
Problem Z Internet T-Mobile
#1
Napisano 29 lutego 2012 - 16:37
#2
Napisano 29 lutego 2012 - 16:43
#3
Napisano 29 lutego 2012 - 16:51
#4
Napisano 29 lutego 2012 - 16:59

#5
Napisano 29 lutego 2012 - 17:05
---------- Wpis dodano o 17:05 ---------- Poprzedni wpis dodano o 17:02 ----------
jak byłem to gościu tylko wszedł na numer *100# tam włączył i powiedział żę powinno działać to co jeszcze trzeba konfigurować?
#6
Napisano 29 lutego 2012 - 17:13
Póki co masz sam pakiet aktywowany, a teraz musisz wpisać info dzięki którym iPhone będzie mógł w ogóle korzystać z internetu.
EDIT: Pierwsze co mi w Google wyskoczyło: http://www.t-mobile....efonu/parametry
#7
Napisano 29 lutego 2012 - 17:19
#8
Napisano 29 lutego 2012 - 18:23
#9
Napisano 29 lutego 2012 - 18:46

#10
Napisano 29 lutego 2012 - 19:33

#11
Napisano 29 lutego 2012 - 21:23
#12
Napisano 29 lutego 2012 - 22:00
#13
Napisano 29 lutego 2012 - 22:51
Ustawienia-->Ogólne-->Sieć-->Dane sieci komórkowej
I tutaj ze strony T-Mobile (musisz znaleźć, nazywa się to konfiguracja) wpisujesz to co potrzebne
Aby włączyć Transfer danych i inne musisz pójść tutaj:
Ustawienia-->Ogólne-->Sieć i tutaj masz suwaki.
Bzdura na temat ustawień po raz kolejnu... I podobna pojawia się prawie codziennie. Jeśli w telefonie jest karta operatora który oficjalnie sprzedaje iPhone'a ( a T-Mobile jest takim operatorem ) to nie ma możliwości edycji ustawień APN, MMS itp bo te opcje są w menu NIEDOSTĘPNE. Wszystko jest ustawiane automatycznie i MUSI działać. Jeśli restart telefonu i ustawień sieciowych nie pomaga to trzeba zgłosić problem do operatora.
#14
Napisano 01 marca 2012 - 02:15
#15
Napisano 01 marca 2012 - 14:33
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych