Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Sprawdzenie gwarancji Iphone 4S.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 boniek1990

boniek1990
  • 2 postów

Napisano 18 kwietnia 2012 - 11:19

Witam,
chciałem sprawdzić datę wygaśnięcia gwarancji Iphone 4s, którego stałem się szczęśliwym posiadaczem. Próbowałem zrobić to przez stronę [url]https://selfsolve.apple.com/GetWarranty.do[/url] , ale niestety nie mam takiej możliwości.

Czy przed sprawdzeniem gwarancji na tej stronie trzeba wykonać jakieś kroki? Rejstracja albo coś?

Będę bardzo wdzięczny za pomoc,
boniek1990

#2 Lokria

Lokria
  • 6 278 postów
  • SkądŁódź

Napisano 18 kwietnia 2012 - 11:29

http://myapple.pl/ip...ock-status.html mozesz skorzystać z tej strony.
Na stronie którą podałeś https://selfsolve.ap.../GetWarranty.do podajesz numer seryjny i kraj i już, nie ma tym nic trudnego.

#3 boniek1990

boniek1990
  • 2 postów

Napisano 18 kwietnia 2012 - 11:47

No właśnie w tym problem, że wpisując ten nr seryjny wyskakuje mi "We're sorry, the number you have provided cannot be found in our records. Please verify the number and try again, or contact us." i na tej stronce którą podałaś również wyskakuje error, stąd więc moje pytanie czy przypadkiem nie trzeba wcześniej czegoś zrobić. Telefon był już podłączany i synchronizowany z iTunes oraz zakładałem Apple iD.

#4 iAdasiek

iAdasiek
  • 1 239 postów

Napisano 18 kwietnia 2012 - 11:50

Sprawdź numer IMEI na stronie IMEI.info . Pamiętaj, że musisz być zarejestrowany.

#5 dradwe

dradwe
  • 6 postów

Napisano 16 maja 2014 - 20:03

Witam, mam nowego nieaktywowanego iPhona 5c którego kupiłem na Allegro i mam pytanie czy jest możliwość sprawdzenia do kiedy jest gwarancja. Gdy wpisuje na stronie [url]https://getsupport.apple.com/ProductSelector.action[/url] num. serryjnego lub num. imei wyskakuje taki napis: "Oto Twoje opcje.
Oto opcje serwisu i wsparcia dostępne w lokalizacji, w jakiej się znajdujesz." a poniżej "Kontakt z operatorem i Kontakt ze Wsparciem Apple"
Proszę o radę, jestem przekonany że coś nie tak robię

#6 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 16 maja 2014 - 21:06

Bo sprawdzasz nie tam gdzie trzeba: https://selfsolve.ap...rantyDynamic.do

Tyle, że jeżeli urządzenie nie było nigdy aktywowane to nie sprawdzisz do kiedy ma gwarancję.

#7 dradwe

dradwe
  • 6 postów

Napisano 17 maja 2014 - 08:24

Dzięki za odpowiedź właściwie nie chodziło mi tyle o gwarancje jak o date produkcji bo o ile sie nie myle to gwarancja obejmuje 12 m-cy od daty produkcji, czy tak? a skąd wiedzieć kiedy był wyprodukowany?

#8 Paf

Paf
  • 8 094 postów

Napisano 17 maja 2014 - 08:53

Od daty aktywacji a nie produkcji...

#9 dradwe

dradwe
  • 6 postów

Napisano 17 maja 2014 - 09:30

To znaczy że dopóki iPhone nie jest aktywowany to jest ciągle pełna gwarancja aż do momentu aktywowania

#10 robgrab

robgrab
  • 1 384 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 17 maja 2014 - 09:40

To znaczy że dopóki iPhone nie jest aktywowany to jest ciągle pełna gwarancja aż do momentu aktywowania


Chyba że to refurb to wtedy do końca pierwotnej gwarancji lub 3 miesiące od wymiany, zależy który okres jest dłuższy.

#11 Paf

Paf
  • 8 094 postów

Napisano 17 maja 2014 - 09:46

To znaczy że dopóki iPhone nie jest aktywowany to jest ciągle pełna gwarancja aż do momentu aktywowania


Tak "szerloku".

#12 dradwe

dradwe
  • 6 postów

Napisano 17 maja 2014 - 09:48

Nie nie, to jest nówka, wygrana w konku ;)

#13 dradwe

dradwe
  • 6 postów

Napisano 17 maja 2014 - 10:50

Chyba że to refurb to wtedy do końca pierwotnej gwarancji lub 3 miesiące od wymiany, zależy który okres jest dłuższy.


Nie nie, to jest nówka, wygrana w konku ;)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych