Witam
mam problem z ipadem 1, pewnego dnia przestał się ładować, tak po prostu. Sprzęt jest po gwarancji. Zaniosłem do serwisu, wysłali do isource w Warszawie. Mądrzy ludzie w serwisie stwierdzili, że sprzęt jest uszkodzony, nierozbieralny i nadaje się do wymiany. 1600 PLN za nowego ipada 1, w dodatku z 3 miesięczną gwarancją.
Czy komuś Was się zdarzyło coś podobnego? Jest jeszcze jakieś lekarstwo czy rzeczywiście mam się pozbyć sprzętu ot tak? A gwarancja się skończyła miesiąc temu...
Z góry dzięki za wszelką pomoc.
iPad - nie ładuje się
Rozpoczęty przez
wielebny
, 18 lut 2012 17:00
9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 18 lutego 2012 - 17:00
#2
Napisano 18 lutego 2012 - 19:34
A był Jailbreakowany?
#3
Napisano 18 lutego 2012 - 19:54
a moze idz do jakiegos innego serwisu niz do iSpotu? moze chca Cie naciagnac na kase?
#4
Napisano 19 lutego 2012 - 22:38
Nie był jailbreakowany. Byłem w Cortlandzie i też mi potwierdzili to samo, czyli, że nadaje się do wymiany.
Kurwde miesiąc temu mi się skończyła gwarancja ;/
#5
Napisano 22 lutego 2012 - 13:40
Kurcze, poradźcie coś, naprawdę mój ipad nadaje się do kosza? ;/ nie powiem, jestem lekko załamany z tego powodu
#7
Napisano 22 lutego 2012 - 15:04
Przenoszę do dział serwis.
#8
Napisano 22 lutego 2012 - 17:39
Jezeli miesiac temu skonczyla sie gwarancja to pisz do Apple jako Apple i sie skarz. Cywilizowane firmy czesto uznaja lekki poslizg.
Rownoczesnie rozpocznij proces udowadniania sprzedawcy (by skorzystac z rekojmii), ze wada byla w sprzecie, bo nie ma metody na uszkodzenie ukladow ladowania przez uzytkownika bez ingerencji wewnatrz, a wejscie dokowe nijak nie pozwala Ci spowodowac awarii takiej, ktora nie uszkodzilaby innych czesci urzadzenia.
#9
Napisano 23 lutego 2012 - 10:09
Zadzwoniłem na infolinię Apple Polska, zapytać gdzie to pismo wysłać. Zbyli mnie i kazali napisać na apple.com/feedback , ale coś czuję, że skończy się na niczym... Swoją drogą bardzo przyjemny Pan na infolini, jakby pracował dla iSource ;/
#10
Napisano 24 lutego 2012 - 12:58
Jeśli przyczyną jest awaria baterii i iPad nie jest uszkodzony ani zalany, możemy wymienić to urządzenie na nowe. W razie pytań prosimy o kontakt, ceny dla forumowiczów MyApple są oczywiście promocyjne.
---------- Wpis dodano o 12:58 ---------- Poprzedni wpis dodano o 12:57 ----------
Kontakt:
Kontakt - www.smartserwis.net
---------- Wpis dodano o 12:58 ---------- Poprzedni wpis dodano o 12:57 ----------
Kontakt:
Kontakt - www.smartserwis.net
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych