
Problem z reklamacją T Mobile, prośba o radę
#1
Napisano 11 kwietnia 2012 - 21:56
#2
Napisano 12 kwietnia 2012 - 08:22
#3
Napisano 12 kwietnia 2012 - 09:19
#4
Napisano 12 kwietnia 2012 - 10:22
#5
Napisano 12 kwietnia 2012 - 10:30
#6
Napisano 12 kwietnia 2012 - 10:41
#7
Napisano 12 kwietnia 2012 - 10:49
#8
Napisano 12 kwietnia 2012 - 13:46
#9
Napisano 12 kwietnia 2012 - 13:54
#10
Napisano 12 kwietnia 2012 - 13:56
#11
Napisano 12 kwietnia 2012 - 13:56
#12
Napisano 12 kwietnia 2012 - 14:43

#13
Napisano 12 kwietnia 2012 - 16:13
#14
Napisano 12 kwietnia 2012 - 16:31
Mam dokument w którym jest napisane ze reklamacje zgłoszono w oparciu o niezgodnosc z umowa, a co do wymiany na nowy na miejscu w salonie to w żadnym salonie żadnej sieci w Polsce nie wymienia Ci telefonu od ręki, muszą wysłać do serwisu bo tylko serwis jest kompetentny aby ocenić czy usterka zaszła i czy była fabryczna
Z tego co słyszałem od dosyć kompetentnej osoby w T-Moblie, to jeśli jest to przed upływem 14-dni, to masz prawa zadać nowy bez konieczności wysyłania go do serwisu.
Swoja droga, mi tez próbowano wmówić ze skoro moja 4-ka jest po gwarancji Apple to już mi tego nie naprawia--co jest bzdura bo mamy niezgodność z umowa, wybrałem się do salonu firmowego i okazało się ze nie ma problemu i za 8 dni miałem wymianę na nówkę(refurba)
#15
Napisano 12 kwietnia 2012 - 16:48
Nie masz prawa żądać. Może po dobroci się dogadać. Jeśli tak postępują w niektórych salonach firmowych to chwała im za to, bo nic ich do tego nie obliguje. Żądać wymiany możesz dopiero zgłaszając NTzU - do tego masz prawo.Z tego co słyszałem od dosyć kompetentnej osoby w T-Moblie, to jeśli jest to przed upływem 14-dni, to masz prawa zadać nowy bez konieczności wysyłania go do serwisu.
#16
Napisano 14 kwietnia 2012 - 13:06
#17
Napisano 14 kwietnia 2012 - 15:39
#18
Napisano 14 kwietnia 2012 - 15:46
#19
Napisano 14 kwietnia 2012 - 18:52
Z tego co słyszałem od dosyć kompetentnej osoby w T-Moblie, to jeśli jest to przed upływem 14-dni, to masz prawa zadać nowy bez konieczności wysyłania go do serwisu.
Swoja droga, mi tez próbowano wmówić ze skoro moja 4-ka jest po gwarancji Apple to już mi tego nie naprawia--co jest bzdura bo mamy niezgodność z umowa, wybrałem się do salonu firmowego i okazało się ze nie ma problemu i za 8 dni miałem wymianę na nówkę(refurba)
Co do tej informacji to tutaj zaufana osoba z T-mobile nie powiedziała dobrze. W reklamacji z tytułu ustawy konsumenckiej obowiązuje 14dniowy termin rozpatrywania reklamacji (liczony od dnia następnego) w dniach kalendarzowych i w tym czasie sprzedawca ma czas i musi ustosunkować się do reklamacji odpowiadając klientowi i odpowiedź ta też musi do niego w tym terminie dotrzeć. Tak jest sporządzona ustawa i nie można naginać jej sobie po swojemu, oczywiście jak sprzedawca chce to na własną odpowiedzialność może od ręki wymienić klientowi towar ale nie może później wobec tego klienta rościć jakichkolwiek pretensji że ten wymieniony towar był uszkodzony np. z jego winy (bo tak orzekł mu później producent).
#20
Napisano 13 maja 2012 - 22:57
#21
Napisano 13 maja 2012 - 23:28
Federacja Konsumentw - poznaj swoje prawa
To czemu Sony wymienia Xperie S z zółtymi ekranami, a Nokia Lumie 900 z fioletowatymi?Zacznijmy jeszcze od tego, że inny odcień wyświetlacza to nie wada... Temat poruszany wielokrotnie.
#22
Napisano 13 maja 2012 - 23:32
To czemu Sony wymienia Xperie S z zółtymi ekranami, a Nokia Lumie 900 z fioletowatymi?
Widocznie mają wadę w ekranach, Japko od zawsze do urządzeń ładuje ekrany o dwóch odcieniach (w załeżności od producenta) jedena wersja ma odcień ciepły (żółty), druga zimny (niebieski). Oczywiście żółty i niebieski to duże uproszczenie. Ale nie jest to wada. Nie mówimy o zasikanych ekranach iPada oczywiście, tylko o odcieniu wyświetlacza.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych