Witam, od paru dni nie mogę zalogować się do Appstore .
Wyświetla się komunikat, że albo mój identyfikator apple ID albo hasło jest niepoprawne. Pomijając fakt, że jestem pewna, że z hasłem i identyfikatorem wszystko ok (wszędzie mam takie same+ od dwóch lat nie zmieniałam) to próbowałam jakoś odzyskać hasło. Najpierw próbowałam wysłać na maila, parę razy- nic nie dostałam. Potem przez pytanie zabezpieczające- system twierdzi, że nie wiem kiedy się urodziłam )
Czy ktoś z was miał kiedyś taki problem?
Pozdrawiam
Problem z logowaniem do Apple ID - hasło nie działa nie wysyła emaila z wyzerowaniem hasła
Rozpoczęty przez
Magda-
, 02 maj 2012 09:11
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 02 maja 2012 - 09:11
#3
Napisano 03 maja 2012 - 09:28
Juz próbowałam. Niestety nie działa, ale dziekuję za odpowiedz
#4
Napisano 08 maja 2012 - 01:44
CIACH Na forum zabronione jest sztuczne podbijanie tematu nic niewnoszącymi postami. Jest to traktowane jako spam i karane ostrzeżeniem.
#5
Napisano 11 maja 2012 - 01:35
Problem nadal występuje- to nie pojedynczy,jednodniowy błąd, ale jakaś długotrwała usterka. Czy ktoś miał już podobno sytuację ?
#6
Napisano 11 maja 2012 - 05:55
A nie możesz odzyskać hasła? to chyba pierwsza czynność, którą powinnaś wykonać:
https://appleid.appl.../MyAppleId.woa/
https://appleid.appl.../MyAppleId.woa/
#7
Napisano 11 maja 2012 - 10:05
[CIACH]
Twój wpis został usunięty ze względu na błędną pisownię. Napisz jeszcze raz, poprawnie.
Pamiętaj, na tym forum bezwzględnie przestrzegamy zasad jęz. polskiego. Przeczytaj koniecznie [URL="http://myapple.pl/iphone-150/announcement-b-font-color-red-na-tym-forum-piszemy-zgodnie-z-zasadami-jez_-polskiego-font-b.html"]TO[/URL].
Twój wpis został usunięty ze względu na błędną pisownię. Napisz jeszcze raz, poprawnie.
Pamiętaj, na tym forum bezwzględnie przestrzegamy zasad jęz. polskiego. Przeczytaj koniecznie [URL="http://myapple.pl/iphone-150/announcement-b-font-color-red-na-tym-forum-piszemy-zgodnie-z-zasadami-jez_-polskiego-font-b.html"]TO[/URL].
#8
Napisano 11 maja 2012 - 10:28
Spróbuj: Reset your password.Problem nadal występuje- to nie pojedynczy,jednodniowy błąd, ale jakaś długotrwała usterka. Czy ktoś miał już podobno sytuację ?
Kontakt z suportem:
Apple; Wsparcie; iTunes Store; Kontakt i w zadkładce "Specific reguest: I need help recovering my password".
Pamiętaj, ze trzeba pisać po angielsku. & Opisz dokładnie swoje problemy z niemożliwością dostępu do konta.
Inna opcją jest telefon: Polska 00800 4411875, lecz wydaje mi się, że kontakt przez e-mail to konieczność w tym przypadku.
#9
Napisano 01 października 2012 - 21:15
Kłopoty z logowaniem do App Store
Pomimo prawidłowych danych nie mogę zalogować się do app store z poziomu ipada. Po wpisaniu nazwy użytkownika i hasła ponownie wyskakuje komunikat z prośbą o ponowne wpisanie tych danych.
W czym tkwi problem ?
Wątek "Kłopoty z logowaniem do App Store" został przeniesiony do isteniejącego tematu. plmax.
Pomimo prawidłowych danych nie mogę zalogować się do app store z poziomu ipada. Po wpisaniu nazwy użytkownika i hasła ponownie wyskakuje komunikat z prośbą o ponowne wpisanie tych danych.
W czym tkwi problem ?
Wątek "Kłopoty z logowaniem do App Store" został przeniesiony do isteniejącego tematu. plmax.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych