Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPad - nie ładuje się


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 wielebny

wielebny
  • 19 postów
  • SkądKraków

Napisano 18 lutego 2012 - 17:00

Witam mam problem z ipadem 1, pewnego dnia przestał się ładować, tak po prostu. Sprzęt jest po gwarancji. Zaniosłem do serwisu, wysłali do isource w Warszawie. Mądrzy ludzie w serwisie stwierdzili, że sprzęt jest uszkodzony, nierozbieralny i nadaje się do wymiany. 1600 PLN za nowego ipada 1, w dodatku z 3 miesięczną gwarancją. Czy komuś Was się zdarzyło coś podobnego? Jest jeszcze jakieś lekarstwo czy rzeczywiście mam się pozbyć sprzętu ot tak? A gwarancja się skończyła miesiąc temu... Z góry dzięki za wszelką pomoc.

#2 kubaszach

kubaszach
  • 6 postów

Napisano 18 lutego 2012 - 19:34

A był Jailbreakowany?

#3 vlodarchyck

vlodarchyck
  • 62 postów
  • SkądWarsaw

Napisano 18 lutego 2012 - 19:54

a moze idz do jakiegos innego serwisu niz do iSpotu? moze chca Cie naciagnac na kase?

#4 wielebny

wielebny
  • 19 postów
  • SkądKraków

Napisano 19 lutego 2012 - 22:38

Nie był jailbreakowany. Byłem w Cortlandzie i też mi potwierdzili to samo, czyli, że nadaje się do wymiany. Kurwde miesiąc temu mi się skończyła gwarancja ;/

#5 wielebny

wielebny
  • 19 postów
  • SkądKraków

Napisano 22 lutego 2012 - 13:40

Kurcze, poradźcie coś, naprawdę mój ipad nadaje się do kosza? ;/ nie powiem, jestem lekko załamany z tego powodu

#6 Balin0

Balin0
  • 1 448 postów
  • SkądKraków

Napisano 22 lutego 2012 - 15:01

Skoro dwa niezależne serwisy stwierdziły to samo, to szanse na naprawę masz nikłe. Poza tym, takie pytania lepiej zadawać w dziale Serwis

#7 Lokria

Lokria
  • 6 278 postów
  • SkądŁódź

Napisano 22 lutego 2012 - 15:04

Przenoszę do dział serwis.

#8 grzes_l

grzes_l
  • 3 397 postów
  • SkądGdynia

Napisano 22 lutego 2012 - 17:39

Jezeli miesiac temu skonczyla sie gwarancja to pisz do Apple jako Apple i sie skarz. Cywilizowane firmy czesto uznaja lekki poslizg. Rownoczesnie rozpocznij proces udowadniania sprzedawcy (by skorzystac z rekojmii), ze wada byla w sprzecie, bo nie ma metody na uszkodzenie ukladow ladowania przez uzytkownika bez ingerencji wewnatrz, a wejscie dokowe nijak nie pozwala Ci spowodowac awarii takiej, ktora nie uszkodzilaby innych czesci urzadzenia.

#9 wielebny

wielebny
  • 19 postów
  • SkądKraków

Napisano 23 lutego 2012 - 10:09

Zadzwoniłem na infolinię Apple Polska, zapytać gdzie to pismo wysłać. Zbyli mnie i kazali napisać na apple.com/feedback , ale coś czuję, że skończy się na niczym... Swoją drogą bardzo przyjemny Pan na infolini, jakby pracował dla iSource ;/

#10 Rafał P

Rafał P



  • 6 849 postów

Napisano 24 lutego 2012 - 12:58

Jeśli przyczyną jest awaria baterii i iPad nie jest uszkodzony ani zalany, możemy wymienić to urządzenie na nowe. W razie pytań prosimy o kontakt, ceny dla forumowiczów MyApple są oczywiście promocyjne.

---------- Wpis dodano o 12:58 ---------- Poprzedni wpis dodano o 12:57 ----------

Kontakt:

Kontakt - www.smartserwis.net




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych