Przykładowa - zakupiona wcześniej aplikacja:

Tak wygląda sklep, gdy otworzę zakładkę App Store w iTunes (zaznaczyłem część wcześniej zakupionych aplikacji):

Podczas zakupu/otwarcia/przeglądania wygląda to tak:

A tak to powinno wyglądać (konto mojej siostry - logowanie na tym samym komputerze) (z każdym innym kontem jest OK):


= czyli zakupione aplikacje które są na komputerze w programach są widoczne podczas przeglądania sklepu jako "downloaded" nieaktywny, aplikacje zakupione które można pobrać "download".
W czasie tych 3 miesięcy od kiedy jest ten problem - zmieniłem komputer, sprawdzałem to na innych systemach windows (xp/7) zawsze taka sama sytuacja, napisałem ponad 30 mail do supportu, który umożliwił redownload wszystkich aplikacji (było tego ok 55000), po ponownym pobraniu wszystkiego, Senior z supportu poprosił o dane umożliwiające reset hasła - i sprawdzał konto (z 3-4 dni) po czym otrzymałem raport (lakoniczny) jednak dalej mam to samo.
Problem jest także skorzystanie z "Pucharsed" w iTunes - strona nawet po 9 minutach się nie wczytuje (Mac App Store Senior Advisor miał to samo o czym nadmienił w raporcie - stwierdzając że jest zbyt dużo kupionych aplikacji by je wyświetlić ...).
aktualnie będzie ok 60 000 pozycji ze sklepu iTunes, jedną z moich teorii jest, że: tak jest gdy się przekroczy ok 50 000 zakupionych pozycji ze sklepu - wtedy trwa to zbyt długo by serwer Apple w odpowiednim czasie dał odpowiedz z zakupionymi pozycjami - to skutkuje nie wyświetlaniem żadnego "download"/"downloaded" dla aplikacji które posiadam na komputerze w iTunes/które wcześniej zakupiłem.
Czy ktoś mógłby potwierdzić podobny problem i czy został rozwiązany?