Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problem z uaktualnieniami & update aplikacji w App Store na 2 kontach w jedym urządzeniu.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 impreza

impreza
  • 32 postów

Napisano 21 stycznia 2010 - 21:13

witam,
mam krótkie pytanie założyłem konto w pl appstore po zakupie telefonu. na forum przeczytałem jak założyć darmowe drugie konto w us appstore, tak też zrobiłem i działa, ściągam darmowe aplikacje których nie ma w pl (np.shazam)
pobrałem aplikację love scratch -iphone pokazuje mi teraz, ze ten program ma tez możliwą nową aktualizację którą jestem zainteresowany. loguję się na PL i wyrzuca mi komentarz" your account is only valid for purchases in the us itunes store" loguje się na US i wyrzuca "your request is not coplite" -shazama mam z us i zainstalowało się uaktualnienie .czy jest jakiś sposób żeby pobrać aktualizację programu ?

Tematy: "Problem z uaktualnieniami & update aplikacji w App Store na 2 kontach w jedym urządzeniu." oraz "Konto w appstore - błąd w aktualizacji programów" zostały połączone. plmax.

#2 wezuwiusz

wezuwiusz
  • 783 postów
  • SkądDublin, Katowice

Napisano 21 stycznia 2010 - 21:22

aktualizowac mozesz jedynie na tym koncie na ktorym kupiles(pobrales) aplikacje. czyli jezeli pobrales ja na polskim, to musisz aktualizowac na polskim, jezeli na us, to aktualizacja na us. taki komunikat pokazuje sie (you account is valid....) w przypadku kiedy logujesz sie na innym koncie niz jestes aktualnie zalogowany i powinien ci 'przeniesc' do odpowiednigo kraju. Jezeli sam cie nie przenosi, to sprobuj najpierw sie wylogowac - w itunes menu 'store>log out' potem zaloguj sie na to z ktorego chcesz korzystac i dopiero daj aktualizacje. A moze nie chce zautalizowac, bo juz np, na us masz zaktualizowana, a pokazuje ci na pl ze jest aktualizajca. moze pobrales na 2 roznych kontach ? Praktczniej jest korzystac tylko z jednego konta. to co jest na pl na 99.99% jest tez w us (o ile nie na 100% :) )

#3 maly95

maly95
  • 438 postów

Napisano 07 października 2011 - 10:39

a jak pozbyc sie tego napisu? bo mi wyświetla nadal za kązdym razem...

#4 Tip

Tip
  • 39 postów
  • SkądPolska/Holandia

Napisano 29 lutego 2012 - 14:32

Problem z uaktualnieniami & update aplikacji w App Store na 2 kontach w jedym urządzeniu. Witam Proszę o pomoc w takiej sprawie.. mianowicie mam dwa konta na app store, jak coś kupuje, to na ipad czy iphon wyskakuje mi okno, w które mam wpisać hasło ... login (czyli adres email jest już zdefinowany, nie mozna go zmienić) i do tego momentu jest wszystko ok. Problem pojawia się wtedy gdy pojawia sie update do tej aplikacji, ponieważ update chce mi robić tylko i wyłacznie z tego drugiego konta. a z drugiego konta nie chce tego robić ponieważ musiałbym kupić na nowo daną aplikacje. Pytanie. Czy idzie jakoś to pozmieniać, czyli zeby update był robiony rownież z tego samego konta z którego została zakupiona aplikacja .... Lub ewentualnie usunać jedno konto z app store???

#5 tasiu

tasiu
  • 546 postów
  • Skądokolice Cieszyna

Napisano 29 lutego 2012 - 15:32

Wyloguj się i zaloguj się ponownie na właściwe konto

#6 Tip

Tip
  • 39 postów
  • SkądPolska/Holandia

Napisano 29 lutego 2012 - 20:33

Probowalem, nic to nie daje ... Wylogowalem sie iphon i z ipad ... Czyscilem pamiec podreczna, ciasteczka i nic ... przykladowo chce zrobic update, powiedzmy Ignition ... Caly czas chce mi zrobic tego update z drugiego konta. Gdzie aplikacja zostala zakupiona z pierwszego konta, chcac zrobic update z tego drugiego konta musze zakupic ta aplikacje poraz wtory ... :( Ps Jedynym sposobem, jest usuniecie calej aplikacji i sciagniecie jej na nowo. Jest to dosc nieciekawa sprawa poniewz, przykladowo mam zakupionego navigon-a cala aplikacja to okolo 1,8 gb ... A taki update "wazy" powiedzmy 50 mb ... Tak wiec, zeby zainstalowac tego update, musze usunac cala aplikacje i sciagac ja od nowa.:(

#7 supron

supron
  • 5 postów

Napisano 12 czerwca 2012 - 13:50

Konto w appstore - błąd w aktualizacji programów Witam, Zakupiłem używanego iphone'a, zmieniłem w telefonie apple id na moje konto, przy nowym pobieraniu aplikacji z appstore mogę zalogować się na swoje konto natomiast w momencie aktualizacji nowych aplikacji wyświetla mi się adres mailowy wcześniejszego właściciela i nie mogę wykonać aktualizacji. Rozumiem, że problem mógł występować w aktualizacji aplikacji wcześniejszego właściciela, natomiast jak pobieram nowe aplikacje to już powinny pojawiać się informacje z moim kontem:) Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam, Piotr

#8 robgrab

robgrab
  • 1 384 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 12 czerwca 2012 - 14:20

Wyczyść iphone i tyle.

#9 supron

supron
  • 5 postów

Napisano 12 czerwca 2012 - 15:13

appstore musi być jakieś wyjście z tego, może ktoś ma inny pomysł:)

#10 Deleted-63c21db09a

Deleted-63c21db09a
  • 4 139 postów
  • Płeć:

Napisano 12 czerwca 2012 - 15:37

Skasuj apki poprzedniego właściciela. Zaloguj się do sklepu przy pomocy swojego ID. Nie da się zaktualizować aplikacji zakupionych przy pomocy innego ID.

#11 supron

supron
  • 5 postów

Napisano 12 czerwca 2012 - 15:47

komentarz Poprzedni właściciel nie miał zainstalowanych moich aplikacji. Podaje przykład: Ściągnąłem aplikacje bankową która jest za free (na moim koncie) następnie pokazał sie update i już nie mogłem go wykonać ponieważ pokazało się konto wcześniejszego użytkownika.

#12 Deleted-63c21db09a

Deleted-63c21db09a
  • 4 139 postów
  • Płeć:

Napisano 12 czerwca 2012 - 15:53

Poprzedni właściciel nie miał zainstalowanych moich aplikacji.
Podaje przykład:
Ściągnąłem aplikacje bankową która jest za free (na moim koncie) następnie pokazał sie update i już nie mogłem go wykonać ponieważ pokazało się konto wcześniejszego użytkownika.


Robiłeś update tej jednej czy wszystkich appek na telefonie?

#13 supron

supron
  • 5 postów

Napisano 12 czerwca 2012 - 15:56

update próbowałem robić na aplikacjach tylko tych które pobrałem z mojego konta. Pojedyńczo

#14 Deleted-63c21db09a

Deleted-63c21db09a
  • 4 139 postów
  • Płeć:

Napisano 12 czerwca 2012 - 15:58

Wywal appki poprzedniego właściciela, a najlepiej wszystkie nawet Twoje. Wyloguj się ze sklepu w ustawieniach. Zaloguj się swoim ID, ściągnij appki jeszcze raz zamiast kombinować.

#15 supron

supron
  • 5 postów

Napisano 12 czerwca 2012 - 16:09

komentarz Spróbuje tak zrobić, jakby ktoś jednak miał lepsze rozwiązanie please let me know:)

#16 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 12 czerwca 2012 - 16:44

Jak zsynchronizujesz telefonw iTunes ze swoim kontem to problem zniknie, wszystko zostanie wyczyszczone i poinstalują się tylko Twoje, innej opcji nie ma, Zresztą jaki jest sens używania po kimś iPhone z jego śmieciami. Wyczyść wszystko i zacznij od nowa, inaczej wiele razy natkniesz sie na tym problem, a wlasciwie przy wszystkich usługach korzystających z AppleID...




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych