
Problemy z Apple Mobile Device podczas używania iTunes na Windows i Mac OSX
#1
Napisano 12 lutego 2008 - 21:59
#2
Napisano 13 lutego 2008 - 18:22
#3
Napisano 14 lutego 2008 - 00:18
#4
Napisano 14 lutego 2008 - 01:33
#5
Napisano 14 lutego 2008 - 19:12
#6
Napisano 16 lutego 2008 - 22:41
Przeprowadziłam iPos diagnostics i wynika z niego, że problemem jest:
"The iPod updater logging file cannot be found."
Czy ktoś wie o co może chodzić?
---- Dodano 17-02-2008 o godzinie 00:47 ----
Wpadłam na jeszcze jeden trop... Mój iPod został jeden raz wcześniej użyty na komputerze znajomego, który przegrał mi wszystkie swoje utwory. Na jego iTunes mój iPod działał normalnie. Czy to może być przyczyną nie wykrywania go na moim kompie? Jeśli tak, to jak go zrestartować i wyczyścić do zera bez korzystania z iTunes?
#7
Napisano 22 lutego 2011 - 17:49
Witajcie,
W dniu dzisiejszym otrzymałem swojego Ipoda. Przy pierwszym uruchomieniu konieczne było zainstalowanie aplikacji ITUNES i tutaj wielki zonk, gdyż aplikacja już na samym początku sprawia kłopoty i nie można poprawnie jej zainstalować ani uruchomić.
System : Windows 7 x64. Instaluje Itunes x64 ( wersja najnowsza : 10.1.2.17 )
Podczas instalacji wyskakuje błąd :

Gdy klikam na O.K instalacja się cofa, po czym dalej się instaluje i wyskakuje kolejny zonk :

Kiedy uruchamiam ITUNES pojawia się :

Pytanie : Co z tym fantem zrobić aby poprawnie zainstalować jak i uruchomić ? Cudowny ITUNES ! :/
#8
Napisano 22 lutego 2011 - 18:17
Kontrola konta użytkownika w systemie Windows 7 - Artykuły ekspertów - Baza Wiedzy TechNet
#9
Napisano 22 lutego 2011 - 18:21
#10
Napisano 22 lutego 2011 - 18:25
#11
Napisano 22 lutego 2011 - 18:42
#12
Napisano 17 kwietnia 2012 - 16:19
#13
Napisano 02 maja 2012 - 09:58
#14
Napisano 02 maja 2012 - 10:27
Ponowne uruchamianie usługi Apple Mobile Device (AMDS) w systemie Windows
iTunes: usuwanie i ponowne instalowanie usługi Apple Mobile Device w systemie Mac OS X 10.6.8 lub starszym
&Jeśli po ponownym uruchomieniu usługi AMDS problem nadal występuje, konieczne jest usunięcie i ponowne zainstalowanie usługi AMDS oraz programu iTunes.
1. Odinstaluj całkowicie usługę AMDS, program iTunes i całe oprogramowanie firmy Apple.
2. Uruchom ponownie komputer.
3. Pobierz i zainstaluj (lub zainstaluj ponownie) najnowszą wersję programu iTunes ze strony www.apple.com/pl/itunes.
4. Zainstalowanie programu iTunes spowoduje również zainstalowanie usługi AMDS.
5. Uruchom ponownie komputer.
6. Uruchom program iTunes i podłącz urządzenie. Urządzenie powinno zostać poprawnie rozpoznane w systemie Windows.
Informacje dodatkowe: Jeśli usługa Apple Mobile Device nadal się nie uruchamia lub zatrzymuje się nieoczekiwanie, powodem może być oprogramowanie zabezpieczające innej firmy. Należy skorzystać z informacji w artykule iTunes dla systemu Windows: rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem zabezpieczającym.
iTunes reports "Apple Mobile Device"...: Apple Support Communities
#15
Napisano 02 maja 2012 - 11:54
#16
Napisano 02 maja 2012 - 21:09
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych