Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Problem Z Internet T-Mobile


  • This topic is locked This topic is locked
14 replies to this topic

#1 koc12

koc12
  • 18 posts

Posted 29 February 2012 - 16:37

Witam chciałbym przedstawić mój problem dotyczący internetu w IPhone.Ostatnio Byłem w sieci T-Mobile i konsultant uruchomił mi internet i powiedział że następnego dnia po 0:00 będzie działał miały przyjść jakieś sms-y itd. wszystko ok tylko szkoda że internetu niema.Gdy wchodzę w Safari i wpisuje adres strony to mi się wyświetla : "Nie można otworzyć strony Safari nie może otworzyć tej strony,gdyż nie ma polączenia internetowego" w ustawieniach mam włączone dane sieci kom. roaming danych i 3g a hotspot osobisty mi się cały czas ładuje. Proszę o Szybką odpowiedź i pozdrawiam

#2 iAdasiek

iAdasiek
  • 1239 posts

Posted 29 February 2012 - 16:43

Masz wpisane ustawienia sieciowe? I podaj soft oraz jaka wersja iPhone. W przypadku iOS 4 (lub wyższe) możesz mieć wyłączoną transmisję danych. Jeśli masz wpisane ustawienia sieciowe i włączoną transmisję, to wyłącz i włącz roaming danych.

#3 koc12

koc12
  • 18 posts

Posted 29 February 2012 - 16:51

wersja iOS 5.1 a mógł byś dokładniej jak to zrobić

#4 iAdasiek

iAdasiek
  • 1239 posts

Posted 29 February 2012 - 16:59

Chwilowo nie mam dostępu do iOS5, ale powiem Ci jak to się robi w iOS4, bo bardzo podobnie, jeśli nie tak samo :) Ustawienia-->Ogólne-->Sieć-->Dane sieci komórkowej I tutaj ze strony T-Mobile (musisz znaleźć, nazywa się to konfiguracja) wpisujesz to co potrzebne Aby włączyć Transfer danych i inne musisz pójść tutaj: Ustawienia-->Ogólne-->Sieć i tutaj masz suwaki. Jakby co pytaj.

#5 koc12

koc12
  • 18 posts

Posted 29 February 2012 - 17:05

to musze iść jeszcze do T-Mobile ?

---------- Wpis dodano o 17:05 ---------- Poprzedni wpis dodano o 17:02 ----------

jak byłem to gościu tylko wszedł na numer *100# tam włączył i powiedział żę powinno działać to co jeszcze trzeba konfigurować?

#6 iAdasiek

iAdasiek
  • 1239 posts

Posted 29 February 2012 - 17:13

Na ich stronę wejdź lub za pomocą Google wyszukaj konfigurację internetu.
Póki co masz sam pakiet aktywowany, a teraz musisz wpisać info dzięki którym iPhone będzie mógł w ogóle korzystać z internetu.
EDIT: Pierwsze co mi w Google wyskoczyło: http://www.t-mobile....efonu/parametry

#7 koc12

koc12
  • 18 posts

Posted 29 February 2012 - 17:19

kurde a masz może skype? to Byś mi pomogł to ogarnąć

#8 iAdasiek

iAdasiek
  • 1239 posts

Posted 29 February 2012 - 18:23

Proponuję PW, bo Skype'a mam, ale prywatnego. EDIT: Chyba jasno napisałem jak masz to zrobić. Doszedłem do wniosku, że lepiej pytania zadawaj tutaj. Wtedy może ktoś jeszcze Ci pomoże.

#9 renqien

renqien

    Koniec...


  • 20740 posts
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Posted 29 February 2012 - 18:46

Dobrze doszedłeś do wniosku ;) Jak coś, to na forum, a nie na PRIV. Żeby inni też mieli z tego pożytek. Chyba, że masz tłumaczyć jakieś podstawy, to wtedy można, ale po rozwiązaniu problemu prosimy o krótkie rozwiązanie problemu dla potomnych.

#10 gieza

gieza
  • 709 posts

Posted 29 February 2012 - 19:33

dziś miałem podobny przypadek u klienta. pomogło nazywane przeze mnie "spawanie" :) czyli jednocześnie przytrzymaj home i sleep, aż pojawi się jabłko na wyświetlaczu.

#11 iAdasiek

iAdasiek
  • 1239 posts

Posted 29 February 2012 - 21:23

W tym przypadku to nie to.

#12 gieza

gieza
  • 709 posts

Posted 29 February 2012 - 22:00

Skąd wiesz, że to nie to? Generalnie to nie widzę w iOS mozliwości wpisywania konfiguracji internetu z łapy, a tym bardziej tam, gdzie napisałeś, że niby jest

#13 dyndas

dyndas
  • 4424 posts

Posted 29 February 2012 - 22:51

Ustawienia-->Ogólne-->Sieć-->Dane sieci komórkowej
I tutaj ze strony T-Mobile (musisz znaleźć, nazywa się to konfiguracja) wpisujesz to co potrzebne
Aby włączyć Transfer danych i inne musisz pójść tutaj:
Ustawienia-->Ogólne-->Sieć i tutaj masz suwaki.


Bzdura na temat ustawień po raz kolejnu... I podobna pojawia się prawie codziennie. Jeśli w telefonie jest karta operatora który oficjalnie sprzedaje iPhone'a ( a T-Mobile jest takim operatorem ) to nie ma możliwości edycji ustawień APN, MMS itp bo te opcje są w menu NIEDOSTĘPNE. Wszystko jest ustawiane automatycznie i MUSI działać. Jeśli restart telefonu i ustawień sieciowych nie pomaga to trzeba zgłosić problem do operatora.

#14 NoVyr9

NoVyr9
  • 901 posts
  • SkądWarszawa, PL

Posted 01 March 2012 - 02:15

Zresetować telefon, jak nie zadziała to wyzerować ustawienia sieci i wtedy wyłączyć - włącz i nie ma bata żeby nie działało.

#15 koc12

koc12
  • 18 posts

Posted 01 March 2012 - 14:33

Wielkie dzięki restart pomógł.. jednak internet działa dosc szybko mniej więcej tak jak na przez wi-fi prosze o zamknięcie tematu




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users