
Nowy IPad - naiwny właściciel - serwis ipada
#26
Napisano 30 marca 2012 - 22:47
#27
Napisano 30 marca 2012 - 23:32
Nie wiadomo co oznacza. Gdyby wyrażać się precyzyjnie to należy powiedzieć, że towar może być używany w ramach tzw. "zwykłego zarządu". Jeśli ślady zabawy to np. odciski palców na ekranie to jest to do przyjęcia. Jeśli ekran będzie porysowany to już raczej nie.Co do zakupu przez net. To jest oczywiste, tylko towar ze śladami zabawy będzie nie przyjęty.
#28
Napisano 31 marca 2012 - 08:55
iSpot:
Przynieść sprzęt do salonu wraz z dokumentami i opakowaniem.
iSpot Silesia
SAD sp. z o.o.
phone: (032) 733 80 90
phone: (032) 733 80 91
e-mail: ispot_silesia@ispot.com.pl
WWW: Apple iSpot Premium Reseller Macbook, iPad, iPod, iPhone, akcesoria, oprogramowanie.
Cortland:
Proszę dostarczyć samo urządzenie do serwisu,
gwarancja obowiązuje na podstawie numeru seryjnego urządzenia.
Pozdrawiam,
Mateusz Masłowski
Apple Certified Macintosh Technician
Cortland Sp. z o.o.
ul. Uniwersytecka 13
40-007 Katowice
tel. (32) 790 50 40
fax (32) 603 02 04
kom. 508 325 475
iChat: mmacortland
e-mail: mateusz.maslowski@cortland.pl
Cortland - systemy graficzne
#29
Napisano 31 marca 2012 - 09:16
#30
Napisano 31 marca 2012 - 10:22
jest niemożliwaAle nawet jak to zrobi to zmiana podstawy żądania wymiany towaru na wolny od wad jest co najmniej kontrowersyjna.
Przedsiębiorca może wnieść swój prywatny sprzęt do swojej firmy na podstawie ewidencji wyposażenia lub jako środek trwały (w zalezności od wartości), ale nie oznacza to, że kupując na paragon zakupił sprzęt do firmy. Poza tym kto byłby na tyle nierozsądny by nie kupowac na FV i nie odliczać od podatku.Ale kto powiedział, że oznacza to automatycznie, że zakup nie został dokonany przez przedsiębiorcę w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą. Oczywiście wykazanie tego w takiej sytuacji jest trudniejsze
Poza tym dyskusja wg mnie staje się bezpodstawna. Są teraz dwie opcje:
1. czeka na zakonczenie aktualnej sprawy i powrót sprzetu po czym zgłasza niezgodnośc towaru z umową
2. jeśli nie minęło 7 dni idzie po fakturę, czeka do zakończenia aktualnej sprawy i powrotu sprzętu po czym powołuje się na rekojmie jako przedsiębiorca
#31
Napisano 31 marca 2012 - 15:11
#32
Napisano 23 maja 2012 - 12:07
Napiszę coś, co uspokoi sporą część z was (lub zaniepokoi). W serwisach autoryzowanych, czyli również takich, prowadzonych w USA, umowa Apple określa, że przy wymianie, KAŻDY może dostać refurba. Nie zależy to od kraju, ani od serwisu. Taka jest umowa z autoryzowanymi serwisami, również tymi przy Apple Store. Oczywiście czasem daje się w USA po prostu nowe pudełko, z nowym gadżetem, ale to też rzadkość.
Co do refurbów - to są najczęściej sprawne sprzęty - co za różnica, czy wymienią Ci matrycę, czy dadzą Ci refurba, który będzie iPadem z wymienioną matrycą. iPadem, którego ktoś przed Tobą oddał, ze względu na matrycę. Żebyś nie czekał, dostajesz tego naprawionego.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych