Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nowy iPad w polskim Apple Store


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1452 odpowiedzi w tym temacie

#926 crisco

crisco
  • 1 485 postów

Napisano 06 czerwca 2012 - 20:06

Powiem szczerze ze moge zobaczyc Twoje idelne ipady, gorzej jak znajde w nim wade, ktora pozniej juz sam bedziesz widzial caly czas


Fajnie, że jesteście z jednego miasta. Szczecin miasto z "klimatem", wiem bo kiedyś byłem na kilka dni :) Ale do rzeczy, może faktycznie djdom sprawdź Kolegi iPada i będzie wszystko jasne :)

---------- Wpis dodano o 21:06 ---------- Poprzedni wpis dodano o 21:00 ----------

ja poprostu takie rzeczy widze od razu i to jest moj problem...


No ja mam niestety też taki problem. Witam w klubie.

#927 djdom

djdom
  • 210 postów

Napisano 06 czerwca 2012 - 20:12

Mam jednego iPada, drugiego ma brat. Jak dla mnie jest normalny. Przed chwilą właczylem białą kartkę i jasność na maksa, i nie widzę plam, żółci itp. Żona rówńież tego nie widzi i kumpel też, może mamy wady wzroku, a może jest normalny. Nie wiem ;)


Lepiej sprawdz podzial, klawiatury z każdej strony ;), a tak poważnie to lepiej tego nie rob... Wg. Ciebie jest ok, wiec ciesz sie tym czym my nie mozemy sie cieszyc :)...

No ja mam niestety też taki problem. Witam w klubie.


LOL :). Kurcze czasami to bym nie chcial widziec ;). Zobaczymy co mi przesla z Cortlandu, boje sie ze moze byc jeszcze gorzej, roz, zielen dead pixele...itp ;). Ale troche nowej adrenalinki i niepewnosci jest ;)

#928 crisco

crisco
  • 1 485 postów

Napisano 06 czerwca 2012 - 20:56

Ale troche nowej adrenalinki i niepewnosci jest ;)


Dla adrenalinki siadam na motor i wiooo:)

#929 wolfik

wolfik
  • 56 postów

Napisano 07 czerwca 2012 - 01:46

Stało sie, odebrany ipad. Szybkie sprawdzenie w domu i klops. Egzemplarz na pierwszy rzut oka idealny: brak żółci, brak bad pixeli, brak light-bleedingu. ALE: [ATTACH=CONFIG]11134[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]11135[/ATTACH] Brak uszczelki, a raczej poszarpana uszczelka w górnym prawym rogu ipada. Jakość zdjec taka sobie, bo robione telefonem. Przeszkadza mi to i boje sie ze zacznie sie dostawać kurz. Myslicie ze warto ryzykowac z AOS i wysyłać im tablet? #edit. dodam ze ipad sprowadzony jest z USA. Bedzie problem z wymianą?

#930 sympatico

sympatico
  • 66 postów

Napisano 07 czerwca 2012 - 09:02

Nie powinno być problemu na podstawie service taga na urządzeniu (możesz sprawdzić na stronie apple).

#931 djdom

djdom
  • 210 postów

Napisano 07 czerwca 2012 - 09:35

Myslicie ze warto ryzykowac z AOS i wysyłać im tablet?


Bedziesz musial odeslac do Cortlandu, nie do AOS, gwarancja jest na podstawie nr ser.

#932 wolfik

wolfik
  • 56 postów

Napisano 07 czerwca 2012 - 10:11

Bije sie z myślami czy wysyłać. Ipad nie ma żadnej skazy i wszystko jest tak jak powinno. Ekran jest świetny, bez wad. Bede sie bawił z uszczelką a przyślą mi żółty ekran z bad pixelami.

#933 mar99

mar99
  • 829 postów
  • SkądKraków

Napisano 07 czerwca 2012 - 10:26

A po jakimś czasie będziesz miec drobinki kurzu pod szkłem...

#934 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 07 czerwca 2012 - 10:32

Odczekaj, gwarancje masz 12 miesięcy, poużywaj będzie kurz to wyślesz im za pół roku i za poł roku Ci wymienią, nie rozumiem po co się tak spieszyć, poużywać i poczekać aż zejdą z rynku wadliwe iPady i dopiero wtedy wymieniać, a może się zdarzy cud i zasikanie do tego czasu samo zniknie... Wymieniać od kilku miesięcy zamiast odczekać i używać. Że Wam się tak chce...

#935 mar99

mar99
  • 829 postów
  • SkądKraków

Napisano 07 czerwca 2012 - 10:39

Chce bo nie płacę za coś, co nie spełnia moich oczekiwań, proste. Nie będę używać wadliwego sprzętu.

#936 crisco

crisco
  • 1 485 postów

Napisano 07 czerwca 2012 - 10:55

Bije sie z myślami czy wysyłać. Ipad nie ma żadnej skazy i wszystko jest tak jak powinno. Ekran jest świetny, bez wad. Bede sie bawił z uszczelką a przyślą mi żółty ekran z bad pixelami.


Ja bym nie czekał i odesłał. Za 3k nie może być akceptacji bubli.

#937 dm76

dm76
  • 2 445 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 07 czerwca 2012 - 11:00

Tak bardzo wspierasz polską cechę narodową - "on ma dobry ekran, to niech wymieni i dostanie zasikany by wymieniał jeszcze 10 razy - tak jak ja!!!"? :)

#938 wolfik

wolfik
  • 56 postów

Napisano 07 czerwca 2012 - 11:06

Ja bym nie czekał i odesłał. Za 3k nie może być akceptacji bubli.


ale nie chce wysyłać po 5 razy i narzekać na brak dobrych egzemplarzy. Ty o tym coś wiesz :> Będę mieszkał w warszawie od października i wtedy go zaniosę do cortlandu. Do tej pory może nie wejdzie kurz.

#939 papux

papux
  • 128 postów
  • SkądPL

Napisano 07 czerwca 2012 - 11:58

Ciekawe jak niby kurz ma wejść skoro iPady są składane w sterylnych warunkach a całość obudowy jest zgrzewana. Z zewnątrz? Niby jak? Nie spotkałem się z żadnym innym urządzeniem które ma montowane uszczelki pomiędzy panelem na szkłem ochronnym.

#940 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 07 czerwca 2012 - 12:05

Kurz zawsze wejdzie, chociażby przez slot karty SIM i inne otwory w urządzeniu.

#941 avcio

avcio
  • 6 postów
  • SkądWarsaw, Poland

Napisano 08 czerwca 2012 - 18:30

Niestety 3 zasikany ekran z rzędu... pal licho, gdyby to było ledwo zauważalne, ale plamę wyraźnie widać. Nawet w świetle dziennym (przy maksymalnej jasności). Kolejna wymiana...

#942 Mirko791

Mirko791
  • 4 558 postów
  • SkądJaworzno

Napisano 08 czerwca 2012 - 18:42

Niestety 3 zasikany ekran z rzędu... pal licho, gdyby to było ledwo zauważalne, ale plamę wyraźnie widać.
Nawet w świetle dziennym (przy maksymalnej jasności).
Kolejna wymiana...


Masz starą wersję 4g czy nową Cellular?

#943 torell

torell
  • 142 postów

Napisano 08 czerwca 2012 - 19:48

No i kupiłem przedwczoraj w MM. Na ekranie nie widzę żadnych przebarwień, sprawdzając sposobami opisanymi w tym wątku, wszystkie uszczelki też są na swoim miejscu. Generalnie sprzęt jest do używania, a nie do oglągania, więc ja jestem zadowolony. Ps. napewno nie zrobię już tego błędu i nie będę zakładał żadnej folii tak jak na 1, bo to tylko pogarsza widoczność, niezależnie jak była by dobra. Na iPadzie 1 miałem 3 folie po 100 pln i żadna się nie sprawdziła. Ktoś pisał wcześniej o możliwości zwrotu i wymiany. W MM w Lublinie jest możliwość wymiany w ciągu 14 dni bez podania przyczyny, a także możliwość zwrotu, jeśli sprzęt nie będzie nosił śladów użytkowania. Oczywiście nie oznacza to, że urządzenia nie można używać. Owszem można, istotne jest aby nie było porysowane czy poobijane. Pozdrawiam... wszystkich, nie tylko onanistów sprzętowych :wink:

#944 avcio

avcio
  • 6 postów
  • SkądWarsaw, Poland

Napisano 08 czerwca 2012 - 19:50

Cellular. Za każdym razem miałem Cellular, chociaż mam wrażenie, iż to tylko nowa naklejka. Wszystkie zasikania są po lewej stronie, może to wadliwa seria...

#945 Asarnoh

Asarnoh
  • 6 postów
  • SkądKatoCity

Napisano 08 czerwca 2012 - 22:23

Witam, właśnie otrzymałem iPada 3, biały, 32GB +Cellular. Niestety, kolejny wadliwy egzemplarz. Dół ekranu, koło przycisku Home ciemniejszy, różowawy oraz ze 2 martwe pixele się odnalazły. Kupiony w Cortlandzie Katowicach. Jutro przejdę się i spróbuje dokonać wymiany na inną sztukę. Jednak muszę przyznać, niesamowite urządzenie. Ekran kosmiczny, piekielnie szybka maszyna.

#946 dandan999

dandan999
  • 85 postów

Napisano 08 czerwca 2012 - 23:23

@Asarnoh To napisz jutro co Ci się uda tam załatwić. Ja rozmawiałem z Panem z Katowic i powiedział, że muszą najpierw wysłać do serwsiu.. W sumie to dlaczego np w jednym cortlandzie,iSpocie czy coś mogą wymienić odrazu a w innym nie ?

#947 dm76

dm76
  • 2 445 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 08 czerwca 2012 - 23:57

Ponieważ wg prawa, ew natychmiastowa wymiana/zwrot zależy od wewnętrznych ustaleń sklepu, subiektywnej oceny pracownika itd itp, a nie że muszą i koniec. Tylko internetowo można zawsze zwrócić, wymienić od razu.

#948 belmondoo

belmondoo
  • 78 postów

Napisano 09 czerwca 2012 - 12:19

Może to po prostu wzrok płata wam figle i widzicie już wszędzie żółte poświaty...? :)
Jeśli dziesiątki ipadów z różnych dostaw wykazują coś takiego, to raczej jest to cecha ekranów retina i coś z czym trzeba się pogodzić, tak jak z inną retiną w iphonach 4s niż w 4.
Dam głowę, że i crisco i beldmondoo zauważyliby żółte poświaty w ipadach userów, którzy piszą tu, że mają perfekcyjne sztuki!!!


Czuje się wywołany do tablicy :) To nie jest tak, że na siłę szukam wady. Mój szwagier kupił razem ze mną identycznego iPada i u niego ekran jest idealny. Natomiast ja nie mam jak na razie szczęścia. Pierwsza sztuka na połowie ekranu żółta plama, druga i trzecia różowo- zielona. I nie jest to tylko moje subiektywne odczucie, bo każdy egzemplarz osobiście zawoziłem do Cortlandu celem weryfikacji usterki. Tym bardziej, że są to typowe wady, które są opisywane na różnych forach internetowych na całym świecie. Także nie jest to jakiś wyimaginowany problem. Poza tym mam iPhone 4 i 4s i w żadnym z nich nie występuje problem niejednolitego ekranu.

#949 michobo

michobo
  • 1 163 postów

Napisano 09 czerwca 2012 - 14:00

cieszę sie ze jest mozliwosć zwrotu.
Jak sądzisz- kto później wg Ciebie ma kupić takiego "przechodzonego" iPAD'a ?

Ja np takiego bym nie kupił !
gdy będę szukał używki- mam Allegro gdzie taki sprzęt jest średnio 500zł tańszy...

Są dwie możliwości - a w zasadzie trzy:

- będą szukali jelenia
lub
- sprzedadzą po cenie dyskontowej
- oddadzą na przemiał (refurbrished)

Znając MM i ich skapstwo żadna z dwóch ostatnich opcji nie pasuje mi do profilu działalnosci tej korporacji. Natomiast opcja nr 1 to robienie ludzi w bambuko (sprzęt obmacany, aktywowany, kto wie czy nie porysowany tu i tam /mikrorysy/ itp )


Poza tym - nie wiem skąd te "14 dni" skoro w regulaminie dotyczącym możliwosci wymiany (wymiany - a nie zwrotu) czytamy:

Czy można wymienić towar zakupiony na raty?

Tak. Taki produkt również podlega standardowej procedurze wymiany, czyli 7 dni



Natomiast w regulaminie dotyczącym reklamacji czytamy:

Podstawowe zasady regulujące proces składania i obsługi Państwa reklamacji ujęte są w następujących przepisach:

- jeżeli nabywacie Państwo produkt w celu nie związanym z działalnością zawodową lub gospodarczą (towar konsumpcyjny) jest to „Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej i o zmianie Kodeksu Cywilnego"; Aktualny tekst Ustawy jest dostępny dla Państwa w każdym naszym markecie



Bardzo chętnie poczytam jakiś regulamin gdzie pisze czarno na białym o tym że można sprzęt po prostu oddać po 14 dniach
Jakoś nie chce mis ię wierzyc by każdy market miał tutaj jakąś indywidualną politykę

#950 djdom

djdom
  • 210 postów

Napisano 09 czerwca 2012 - 16:15

U mnie caly czas status oczekiwania na sprawdzenie w Corlandzie, ale bylem dzisiaj w MM w Szczecinie, na wystawie jest biały i czarny... Oba mają lewa strone bardziej zolta od prawej...




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


    Bing (1)