
iPhone 4S - od kiedy liczy się gwarancja?
#1
Napisano 02 maja 2012 - 19:46
#2
Napisano 02 maja 2012 - 19:49
#3
Napisano 02 maja 2012 - 20:02
#4
Napisano 02 maja 2012 - 21:18
#5
Napisano 02 maja 2012 - 22:01
#6
Napisano 02 maja 2012 - 22:46
... Wprzypadku iP4 urządzenia pochodziły z U.K. miały brytyjska ladowarkę a do tego dolaczona byla polska (doklejona do pudelka)....
Mówisz tutaj o iPhonach z plusa ? A jak jest z 4S, są normalnie polskiej dystrybucji z polską ładowarką ?
I jeszcze jedno pytanie, czy to prawda, że Plus, otwiera każdy egzemplarz iPhona w celu sprawdzenia ? Bo gdy zapytałem czy jest zafoliowany, to dostałem właśnie taką odpowiedź- że Plus otwiera każdy egzemplarz i każdy jest taki sprzedawany.
#7
Napisano 02 maja 2012 - 23:28
#8
Napisano 03 maja 2012 - 00:15
#9
Napisano 03 maja 2012 - 00:27
To może rozszerzę ten wątek, kupiłem iPhone 4S od pewnej ogólnopolskiej sieci sklepów, oczywiście nowy, tylko podczas rozmowy z pracownikiem apple dowiedziałem się iż okres gwarancji trwa już ponad 4 miesiące i brak jest 90-cio dniowego wsparcia technicznego. Ten fakt dał mi trochę do myślenia.
W takim momencie bym reklamował......
4 miesiące to naprawdę "sporo czasu" i czemu masz ich być pozbawiony ?! Napisałbym oficjalne pismo przedstawiające sytuacje i wymagałbym przedłużenia gwarancji o 4 (skradzione) miesiące.
#10
Napisano 03 maja 2012 - 09:21
Mówisz tutaj o iPhonach z plusa ? A jak jest z 4S, są normalnie polskiej dystrybucji z polską ładowarką ?
Z Polską dystrybucją nie ma problemów tutaj, gwarancja się przeważnie liczy od dnia aktywacji, ale jak nie zaktywujesz to i tak gwarancja idzie i się pokrywa mniej więcej z datą sprzedaży.
I jeszcze jedno pytanie, czy to prawda, że Plus, otwiera każdy egzemplarz iPhona w celu sprawdzenia ? Bo gdy zapytałem czy jest zafoliowany, to dostałem właśnie taką odpowiedź- że Plus otwiera każdy egzemplarz i każdy jest taki sprzedawany.
Nie prawda, miałem jeden egzemplarz z Plusa i był oryginalnie ofoliowany, do tego była przyklejona polska ładowarka, i całość jeszcze raz była dodatkowo ofoliowana drugą folią.
---------- Wpis dodano o 10:21 ---------- Poprzedni wpis dodano o 10:19 ----------
W takim momencie bym reklamował......
4 miesiące to naprawdę "sporo czasu" i czemu masz ich być pozbawiony ?! Napisałbym oficjalne pismo przedstawiające sytuacje i wymagałbym przedłużenia gwarancji o 4 (skradzione) miesiące.
Ale po co reklamować? Wystarczy do Apple wysłać skan dowodu zakupu i poprawiają datę i gwarancją idzie od dnia zakupu.
#11
Napisano 04 maja 2012 - 11:19
Ale po co reklamować? Wystarczy do Apple wysłać skan dowodu zakupu i poprawiają datę i gwarancją idzie od dnia zakupu.
To jest oszustwo ze strony sprzedawcy i wątpię, że Apple cokolwiek zrobi w tej sprawie

#12
Napisano 04 maja 2012 - 12:25
#13
Napisano 04 maja 2012 - 13:42
To jest oszustwo ze strony sprzedawcy i wątpię, że Apple cokolwiek zrobi w tej sprawie
Napisalem co trzeba zrobic i co Apple samo prosi, zeby zrobic jak data w ich systemie nie zgadza sie z data zakupu, ale zawsze lepiej tracić czas na tłuczenie się po sądach ze sprzedawcą niż w 10 s zrobić skan i wysłać maila.
---------- Wpis dodano o 14:42 ---------- Poprzedni wpis dodano o 14:41 ----------
Czy to co piszę ten Pan, jest prawdą ?
Tak, ale dowód zakupu zawsze warto wziąć z komisu, żeby w razie czego być krytym, że się kupiło urządzenie a nie np. ukradło...
#14
Napisano 04 maja 2012 - 14:12

#15
Napisano 04 maja 2012 - 14:38
#16
Napisano 04 maja 2012 - 19:29
Proszę o szybką odpowiedź, gdyż chciałbym jak najszybciej zamówić, by mnie nikt nie ubiegł

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych