Witam,
od wczoraj gdy próbuję zainstalować jakąś aplikację z AppStore wyświetla się komunikat "Nie można połączyć się z iTunes Store". Czy wie ktoś o co chodzi? Dodam, ze korzystam z wi-fi i moge normalnie przeglądać AppStore, a problem pojawia się tylko, gdy próbuję pobrać już konkretną aplikację. Dzięki! Pozdrawiam!

"Nie można połączyć się z iTunes Store"
Rozpoczęty przez
mateusz-77
, 06 kwi 2012 15:00
9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 06 kwietnia 2012 - 15:00
#2
Napisano 06 kwietnia 2012 - 15:17
#3
Napisano 06 kwietnia 2012 - 15:29
W jaki sposób można się przelogować? Sory, jeśli to podstawa, ale jestem nowy na iOS. Dzięki!
#4
Napisano 06 kwietnia 2012 - 15:33
w ustawieniach / zakładka sklep jest opcja wyloguj, gdy zrobisz pojawi się zaloguj
to samo możesz zrobić bezpośrednio w appstore klikając na swoje konto
#5
Napisano 06 kwietnia 2012 - 15:39
Dzięki, ale niestety nie pomogło... Dodam, że to Nowy Ipad, najnowsza wersja systemu.
#6
Napisano 06 kwietnia 2012 - 16:12
Wejdź w ustawienia i wybierz tryb samolotowy. Później znowu włącz normalny tryb i spróbuj jeszcze raz.
#7
Napisano 06 kwietnia 2012 - 16:37
Nie pomaga, próbowałem...
#8
Napisano 07 kwietnia 2012 - 08:22
Ni ma nikt pomysłu? To dosyć uciążliwa przypadłość, a nie mam pojęcia o co chodzi...
#9
Napisano 07 kwietnia 2012 - 09:46
iPad 4G 16GB WiFi + LTE wczoraj rozpakowany także nie działa, ale już aplikacje przez komputer można wgrać. Pomysły?
#10
Napisano 23 kwietnia 2012 - 14:40
U mnie stało się dokładnie to samo. Nowy IPad 32gb 4g. Również wczoraj zakupiony.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych