Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

PowerMac G5 11,2 - nie widzi wifi z modemu Aster

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 olgaolga

olgaolga
  • 20 postów

Napisano 14 marca 2012 - 11:11

Witam, Posiadam Power Mac G5 11,2 z systemem Leopard X. Mam go od wczoraj i jestem totalnie zielona w temacie Apple więc z góry przepraszam za głupie pytania :) Mam modem Aster Thomson z wifi. Niestety Mac nie wykrywa w ogóle tego połączenia. Pierwsze pytanie: nie wiem czy w standardowym wyposażeniu tego modelu (G5, 11,2 dysk 160gb, 7gb RAM) jest karta AirPort ale! wchodząc w programy>narzędzia mam aplikacje AirPort. Po wyszukiwaniu stacji bazowych - nic nie ma. Nie wyszukuje. Jak sprawdzić, czy komputer posiada kartę AirPort? Czy do połączenia z internetem przez wifi niezbędna jest ta kostka do kontaktu Apple AirPort? Czy nie? I wreszcie... Jak skonfigurować połączenie wifi z PowerMac G5 i modemem Aster Thomson? IPhone normalnie łączy mi z internetem przez wifi tego modemu. Będę wdzięczna za jakakolwiek informacje. Proszę mówić jak do Łosia:) jestem totalnie zielona! Dzięki i pozdrowienia!

#2 Maxavelli

Maxavelli
  • 1 040 postów

Napisano 14 marca 2012 - 11:58

Preferencje systemowe -> Siec. Tam zacznij i zobacz czy widac polaczenie Airport. Mozesz tez zaznaczyc wowczas opcje "Pokazuj status Airport w pasku menu" - znaczaco ulatwi Ci to zycie.

#3 olgaolga

olgaolga
  • 20 postów

Napisano 14 marca 2012 - 12:16

Nie mam połączenia AirPort (świeci sie na blado szaro, nie da rady zaznaczyć) Mam tylko Ethernet i "inne" do wyboru.

#4 magmac

magmac

• 1 170 postów
  • SkądWroclaw, Poland, Poland

Napisano 14 marca 2012 - 12:53