Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

"Nie można połączyć się z iTunes Store"


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 mateusz-77

mateusz-77
  • 5 postów

Napisano 06 kwietnia 2012 - 15:00

Witam, od wczoraj gdy próbuję zainstalować jakąś aplikację z AppStore wyświetla się komunikat "Nie można połączyć się z iTunes Store". Czy wie ktoś o co chodzi? Dodam, ze korzystam z wi-fi i moge normalnie przeglądać AppStore, a problem pojawia się tylko, gdy próbuję pobrać już konkretną aplikację. Dzięki! Pozdrawiam!

#2 SilentFisher

SilentFisher
  • 192 postów

Napisano 06 kwietnia 2012 - 15:17

Spróbuj się przelogować.

i info ze strony Apple:

Nie można połączyć się ze sklepem iTunes Store

#3 mateusz-77

mateusz-77
  • 5 postów

Napisano 06 kwietnia 2012 - 15:29

W jaki sposób można się przelogować? Sory, jeśli to podstawa, ale jestem nowy na iOS. Dzięki!

#4 elprezesso

elprezesso
  • 439 postów
  • SkądŁódź

Napisano 06 kwietnia 2012 - 15:33

w ustawieniach / zakładka sklep jest opcja wyloguj, gdy zrobisz pojawi się zaloguj to samo możesz zrobić bezpośrednio w appstore klikając na swoje konto

#5 mateusz-77

mateusz-77
  • 5 postów

Napisano 06 kwietnia 2012 - 15:39

Dzięki, ale niestety nie pomogło... Dodam, że to Nowy Ipad, najnowsza wersja systemu.

#6 SilentFisher

SilentFisher
  • 192 postów

Napisano 06 kwietnia 2012 - 16:12

Wejdź w ustawienia i wybierz tryb samolotowy. Później znowu włącz normalny tryb i spróbuj jeszcze raz.

#7 mateusz-77

mateusz-77
  • 5 postów

Napisano 06 kwietnia 2012 - 16:37

Nie pomaga, próbowałem...

#8 mateusz-77

mateusz-77
  • 5 postów

Napisano 07 kwietnia 2012 - 08:22

Ni ma nikt pomysłu? To dosyć uciążliwa przypadłość, a nie mam pojęcia o co chodzi...

#9 KolczyQ

KolczyQ
  • 291 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 07 kwietnia 2012 - 09:46

iPad 4G 16GB WiFi + LTE wczoraj rozpakowany także nie działa, ale już aplikacje przez komputer można wgrać. Pomysły?

#10 DarkCalcium

DarkCalcium
  • 1 postów

Napisano 23 kwietnia 2012 - 14:40

U mnie stało się dokładnie to samo. Nowy IPad 32gb 4g. Również wczoraj zakupiony.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych