
Gra w Unity.
#1
Napisano 18 marca 2012 - 21:09
#2
Napisano 20 marca 2012 - 19:34
#3
Napisano 20 marca 2012 - 19:40
#4
Napisano 20 marca 2012 - 22:22

#5
Napisano 20 marca 2012 - 23:19
#6
Napisano 21 marca 2012 - 09:04
#7
Napisano 21 marca 2012 - 14:33


#8
Napisano 21 marca 2012 - 17:45
#9
Napisano 21 marca 2012 - 21:13
#10
Napisano 21 marca 2012 - 21:31
Tu są pokazane gry stworzone przy pomocy tego silnika:
UNITY: Game List
#11
Napisano 22 marca 2012 - 12:05
Mam pytanie i zdaje sobie sprawę, że nie będzie zbyt mądre.
Trudno się robi gry w Unity 3D?
Ja dopiero zaczynam przygodę z tworzeniem gier, jedno co mogę powiedzieć to to iż robi się gry na pewno tanio bo licencja przewiduję opłatę za silnik dopiero kiedy gra przekroczy 100,000$ przychodu.
To trudne pytanie. I tak i nie ponieważ wymaga specyficznych umiejętności... Po pierwsze modele 3D. Jeżeli nie masz biegłego speca w teamie to skompletowanie zadowalającej ilości modeli będzie kosztowało Cię około 1000 USD. Kolejny 1000USD wydasz na muzykę i efekty dźwiękowe. Koszty najpewniej dość szybko się zwrócą ale tak czy siak musisz mieć kasę na starcie.
Samo pisanie jest dość proste (przykłady: http://download.unit...ng Tutorial.pdf )o ile dysponujesz wyobraźnią przestrzenną i umiesz ją biegle przełożyć na język programowania

Unity to świetna platforma ale JEŚLI zakładasz wykonanie jakiegoś projektu w określonym czasie, który w założeniu ma dość szybko zwrócić poniesione nakłady, to OSOBIŚCIE bez w miarę doświadczonego teamu i uzdolnionego grafika 3D bym się na to nie porwał. Nieco inaczej wygląda sprawa w sytuacji, gdy po pierwsze masz dużo czasu, po drugie traktujesz to raczej jako zdobycie wiedzy, doświadczenia i umiejętności a po trzecie spójność wizualna gry nie jest ważna. Wtedy można pisać projekt przez rok i posiłkować się darmowymi obiektami dostępnymi w sieci.
#12
Napisano 22 marca 2012 - 14:29

#13
Napisano 24 marca 2012 - 12:06

#14
Napisano 24 marca 2012 - 13:24

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych