Elo, wiece może jak mogę przypisać klawisze F1 , F2 itd. do gry (counter strike source) ? Gdy chcę przypisać jeden z klawiszy F1 lub F2 to obraz mi się ściemnia lub rozjaśnia . Czytałem coś na temat ustawień w opcjach klawiatury , na temat F1, F2 ale ja tego nie widzę u siebie w systemie . Moja klawiatura Razer Blackwidow , a system 10.7.3. Dzięki, pozdrawiam

Counter Strike Source -Bindowanie klawiszy
Rozpoczęty przez
dzierzal
, 08 kwi 2012 23:52
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 08 kwietnia 2012 - 23:52
#3
Napisano 09 kwietnia 2012 - 08:46
U mnie to tak wygląda ;/
Nie wiem czy widzisz , bo wyszło jakieś małe , ale ja tam nie mam nic do zaznaczenie ;/
#4
Napisano 09 kwietnia 2012 - 09:12
Nie lepiej zmienic bind w grze na inny?
---
Granie na MacOS w CSa dyskwalifikuje cie z rozgrywki... pograsz z ludzmi na jednym serwerze ale oni ustawia lerpa na 10ms a ty masz sztywne 100ms. Co po krotce prowadzi do ogromnych roznic miedzy tym co widzisz na ekranie a tym co rozeslal do reszty serwer. Valve milczy... na YT znajdziesz wiele filmow prezentujacych problem.
Innymi slowy chcesz grac w CSa idz na bootcampa z tego powodu mam dalej Win7.
#5
Napisano 09 kwietnia 2012 - 09:18
mogę ustawić bindy pod inne klawisze , ale to nie to samo ;/ .
A ja nie słyszałem o tym problemie , o którym piszesz ;/ . Spróbuje pograć na Windows
, tylko muszę zainstalować ;/

#6
Napisano 09 kwietnia 2012 - 09:25
Tu masz filmiki przedstawiajace problem cl_interp wplywa na lerp bezposrednio. Ten na maku jest staly na PC mozna go obnizyc nawet do wartosci 0.01 i 90% graczy ktorych znam na takich ustawieniach gra niektorzy na 0.03 i maja lerpa 30ms.
Szczegolnie polecam ostatni film. Prezentuje przyczyne "niskich statow" na wysokim lerpie. Albo nauczysz sie strzelac sporo przed model (oczywiscie wiedzac w ktora strone biegnie aktualnie) albo tracisz szanse na zabicie kogokolwiek w ruchu.
Oczywiscie sprawa tak wyglada przy wysokim lerpie/interpie.
Oficjalny watek na forum steam http://forums.steamp...d.php?t=1352847
http://www.youtube.com/watch?v=Pw9bQHGrBDU
http://www.youtube.com/watch?v=FFZdRMeBVX4
To z DOD:Source (ten sam silnik)
http://www.youtube.com/watch?v=j1OqFVlgGp8
A tu CSS
http://www.youtube.com/watch?v=8xNe7LuQ4OI
Szczegolnie polecam ostatni film. Prezentuje przyczyne "niskich statow" na wysokim lerpie. Albo nauczysz sie strzelac sporo przed model (oczywiscie wiedzac w ktora strone biegnie aktualnie) albo tracisz szanse na zabicie kogokolwiek w ruchu.
Oczywiscie sprawa tak wyglada przy wysokim lerpie/interpie.
Oficjalny watek na forum steam http://forums.steamp...d.php?t=1352847
http://www.youtube.com/watch?v=Pw9bQHGrBDU
http://www.youtube.com/watch?v=FFZdRMeBVX4
To z DOD:Source (ten sam silnik)
http://www.youtube.com/watch?v=j1OqFVlgGp8
A tu CSS
http://www.youtube.com/watch?v=8xNe7LuQ4OI
#7
Napisano 09 kwietnia 2012 - 10:24
Ja zawsze stosowałem - bind "klawisz" " akcja ". Oczywiście wpisywane w konsoli.
#8
Napisano 09 kwietnia 2012 - 13:29
Re: up.
A co to ma wspólnego z tematem? OSX przechwytuje klawisze funkcyjne "i już".
@dzierzal: skoro się nie da, to się nie da. Musisz mieć klawiaturę z Fn, żeby dało się to przestawić.
#9
Napisano 10 kwietnia 2012 - 11:07
Masz racje ale tlumaczac mu dzialanie lerpa pod CSS w wersji na OSX wykluczam koniecznosc bawienia sie w przebindowanie klawiszy bo chlopak zdecyduje sie gierzyc na windowsie.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych