Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nie mogę odzyskać konta Apple id.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 ploners

ploners
  • 76 postów
  • SkądGdansk, Poland, Poland

Napisano 26 lutego 2012 - 21:55

Witam! Mam bardzo dziwny problem z moim Apple id.. nie wiem nawet jak to do końca wytłumaczyć więc napiszę chronologicznie w punktach: 1. Kiedyś założyłem sobie konto na iTunes jak dostałem iPoda 4 na meila adrian.****@gmail.com (podaje tylko połowicznie żebyście mieli jakieś rozróżnienie) i używałem tego konta razem z tym iPodem. 2. Po 3 miesiącach zgubiłem iPoda i konto było nieużywane przez ponad rok. 3. Miesiąc temu zakupiłem sobie iPhone'a 4S i zapominając o starym koncie stworzyłem sobie nowe na meila alexis.*****@o2.pl (o tamtym koncie kompletnie zapomniałem a meila adrian.****@gmail.com już nie używałem) 4. Wszystko działało, wypełniłem billing information, kupiłem dużo muzyki z iTunes'a i gier.. 5. W między czasie zacząłem używać starego meila (adrian.****@gmail.com) 6. Wczoraj stwierdziłem że zmienię sobie w ustawieniach mojego konta meila z alexis.****@o2.pl na adrian.****@gmail.com (kompletnie zapominając o tym że na adrian.****@gmail.com miałem już inne konto) 7. Zmieniłem, zapisałem i dostałem informację że na konto meilowe (nie było napisane jakie) dostanę wiadomość potwierdzającą.. nie dostałem takiej wiadomości aż do dziś. Pomyślałem sobie że trudno. 8. I teraz dochodzi do ogromnego problemu... nie mam dostępu do mojego konta na którym kupiłem wszystkie aplikacje i muzykę (a jest to kwota na jakieś 400 zł...) 9. Gdy loguję się za pomocą meila alexis.****@o2.pl to mam informację że podaję złe hasło(próbowałem już odzyskiwania z iForgot ale żadnego meila nie dostałem z informacjami jak zmienić hasło..), gdy używam meila z punktu 6 (adrian.****@gmail.com) to próba logowania udaje się ale nie na moje dzisiejsze konto tylko to stare! I co teraz? Wygląda na to że moje konto w które włożyłem sporo pieniędzy po prostu zniknęło .. Jak Apple mogło dopuścić do takiego błędu? Co mam teraz zrobić? Proszę o pomoc..

#2 dyndas

dyndas
  • 4 424 postów

Napisano 26 lutego 2012 - 22:00

Zamiast na forum powinieneś poskarżyć się w Apple'u. Może ktoś się zlituje...

#3 tores.

tores.
  • 1 149 postów
  • SkądMontrouge

Napisano 26 lutego 2012 - 22:02

Jak Apple mogło dopuścić do takiego błędu? Apple? To przecież błąd jest po twojej stronie Ja proponuję napisać do obsługi klienta

#4 Pat Radomski

Pat Radomski
  • 701 postów
  • SkądKalisz

Napisano 26 lutego 2012 - 22:05

Może spróbuj znow maila zmienić ? napisz do obsługi klienta.

#5 ploners

ploners
  • 76 postów
  • SkądGdansk, Poland, Poland

Napisano 27 lutego 2012 - 16:49

Jak Apple mogło dopuścić do takiego błędu?
Apple? To przecież błąd jest po twojej stronie
Ja proponuję napisać do obsługi klienta

A ja uważam że jest to ewidentny błąd Apple...
1. Jak mogli zaakceptować meila który był już użyty w innym koncie? Przecież mieli w bazie że jest on już używany..
2. Dlaczego nie wysłali linku potwierdzającego? Zanim cokolwiek ma wejść w życie musi to zostać przeze mnie potwierdzone.. gdy zmieniałem ten adres dokładnie pisało że zanim będę mógł go używać będę musiał go potwierdzić na starym meilu... nie pojętne jest to dla mnie.

Próbowałem się z nimi skontaktować i oni nie wiedzą w czym tkwi problem..

#6 tores.

tores.
  • 1 149 postów
  • SkądMontrouge

Napisano 27 lutego 2012 - 18:59

Może link aktywacyjny wpadł do folderu spam

#7 grzech987

grzech987
  • 387 postów
  • SkądWarsaw, Poland, Poland

Napisano 27 lutego 2012 - 20:02

a może podałeś źle tego maila i dlatego przeszło, robiłem podobnie jak Ty i nie mogłem podać starego maila gdyż ono już było zajęte, podałeś może jakąś literę źle i teraz mogiła, może apple po numerze karty dojdzie i Ci pomoże ale pisz na suppoert apple, ja niedawno to robiłem i maila mi odrzuciło więc..

#8 ploners

ploners
  • 76 postów
  • SkądGdansk, Poland, Poland

Napisano 28 lutego 2012 - 16:23

W spamie nic nie ma.. meila na pewno napisałem dobrego. Ktoś zna jakiś polski meil do Apple gdzie będę mógł wytłumaczyć sytuację po polsku? Z angielskim jest u mnie dobrze ale pewniej będę się czuł pisząc do nich po polsku.

#9 tores.

tores.
  • 1 149 postów
  • SkądMontrouge

Napisano 28 lutego 2012 - 19:43

Apple - Wsparcie - Kontakt z Wsparciem Apple

#10 ploners

ploners
  • 76 postów
  • SkądGdansk, Poland, Poland

Napisano 28 lutego 2012 - 20:20

Nie ma tam żadnego meila a podane numery telefonów dotyczą tylko sprzętu. Jak się z nimi skontaktować konkretnie w sprawie Apple id?

#11 tores.

tores.
  • 1 149 postów
  • SkądMontrouge

Napisano 28 lutego 2012 - 20:42

Ty tak na poważnie? Bo mi się zdaje że w iKulki sobie z nami lecisz

#12 ploners

ploners
  • 76 postów
  • SkądGdansk, Poland, Poland

Napisano 29 lutego 2012 - 23:06

Hmm jeżeli nie potrafisz pomóc to i odpowiedź na moje pytania to po co się udzielasz?

#13 tores.

tores.
  • 1 149 postów
  • SkądMontrouge

Napisano 01 marca 2012 - 00:16

Nie no jednak potwierdzają się moje przepuszczenia. Jesteś leniem i ignorantem. Ale co mi tam, będę głupszy i ustąpię
masz i jedz:
Odzyskiwanie identyfikatora Apple ID
ps na przyszłość troszkę pokory, bo za takie posty jak twoje to możesz uzyskać kupę a nie pomoc. Nawet dziękuje nie potrafisz napisać tylko jakieś Hmm...BZDETY
A ja pomagam bo lubię




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych