Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Słaby zasięg nowego routera z UPC


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
41 odpowiedzi w tym temacie

#1 KamilRonek

KamilRonek
  • 219 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 31 marca 2012 - 08:18

Witam wszystkich ! Wczoraj Pan z UPC wymienił mi Router z Thomson twg850-4u na Thomson twg870u, oraz pakiet internetowy z 25MB/s na 60MB/s . Wszystko powinno lepiej działać, ale jest na odwrót.. Na tamtym routerze zawsze miałem maksymalny zasięg 5/5 a teraz 2lub3/5 jedynie gdy postawie laptopa przy routerze to łapie 5/5 . Router jest w pokoju obok, posiada 2 anteny, tamten posiadał jedną . Jak można polepszyć zasięg Wifi ? Aha, podam że często w ogóle nie łapie zasięgu i się rozłącza, z tamtym wszystko było pięknie, ale niestety Pan go zabrał ze sobą .. Proszę o pomoc, Pozdrawiam

#2 krakers

krakers
  • 8 135 postów
  • SkądNibylandia

Napisano 31 marca 2012 - 09:22

Nie dalej jak wczoraj czytałem o takim samym problemenie. Po prostu UPC uparło się żeby dawać te swoje badziewne routery i same z tym problemy. Ja "rozwiązałem" to tak, że do ich routera podpiąłem swój. Niemniej jednak potrzebowałem też sprzętu z lepszym softem gdzie jest większa możliwość konfiguracji. Gdybym potrzebował zwykłego routera to bym go reklamował u nich.

#3 kusiek

kusiek
  • 832 postów

Napisano 31 marca 2012 - 09:26

Ja walczyłem z UPC z miesąc żeby zabrali ten badziewny router i dali modem do którego podpiołem swój router. Ciężko było, ale zakończyło się sukcesem.

#4 narkoman

narkoman
  • 4 360 postów
  • SkądBydgoszcz

Napisano 31 marca 2012 - 09:34

Ja walczyłem z UPC z miesąc żeby zabrali ten badziewny router i dali modem do którego podpiołem swój router.
Ciężko było, ale zakończyło się sukcesem.


To trzeba z nimi o to walczyć? Aż dziwne, mi dali od razu bez żadnych ceregieli. Problemem za to okazał się router, który nie dawał rady pociągnąć więcej niż 30Mbps po WAN... Teraz stoi Netgear N900 i daje radę ;-)

#5 krakers

krakers
  • 8 135 postów
  • SkądNibylandia

Napisano 31 marca 2012 - 09:47

Nie chcą dawać zwykłych modemów teraz. U mnie stoi Netgear N600 i też daje radę. Ale dopiero na OpenWRT, bo fabryczny soft to kicha :)

#6 KamilRonek

KamilRonek
  • 219 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 31 marca 2012 - 09:54

to nic nie da rady zmienić ? A jak skonfigurować router pod adresem : 192.168.0.1 w ogóle nie mogę sie zalogować, w instrukcji pisze tylko aby podać hasło "admin"

#7 krakers

krakers
  • 8 135 postów
  • SkądNibylandia

Napisano 31 marca 2012 - 10:30

Masz okno logowania w ogóle? Jeżeli nie to czy możesz ten adres pingować?

#8 KamilRonek

KamilRonek
  • 219 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 31 marca 2012 - 10:38

tak mam okno logowania ..
Dołączona grafika

#9 kusiek

kusiek
  • 832 postów

Napisano 31 marca 2012 - 11:17

Pole hasło "admin" Bardzo nie chętnie dają modemy, musiałem reklamacje pisać itd. Router netgeara wnr 3500l z fabrycznym softem też daje radę ;)

#10 KamilRonek

KamilRonek
  • 219 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 31 marca 2012 - 11:33

wpisuje i nadal te samo okno i tak cały czas

#11 krakers

krakers
  • 8 135 postów
  • SkądNibylandia

Napisano 31 marca 2012 - 12:15

Zostawiasz pole nazwa uzytkownika puste i w pole haslo wpisz admin, naciskasz zaloguj i dalej to samo? Jezeli tak to sprobuj innej przegladarki lub poszukaj w instrukcji jak zresetowac haslo badz router.

#12 KamilRonek

KamilRonek
  • 219 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 31 marca 2012 - 12:29

Mozzila, Chrome, Exploler i nic ..

" HTTP 401 - Unauthorized
Authorization is required to access the configuration server.

You must enter the correct username and/or password.
"

http://iv.pl/images/...24188592157.png
zasięg : 2/3 a jestem 2m od routera ...

#13 krakers

krakers
  • 8 135 postów
  • SkądNibylandia

Napisano 31 marca 2012 - 13:47

To szukaj jak zresetowac ustawienia routera.

#14 KamilRonek

KamilRonek
  • 219 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 31 marca 2012 - 14:34

Dołączona grafika
i co tu zmienić ?

#15 effe

effe
  • 6 547 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 24 stycznia 2013 - 21:42

Witam, Też mam problem z tym Thomsonem od UPC. Jak korzystam z internetu w drugim pokoju to internet chodzi bardzo wolno albo w ogóle. Chciałbym podłączyć swój router do tego thomsona. Czy da radę podłączyć bezpośrednio? Nie muszę najpierw zrezygnować z WiFi w UPC? Z tego co się naczytałem to są z tym problemy.

#16 kusiek

kusiek
  • 832 postów

Napisano 24 stycznia 2013 - 22:20

Napisz na profilu UPC na facebooku co leży Ci na wątrobie, najszybsza reakcja. Tzn. Jak nie bedą chcieli dać modemu.

#17 cooper69

cooper69
  • 1 035 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 25 stycznia 2013 - 08:00

podłączałem do tego badziewia Thompsona 2 razy router wifi i działa.

Ale jak pisze kusiek rządaj żądaj wymiany na modem.

"Rządaj", omujborze :((( // ftpd

#18 cortez79

cortez79
  • 276 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 25 stycznia 2013 - 08:15

Ja w UPC nie miałem problemu z wymianą routera i teraz wszystko śmiga rewelacyjnie. Zgłoś poprostu problem z siecią. Na początku będę Ci go aktualizowali zdalnie, jeśli nic nie pomoże nie powinno być problemu z jego wymianą.

#19 effe

effe
  • 6 547 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 25 stycznia 2013 - 08:22

Właśnie podłączyłem swojego routera TP-Link WR1042 i spokojnie udało się skonfigurować z modemem Thomson, tylko musiałem w nim wyłączyć WiFi, tak przeczytałem na jakimś forum. Internet na chwilę obecną działa dobrze, zobaczymy jak będzie wieczorem.

#20 krakers

krakers
  • 8 135 postów
  • SkądNibylandia

Napisano 25 stycznia 2013 - 12:05

Nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie za to ledwo zipiące WiFi liczyli sobie 15zł za miesiąc. Jeżeli też tak masz to musisz do nich pójść lub napisać żeby Ci je zdalnie wyłączyli. Oczywiście jeżeli nie będziesz z niego już chciał korzystać. No i pamiętaj, że teraz żeby port otworzyć musisz go przekierować na obu urządzeniach teraz :)

#21 effe

effe
  • 6 547 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 25 stycznia 2013 - 12:11

Nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie za to ledwo zipiące WiFi liczyli sobie 15zł za miesiąc. Jeżeli też tak masz to musisz do nich pójść lub napisać żeby Ci je zdalnie wyłączyli. Oczywiście jeżeli nie będziesz z niego już chciał korzystać.

No i pamiętaj, że teraz żeby port otworzyć musisz go przekierować na obu urządzeniach teraz :)

Tzn? Jaki port? Podlaczylem router do thomsona i działa bez problemu. Dzisiaj się przyjadę do upc w celu rezygnacji z wifi.

#22 effe

effe
  • 6 547 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 11 lutego 2013 - 20:57

Zmieniłem Router tak jak pisałem kilka dni temu i niestety w porach wieczornych w drugim pomieszczeniu, gdzie nie ma routera dalej jest problem, internet co chwilę zanika, a siła sygnału to 2-4 / 5 kresek, nawet u sąsiada łapię więcej. Coś dziwnego.

#23 krakers

krakers
  • 8 135 postów
  • SkądNibylandia

Napisano 11 lutego 2013 - 22:01

Odpowiadając na oba pytania(sorry, poprzedniego nie zauważyłem) Nic nie musisz otwierać jeżeli nie potrzebujesz. Natomiast jak będziesz potrzebował port otworzyć kiedyś to pamiętaj, że będziesz musiał to zrobić na obu urządzeniach. Co do drugiego: restart routera nie pomaga? Problem pojawia się codziennie? Ten dziad tak ma, że po prostu potrafi się zawiesić czasem(ale nie codziennie) bez powodu i tylko reset go ożywia.

#24 effe

effe
  • 6 547 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 11 lutego 2013 - 22:28

No właśnie problem występuje codziennie w godzinach po 20:00 w drugim pomieszczeniu. W tym samym pomieszczeniu jest OK. Wyłączenie i włączenie modemu Thomson i routera nie kiedy pomaga, ale nie zawsze.

#25 krakers

krakers
  • 8 135 postów
  • SkądNibylandia

Napisano 11 lutego 2013 - 22:49

A może spróbuj skombinować do przetestowania jakiś router na 5GHz? Może innych sieci jest za gęsto dookoła?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych