Witam, mam maca air'a 13", zaupiony jakos w polowie grudnia 2011... Dzisiaj podlaczylem normalnie tak jak czasami to robilem, sluchawki do wyjscia audio do maca, ku mojemu zdziwieniu dziala tylko jedna sluchawka (lewa), myslalem ze padly sluchawki, podlaczylem inne i to samo. Probowalem ruszac wtyczka, kombinacje, akrobacje ale nic nie pomoglo. Jedynie jesli nie do konca wsadzam wtyczke od sluchawek do gniazda to czasami zalapuje druga sluchawka delikatnie.
Przewertowalem forum, znalazlem takie problemy, ale zazwyczaj to byly problemy z iPhone'm lub iPod'em.
Mial ktos moze taki problem rowniez w macbook'u ?
Padlo gniazda sluchawkowe ? Co pozostaje ? Serwis ? Gwarancja to obejmuje ? Prosilbym o jakas podpowiedz..
pozdrawiam,
kz

Macbook air 13", problem - wyjscie sluchawkowe ?
Rozpoczęty przez
lazk
, 01 kwi 2012 22:31
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 01 kwietnia 2012 - 22:31
#2
Napisano 01 kwietnia 2012 - 22:54
Jezeli masz gwarancje to pewnie ze tak. A co do rozwiązania wyglada na to ze to gniazdo jest uszkodzone.
#3
Napisano 01 kwietnia 2012 - 23:14
Wygląda na uszkodzone gniazdo słuchawkowe. Gwarancja, a jeśli nie masz to wymiana w serwisie.
#4
Napisano 02 kwietnia 2012 - 00:22
Acha, tak tez myslalem ;/ ehhh.... czyli normalnie depnac do ispota i im go tam zostawic i dalej juz sie zajma cala wymiana tak ?
pozdr,
kz
#5
Napisano 02 kwietnia 2012 - 06:03
Mam u siebie (Air 13" - mid 2011) podobną sytuację. Gdy wkładam mini-jacka od słuchawek, to nadal grają głośniki w lapku i dopiero jak pokręcę wtyczką, to dźwięk "przeskakuje" na słuchawki.
#6
Napisano 02 kwietnia 2012 - 10:22
..
Hm... czyli nie jestem sam w takim razie. Rozmawialem wlasnie z kolesiem z serwusowki ispot'a. Otrzymalem informacje, ze jesli po sprawdzeniu na kilku sluchawkach, jesli nadal nie dziala, jesli byly proby np czyszczenia wyjscia audio z komputera, nadal nic nie pomaga to bedzie to prawdopodobnie zepsute wyjscie audio z komputera. Jesli komputer jest na gwarancji, nalezy zaniesc kompa do ispota, zazwyczaj kazdego dnia z ispota kurierem wysylaja takie rzeczy do serwisu do lodzi, jesli serwisanci stwierdza ze usterka jest nie z winy uzytkownika, zostanie naprawione to w ramach gwarancji - bezplatnie. Czas oczekiwania na naprawiony komputer, od czasu dostarczenia go do ispot'a - ok 2 tygodni (powiedzial ze maja taka procedure). Najwazniejszym dokumentem podczas dostarczenia komputera i oddania go w celu naprawy gwarancyjnej - faktura zakupu (nie wymagaja pudelka oryginalnego itp.)....
Wiec chyba nie pozostaje nic innego, tylko go zatransportowac do ispota i czekac na reakcje ze strony serwisu.
Moze komus przyda sie info co napisalem powyzej jak wyglada cala procedura oddawania macow na gwarancji.
pozdrawiam,
kz
#7
Napisano 02 kwietnia 2012 - 10:42
Może w preferencjach masz ustawioną gałkę na maksa na lewą. (Dźwięk>wyjście>wyrównanie).

#8
Napisano 02 kwietnia 2012 - 22:23
..
No to kolego WIELKIE BRAWA DLA CIEBIE !!!!! Na to nie wpadlem, wszedlem w preferencje, patrze i faktycznie, galka na maxa na lewa sluchawke, wyrownalem i dziala chyba ok
heheh... dobrze, ze do ispota dzisiaj nie polecialem...
Czyli problem rozwiazany... Dzieki wielkie !!!
No a na marginesie sie przy okazji dowiedzialem jak wyglada procedura gwarancyjna w ispocie
hehe
pozdr,
kz


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych