Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problemy z Apple Mobile Device podczas używania iTunes na Windows i Mac OSX


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 rudasek

rudasek
  • 7 postów

Napisano 12 lutego 2008 - 21:59

Po zainstalowaniu iTunes podłączyłam iPoda i... nic. Na iPodzie wyświetla się komunikat "Podłączony". Sprawdziłam w zarządzaniu komputera, że widzi iPoda, ale nie odnajduje sterownika. W systemie brakuje też Apple Mobile Device Support. Odinstalowałam iTuned i zainstalowałam od nowa. Postępowałam zgodnie ze wskazówkami z apple.com/pl, ale ciągle iTunes nie wykrywa mojego iPoda. Co robić???

#2 migrena

migrena
  • 6 337 postów
  • SkądŁódź

Napisano 13 lutego 2008 - 18:22

poszukaj na forum "apple mobile device". jezeli problem z wykrywanie ipoda w itunes jest spowodowany zle zainstalowana ta usluga to sa juz na to rozwiazania. hint: trzeba przeinstalowac itunes z ustawionym w systemie jezykiem ang i wybrac w instalatorze itunes takze jezyk ang.

#3 kabat kubol

kabat kubol
  • 24 postów

Napisano 14 lutego 2008 - 00:18

tez mam taki problem, ale dziwne, bo wszystko dwa dni wczesniej pieknie dzialalo. Nie robilem niczego dziwnego na komputerze, ani z iPodem - no bo jak? Chcialem sobie wrzucic nowa muzyke, a tu iTunes nie chce wykryc iPoda. Instalowalem ponownie, uruchamialem ponownie i nic to nie daje. No i do cholery.. mam zmieniac jezyk systemu operacyjnego tylko dlatego, ze iTunes nie chce mi wykryc iPoda? Sorry bardzo, ale nie chce tego robic. Powoli zaczyna mnie irytowac zabawa w tego calego iTunesa i te chore sposoby wrzucania czegokolwiek na iPoda. Steve troche przesadza. No ale mimo wszystko.. macie moze jeszcze jakis inny sposob, a moze znacie powod, dlaczego nie chce mi wykryc iPoda? Mnie tez sie pokazuje komunikat z Apple Mobile Device, ale dwa dni wczesniej tez sie pokazywal, a iPoda wykrywal. Skad ta zmiana? :/

#4 rudasek

rudasek
  • 7 postów

Napisano 14 lutego 2008 - 01:33

Wyczyściłam najnowszego iTune z kompa i zainstalowałam wersję 7.4.3. Co się zmieniło? Ano, iTune w ogóle działa - to coś nowego. Problem ze sterownikiem znikł. Specjalnie zainstalowałam wersję angielską, żeby nie mieć kłopotu z Apple Mobile Device. Ale iTune nadal nie wykrywa mojego iPoda!!! Przeczytałam WSZYSTKIE posty związane z tym tematem na tym forum i na apple, ale nie mam pojęcia co jeszcze mogę zrobić??? Proszę o Waszą radę. Mam ochotę wyrzucić iPoda za okno... :confused:

#5 migrena

migrena
  • 6 337 postów
  • SkądŁódź

Napisano 14 lutego 2008 - 19:12

@kabat kubol pozniej mozna juz zmienic na polski. to tylko na czas instalacji, zeby sie rejestr windowsa i ustawienia itunes wlasciwie zapisaly. niestety to nie zawsze pomaga. :/

#6 rudasek

rudasek
  • 7 postów

Napisano 16 lutego 2008 - 22:41

The iPod updater logging file cannot be found.

Przeprowadziłam iPos diagnostics i wynika z niego, że problemem jest:
"The iPod updater logging file cannot be found."

Czy ktoś wie o co może chodzić?

---- Dodano 17-02-2008 o godzinie 00:47 ----
Wpadłam na jeszcze jeden trop... Mój iPod został jeden raz wcześniej użyty na komputerze znajomego, który przegrał mi wszystkie swoje utwory. Na jego iTunes mój iPod działał normalnie. Czy to może być przyczyną nie wykrywania go na moim kompie? Jeśli tak, to jak go zrestartować i wyczyścić do zera bez korzystania z iTunes?

#7 jp44

jp44
  • 9 postów

Napisano 22 lutego 2011 - 17:49

Problemy z Apple Mobile Device podczas używania iTunes na Windows i Mac OSX

Witajcie,

W dniu dzisiejszym otrzymałem swojego Ipoda. Przy pierwszym uruchomieniu konieczne było zainstalowanie aplikacji ITUNES i tutaj wielki zonk, gdyż aplikacja już na samym początku sprawia kłopoty i nie można poprawnie jej zainstalować ani uruchomić.

System : Windows 7 x64. Instaluje Itunes x64 ( wersja najnowsza : 10.1.2.17 )

Podczas instalacji wyskakuje błąd :

Dołączona grafika


Gdy klikam na O.K instalacja się cofa, po czym dalej się instaluje i wyskakuje kolejny zonk :


Dołączona grafika


Kiedy uruchamiam ITUNES pojawia się :


Dołączona grafika


Pytanie : Co z tym fantem zrobić aby poprawnie zainstalować jak i uruchomić ? Cudowny ITUNES ! :/

#8 Ziolo87

Ziolo87
  • 459 postów
  • SkądKraków

Napisano 22 lutego 2011 - 18:17

A próbowałeś wyłączyć UAC ?
Kontrola konta użytkownika w systemie Windows 7 - Artykuły ekspertów - Baza Wiedzy TechNet

#9 jp44

jp44
  • 9 postów

Napisano 22 lutego 2011 - 18:21

UAC wyłączone .

#10 Ziolo87

Ziolo87
  • 459 postów
  • SkądKraków

Napisano 22 lutego 2011 - 18:25

Usuń wszystko, wyczyść rejestr i zainstaluj to: iTunes 10.1.2 for Windows (64 bit)

#11 jp44

jp44
  • 9 postów

Napisano 22 lutego 2011 - 18:42

Próbowałem tych czynności, nic nie pomaga .

#12 KuksPń

KuksPń
  • 1 postów

Napisano 17 kwietnia 2012 - 16:19

Problemy z Apple Mobile Device podczas używania iTunes na Windows i Mac OSX Witam, Mam pewien problem. Zakupiłem nowy komputer (Windows 7) i nie mogę zainstalować iTunes. Przy instalacji pokazuje się, że jest problem z aplikacja Apple Mobile Device. Nigdy wcześniej z iTunes nie miałem takich problemów. Wie ktoś może jak to rozwiązać?

#13 Astmetyk

Astmetyk
  • 33 postów

Napisano 02 maja 2012 - 09:58

Problem z iTunes - Apple Mobile Device Witam. Po podłączeniu do komputera iPada jak i iPhone po jakimś czasie gdy już się aktualizuje sprzęt wyskakuje komunikat i wyłącza się iTunes .. Następnie już się nie chce włączyć iTunes i muszę uruchomić od poczatku komputer. Próbowałem wyłączyć i włączyć usługę Apple Mobile Device oraz zainstalować na nowo iTunes lecz to nie pomogło.

#14 eualex

eualex
  • 2 097 postów

Napisano 02 maja 2012 - 10:27

Naprawa, usuwanie i ponowne instalowanie:

Ponowne uruchamianie usługi Apple Mobile Device (AMDS) w systemie Windows
iTunes: usuwanie i ponowne instalowanie usługi Apple Mobile Device w systemie Mac OS X 10.6.8 lub starszym

Jeśli po ponownym uruchomieniu usługi AMDS problem nadal występuje, konieczne jest usunięcie i ponowne zainstalowanie usługi AMDS oraz programu iTunes.
1. Odinstaluj całkowicie usługę AMDS, program iTunes i całe oprogramowanie firmy Apple.
2. Uruchom ponownie komputer.
3. Pobierz i zainstaluj (lub zainstaluj ponownie) najnowszą wersję programu iTunes ze strony www.apple.com/pl/itunes.
4. Zainstalowanie programu iTunes spowoduje również zainstalowanie usługi AMDS.
5. Uruchom ponownie komputer.
6. Uruchom program iTunes i podłącz urządzenie. Urządzenie powinno zostać poprawnie rozpoznane w systemie Windows.

Informacje dodatkowe: Jeśli usługa Apple Mobile Device nadal się nie uruchamia lub zatrzymuje się nieoczekiwanie, powodem może być oprogramowanie zabezpieczające innej firmy. Należy skorzystać z informacji w artykule iTunes dla systemu Windows: rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem zabezpieczającym.

&
iTunes reports "Apple Mobile Device"...: Apple Support Communities

#15 Astmetyk

Astmetyk
  • 33 postów

Napisano 02 maja 2012 - 11:54

Właśnie ponownie uruchamialem i nic nie pomogło...

#16 Astmetyk

Astmetyk
  • 33 postów

Napisano 02 maja 2012 - 21:09

Niestety odinstaliwanie wszystkiego od Apple i ponowne zainstalowanie nie pomogło ...




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych