#353 owz

owz
  • 3 360 postów
  • SkądPoznań

Napisano 28 marca 2008 - 01:25

miałem ten sam problem z iWork zamawianym z SADu. Dopiero jak napisałem, że przekażę sprawę do UOKiKu dostałem maila: przesyłka została wysłana i numer przewozowy DHL. Wcześniejsze maile były konsekwentnie olewane. Ale mimo to jestem zadowolony z MB. Nie dzieje mi się zupełnie nic złego i uważam, że jest to genialny sprzęt :)

#354 Soczek

Soczek
  • 76 postów

Napisano 28 marca 2008 - 08:43

Co do straszenia sadu, to dziala też jak się im powie że do centrali Apple się napisało :P w ten sposób po 4 miesiącach od kupna maca dostałem drukarkę z promocji :P

#355 top-designer

top-designer
  • 101 postów

Napisano 29 marca 2008 - 13:48

Jeden apel: Nie mieszajmy SAD-u z Applem, SAD to zupełnie co innego, ja wierzę, że jak Apple zacznie w Polsce handlować bez pośredników to wszystko będzie ok.

#356 Leander

Leander
  • 205 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 29 marca 2008 - 14:47

A czemu mam nie mieszać? W całokształt produktu wchodzi również serwis. A ten jest gówniany. I to do tego stopnia że mimo iż praktycznie nie działa mi touchpad to boję się oddać ponownie iBook'a do serwisu, bo znowu zostanę miesiąc bez komputera, bez żadnego kontaktu z ich strony. Dopóki nie ma alternatywy dla Mangalii, doputy będzie do istotna wada produktu

#357 kerulet

kerulet
  • 134 postów

Napisano 22 kwietnia 2008 - 21:43

miro masz pecha co do sprzetu

#358 Cappo

Cappo
  • 12 postów
  • SkądPoznań

Napisano 11 maja 2008 - 19:03

Odkopuję temat. Zgrozą zawiało po przeczytaniu tego jak pseudo-przedstawiciele oficjalni psują rynek apple w Polsce. Od wielu lat zajmuję się sprzedażą komputerów PC i Apple. Mam doczynienia z klientami końcowymi i ich zadowolenie i pełna satysfakcja jest dla mnie najważniejsza. Gdyby liczyć na firmę SAD lub iSource to od wstydu i terminów dostałbym wrzodów! - niekompetencja (mają zaledwie kilkadziesiąt konfiguracji w ofercie i do końca się w niej nie orientują) - stoki magazynowe zdaje się, że mam większe z własnego importu bo próbując robić z nimi interesy ciągle słyszę nie ma, brak, za dwa tygodnie, bo nowy model, itd. itp. bzdury ! - dodzwonić się to cud... - żebyście załapali jaki sens od strony sprzedawcy ma współpraca handlowa i wprowadzanie produktów apple do oferty : apple imac 24" cena detaliczna 5735pln netto, nie łatwo jest znaleźć klienta na komputer w takiej cenie, zysk jaki jest możliwy przy współpracy z SAD/iSource to 325pln czy uważacie, że to rozsądne ? ten komp znacznie taniej od ceny "dealer" jest dostępny w detalu w niemczech czy skandynawi ?!? Taka sama sytuacja dotyczy niemalże wszystkich produktów, które owszem są innowacyjne ale co z tego jak zarobek marny, wstyd przed klientami i serwis godny tp s.a. ! Co do jakości to faktycznie pękające i wycierające obudowy irytują ale to w końcu produkt jak każdy inny i wady mogą się pojawić... Rozgoryczenie nie dotyczy tylko klientów końcowych ale również sprzedawców, którzy cenią klienta. Chciałbym kupować sprzęt od oficjalnego przedstawiciela ale nie mogę bo ucierpieli by moi klienci. Polecam wam import! W dobie tak rozwiniętych możliwości kurierskich polecam również korzystanie z serwisów poza granicami naszego kraju. Dziwię się, że firma apple akceptuje to co się wyprawia w naszym kraju. Wizerunek mają coraz gorszy a to, że sprzedaż rośnie to żaden wynik bo mogłaby rosnąć podwójnie przy zachowaniu podstawowych reguł jakie panują na rynku... :(




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych