
Wyczerpany limit danych w Orange - rachunek na 1450zl - PROSZĘ O POMOC
#1
Posted 19 March 2012 - 11:44
Piszę z prośba o pomoc w sprawie wykorzystanego limitu danych i ogromnego rachunku w Orange.
W ten weekend musiałem korzystać w domu z internetu komórkowego ( przez iPhone 4s ) ponieważ była awaria mojego osiedlowego internetu. Kontrolowałem na bieżąco stan dostepnego limitu danych ( poprzez aplikację Orange iCare oraz wchodzac na moje konto na Orange.pl ) , który zmieniał sie z ok.600mb --> 500mb z Soboty na Niedziele. W niedziele rano (do ok.12.00) przejrzalem pare stron i dokladnie o 12.08 dostałem sms'a z numeru 333 o treści "Limit na transmisje danych dla Twojego abonamentu został wyczerpany" więc zablokowalem dostęp do internetu na iPhone'ie ( wylaczylem CELLULAR DATA ) i od tego czasu nie korzystałem z internetu. O godzinie 13.29 dostałem kolejnego smsa (tym razem z orange, a nie z 333) o treści "Koszt połaczeń przekroczył kwotę 1200zl (transmisja danych). Usługi zostały ograniczone do czasu wpłaty zaliczki 1000zl. Pozdrawiamy.Orange". Sprawdziłem dzisiaj na koncie Orange.pl historie połączeń i pokazuje, że w Sobotę o 13.40 wykorzystałem 969950kb, co przy przegladaniu stron, ktore w wiekszosci były forami internetowymi z mała ilością grafiki wydaje mi się nierealne (chociaż pewnie możliwe). Poza tym, gdybym dostał sms'a, że wykorzystalem limit albo gdybym widział na koncie , że kończą mi się dane (a sprawdzałem do samego końca Soboty jaki mam stan) to wyłączyłbym internet od razu. Poza tym sms informujący wykorzystanie limitu doszedł dopiero w Niedzielę o 12.08, a na historii połączeń jest zapis, że te ok. 969mb wykorzystałem w sobote o 13.40. Dobrze pamiętam, że zaczalem korzystac z internetu dopiero ok. 15 i skończyłem ok. 19 - w tym czasie korzystałem tak z doskoku, poniewaz robiłem porządki w pokoju i w przerwie wchodzilem na strony (głównie myapple.pl, redmondpie.com, itp).
Mam nadzieję, że w miarę dobrze nakreslilem sprawe i bardzo proszę o pomoc. Jestem studentem i nie mam jak zapłacic tego rachunku, a gdybym tylko wiedział, że przekroczyłem limit to od raz przestałbym korzystać. Jeszcze nigdy nie wykorzystałem nawet 3/4 z tego 1 gb dostepnego mi w kazdym miesiacu. Bardzo proszę o pomoc w kwestii napisania pisma reklamacyjnego.
Pozdrawiam
PS. MOja taryfa to Pantera 99.
Edit: Przepraszam za stylistykę, ale od wczoraj jestem w takich nerwach, że nie mogę się uspokoić. Bardzo proszę o pomoc.
#3
Posted 19 March 2012 - 12:22
#4
Posted 19 March 2012 - 13:42
Dokładnie Tak!http://myapple.pl/op...-rachunek_.html przeczytaj sobie ten temat
Rada: internet mobilny (zwłaszcza u "Polskich" operatorów) WYŁĄCZNIE NA KARTĘ!
#5
Posted 19 March 2012 - 13:46
#6
Posted 19 March 2012 - 13:48
#7
Posted 19 March 2012 - 14:33
#8
Posted 19 March 2012 - 14:43
#9
Posted 19 March 2012 - 14:43
czasami pazerny traci 2 razy. Jak kupować to pakiet, który po przekroczeniu zwolni (nie będą pobierane opłaty) lub dopłacić kilka złotych aby zwalniał bez pobierania opłat."
Przez kilka lat miałem PlayOnLine na kartę. Doładowanie za 50 zł/56 dni/4 GB limitu. Co prawda łącze 1 Mb (zwykle było szybsze, zwłaszcza upload) ale wystarczało spokojnie. Co więcej świetnie pracowało połączenie przez bluetooth komórka - Mac. Ograniczeniem jest szybkość bluetooth'a 56kB/s. Ale jaka pewność, że nikt nie przyśle rachunku na tysiące. Reklamowane prędkości internetu napędzają klientów - pokrycia w rzeczywistości są inne. W firmie mamy kodeki IP i są problemy już przy 384 kb/s.
Do sprawdzenia internetu polecam: http://netalyzr.icsi.berkeley.edu/
#10
Posted 19 March 2012 - 14:56
Bylem w Orange i zlozylem reklamacje. Po niecalej godzinie zadzwonil do mnie Pan z dzialu reklamacyjnego i anulowal mi cala fakture. Musze tylko zaplacic 9 zl za dodatkowy pakiet danych ,ktory pokryje ten ,ktory wykorzystalem. Myslalem ,ze bede klnal i wyzywal , a tymczasem spoktalem sie bardzo mila obsluga , no i sprawa zalatwiona tak jak chcialem. Ten sam Pan z Orange zadzwoni do mnie jeszcze pojutrze z informacja ,ze moje konto jest odblokowane i wtedy wypytam sie czy moge wlaczyc opcje zwolnienia lacza i braku dodatkowej oplaty gdyby taka sytuacja przydarzyla mi sie ponownie. Wtedy dam znac tutaj co ustalilem.
Ps. Przepraszam za brak polskich liter ale ze szczescia nie moge sie skupic;]
Czasem można trafić na kogoś uprzejmego na infolinii, ja mam teraz jakąś panią co niby jest moim takim aniołem stróżem i co jakiś czaś dzwoni czy wszystko OK
#11
Posted 19 March 2012 - 15:15
Taa od kiedy zaczeliśmy płacić faktury na ok 20k/mies to dostalismy numer na infolinie gdzie telefony odbierają sami AniołowieCzasem można trafić na kogoś uprzejmego na infolinii, ja mam teraz jakąś panią co niby jest moim takim aniołem stróżem i co jakiś czaś dzwoni czy wszystko OK

#12
Posted 25 March 2012 - 20:40
#13
Posted 25 April 2012 - 15:00


1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users