Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Po podaniu ID w Itunes i App Store automatycznie zmienia na j. koreański -pomocy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 brawata

brawata
  • 6 postów

Napisano 13 kwietnia 2012 - 09:29

Witam Mam problem, PO zalogowaniu do I Tunes i App Store automatycznie przezuca na j. koreański. Telefon był w serwisie w regenersis w Warszawie, tam tylko zrobili konfiguracje, tragedia. ja w domu ponownie ustawiłam telefon do ustawien fabrycznych, odinstalowałam I tunes i zainstalowałam na nowo, niestety nic to nie daje. Napisy po wejsciu w I tunes sa po polsku , ale jak tylko sie zaloguje od razu ten koreański. Nic nie daje Zmiana jezyka na dole w tym kółeczku. Wiem, zewpisałam wszedzie j. polski i narodowosc Polska. czy moze byc tak, ze telefon jest zrobiony na rynek koreanski? A jesli nawet prawda jest , ze przy I uruchomieniu cos zle wpisałam to nie mozna juz tego odwrócic? Telefon mam 3 tydzien, umowe na 3 lata pomocy, bo jestem załamana, nawet głupiego skypa nie moge sciagna , bo nie wiadomo o co chodz, wszedzie "krzaczki koreanskie"

#2 Lokria

Lokria
  • 6 278 postów
  • SkądŁódź

Napisano 13 kwietnia 2012 - 09:33

Jaka zmiana języka na dole w tym kółeczku, co masz na myśli? Język zmieniasz na iPhonie poprzez wejście w ustawienia/ogólne/narodowe/język? Choc pewnie tego nie widzisz w ten sposób mając koreański. Masz iPhone czy jakaś podróbe?

#3 brawata

brawata
  • 6 postów

Napisano 13 kwietnia 2012 - 09:47

Mam oryginalnego Iphona 4 8 GB na aabonament z Ery. W telefonie wszzystko jest po polsku, z wyjatkiem app store i i tunes. na komputerze gdy uruchamiam I tunes na dole jest takie kółeczko i w nim flaga odpowiednio do języka. Mi cały czas przechodzi na koreanski po zalogowaaniu. Gdy zalogowana nie jestem i przełacze na j. polski to jest wtedy ok, czesc jest po polsku, czesc po angielsku, ale tylko jak dam ID to juz znowu koreanski

#4 Lokria

Lokria
  • 6 278 postów
  • SkądŁódź

Napisano 13 kwietnia 2012 - 09:48

A masz polskie Apple ID, zakładane w Polskim sklepie iTunes?

#5 steo

steo
  • 278 postów
  • SkądWrocław / Wałbrzych

Napisano 13 kwietnia 2012 - 09:53

A masz polskie Apple ID, zakładane w Polskim sklepie iTunes?


Stawiam na to, że nie. Pewnie twoje Apple ID zlinkowane jest do koreańskiego App Stora ;/

#6 Lokria

Lokria
  • 6 278 postów
  • SkądŁódź

Napisano 13 kwietnia 2012 - 09:55

Swoją drogą jakim cudem udało jej się utworzyć Apple ID właśnie w koreańskim sklepie, w grę wchodzi może pomyłka z flaga ;)

#7 steo

steo
  • 278 postów
  • SkądWrocław / Wałbrzych

Napisano 13 kwietnia 2012 - 10:11

Swoją drogą jakim cudem udało jej się utworzyć Apple ID właśnie w koreańskim sklepie, w grę wchodzi może pomyłka z flaga ;)


Miss click pewnie, chociaż musiał być bardzo nieszczęśliwy, bo kraje pogrupowane są według kontynentów.

#8 brawata

brawata
  • 6 postów

Napisano 13 kwietnia 2012 - 10:14

Nie wim co odpisać, telefon konfigurowałam sama , utworzyłam ID wg polecen w telefonie podczas konfiguracji

#9 Lokria

Lokria
  • 6 278 postów
  • SkądŁódź

Napisano 13 kwietnia 2012 - 10:24

Utwórz nowe polskie Apple ID, zaloguj się na nie w sklepie i nie będzie kłopotu. Nowe Apple id możesz utworzyć z poziomu telefonu lub itunes na komputerze.

#10 brawata

brawata
  • 6 postów

Napisano 13 kwietnia 2012 - 10:27

Spróbuje dzisiaj jak wróce z pracy, dziekuje za odpowiedzi. jeszcze tylko mam pytanie, czyli musze załozyc nowa skrzynke pocztowa? Na która przyjdzie weryfikacja ?

#11 Lokria

Lokria
  • 6 278 postów
  • SkądŁódź

Napisano 13 kwietnia 2012 - 10:29

Apple ID to tak naprawdę Twój adres mailowy, a zatem nowe Apple ID będzie wymagało innego adresu.

#12 brawata

brawata
  • 6 postów

Napisano 13 kwietnia 2012 - 10:32

dziekuje , do usłyszenia, napisze co dalej wyszło

#13 brawata

brawata
  • 6 postów

Napisano 16 kwietnia 2012 - 13:19

Wszystko działa! Załozyłam nowe ID i jest po posku. Dziekuje za pomoc , wszystkiego dobrego!

#14 Lokria

Lokria
  • 6 278 postów
  • SkądŁódź

Napisano 16 kwietnia 2012 - 13:20

Cieszymy się, że działa. Zamykam.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych