Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problem z logowaniem do Apple ID - hasło nie działa nie wysyła emaila z wyzerowaniem hasła


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Magda-

Magda-
  • 5 postów
  • SkądGoleniów

Napisano 02 maja 2012 - 09:11

Witam, od paru dni nie mogę zalogować się do Appstore . Wyświetla się komunikat, że albo mój identyfikator apple ID albo hasło jest niepoprawne. Pomijając fakt, że jestem pewna, że z hasłem i identyfikatorem wszystko ok (wszędzie mam takie same+ od dwóch lat nie zmieniałam) to próbowałam jakoś odzyskać hasło. Najpierw próbowałam wysłać na maila, parę razy- nic nie dostałam. Potem przez pytanie zabezpieczające- system twierdzi, że nie wiem kiedy się urodziłam ;)) Czy ktoś z was miał kiedyś taki problem? Pozdrawiam

#2 SLaweck

SLaweck
  • 173 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 02 maja 2012 - 14:01

Witam, problem taki miałem raz przez paręnaście minut, potem po prostu zaczęło działać.
Sprawdź czy możesz zalogować się na swoje Apple ID na stronie link (wybierz zarządzaj kontem)

Pozdrawiam
Sławek

#3 Magda-

Magda-
  • 5 postów
  • SkądGoleniów

Napisano 03 maja 2012 - 09:28

Juz próbowałam. Niestety nie działa, ale dziekuję za odpowiedz :)

#4 Magda-

Magda-
  • 5 postów
  • SkądGoleniów

Napisano 08 maja 2012 - 01:44

CIACH Na forum zabronione jest sztuczne podbijanie tematu nic niewnoszącymi postami. Jest to traktowane jako spam i karane ostrzeżeniem.

#5 Magda-

Magda-
  • 5 postów
  • SkądGoleniów

Napisano 11 maja 2012 - 01:35

Problem nadal występuje- to nie pojedynczy,jednodniowy błąd, ale jakaś długotrwała usterka. Czy ktoś miał już podobno sytuację ?

#6 DanielF

DanielF
  • 5 726 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 11 maja 2012 - 05:55

A nie możesz odzyskać hasła? to chyba pierwsza czynność, którą powinnaś wykonać:

https://appleid.appl.../MyAppleId.woa/

#7 Magda-

Magda-
  • 5 postów
  • SkądGoleniów

Napisano 11 maja 2012 - 10:05

[CIACH]

Twój wpis został usunięty ze względu na błędną pisownię. Napisz jeszcze raz, poprawnie.
Pamiętaj, na tym forum bezwzględnie przestrzegamy zasad jęz. polskiego. Przeczytaj koniecznie [URL="http://myapple.pl/iphone-150/announcement-b-font-color-red-na-tym-forum-piszemy-zgodnie-z-zasadami-jez_-polskiego-font-b.html"]TO[/URL].

#8 eualex

eualex
  • 2 097 postów

Napisano 11 maja 2012 - 10:28

Problem nadal występuje- to nie pojedynczy,jednodniowy błąd, ale jakaś długotrwała usterka. Czy ktoś miał już podobno sytuację ?

Spróbuj: Reset your password.

Kontakt z suportem:
Apple; Wsparcie; iTunes Store; Kontakt i w zadkładce "Specific reguest: I need help recovering my password".
Pamiętaj, ze trzeba pisać po angielsku. & Opisz dokładnie swoje problemy z niemożliwością dostępu do konta.

Inna opcją jest telefon: Polska 00800 4411875, lecz wydaje mi się, że kontakt przez e-mail to konieczność w tym przypadku.

#9 dao

dao
  • 348 postów
  • SkądwAmA

Napisano 01 października 2012 - 21:15

Kłopoty z logowaniem do App Store

Pomimo prawidłowych danych nie mogę zalogować się do app store z poziomu ipada. Po wpisaniu nazwy użytkownika i hasła ponownie wyskakuje komunikat z prośbą o ponowne wpisanie tych danych.
W czym tkwi problem ?


Wątek "Kłopoty z logowaniem do App Store" został przeniesiony do isteniejącego tematu. plmax.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych