Witam,
mam następujący problem. Nie wiedziałem w jakim dziale to umieścić, więc postanowiłem tutaj.
Wziąłem dzisiaj na próbę 7 dni internet Play Online 69. Po podłączeniu modemu to Mac'a wyskakuje dysk z Mobile Partner. Zaczynam instalację. Wszystko przebiega płynnie i bez większych problemów, ale na sam koniec wyskakuje mi takie okienko.
http://imageshack.us...20303at201.png/
Czym to może być spowodowane ? Może ktoś wie jak to naprawić. Byłbym niezmiernie wdzięczny.
Program Mobile Partner jest kompatybilny z Mac, więc nie mam pojęcia co to może być.
Pozdrawiam

Huawei E5832 i Mobile Partner
Rozpoczęty przez
mattkally
, 03 mar 2012 20:25
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 03 marca 2012 - 20:25
#3
Napisano 03 marca 2012 - 20:49
program jest odpowiedni, ale w wersji od play'a po prostu nie działa z uwagi właśnie na ten błąd... też przez to przechodziłem jakiś czas temu... rozwiązaniem było znalezienie innej wersji w necie...
Mobile Partner
pzdr
Mobile Partner
pzdr
#4
Napisano 04 marca 2012 - 09:40
Okej instalacja przebiegla pomyslnie. Jest jeszcze jeden problem. Po podpieciu modemu do Maca otwiera sie mobile partner, wszystko ok, ale przy probie polaczenia, w tym pasku Profilu. Nie ma nic wiec stworzylem profil
APN:internet
Access Number: *99#
Nie dziala. Wiecie co z tym zrobić ? Dodam, że jak podlaczalem pod WIN, to dane byly takie same, ale łaczy sie bez problemu. Na Win nie mam programu mobile partner tylko Play Online
#5
Napisano 04 marca 2012 - 10:25
Łączyć to łączę za pomocą przycisków na E5832, a profil też mam pusty... po podpięciu powinieneś bez problemu móc wejść w "Text" i odbierać/wysyłać smsy.
Co do tego, że nie chce łączyć wejdź w Ustawienia Mac'a->sieć->i pozycje Huawei Connect przesuń na samą górę - ona jest odpowiedzialna za net. Ale nie wygodniej łączyć się po Wi-Fi?
BTW... ustawienia co do profilów to oblookaj na urządzeniu poprzez przeglądarkę: 192.168.1.1 czy są ok.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych