Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Awaria płyty głównej


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dominika.golen@op

Dominika.golen@op
  • 7 postów
  • SkądLódz

Napisano 27 stycznia 2012 - 18:20

MacBook Pro przestał działać-serwis stwierdził awarię płyty głównej-dzisiaj dostałam wiadomość,że nie kwalifikuję się do wymiany w ramach serwisu. Proszę o podpowiedz co z takim maczkiem można zrobić-wersja super drogiej podstawki pod kawę jakoś do mnie przemawia )

#2 renqien

renqien

    Koniec...


  • 20 740 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 27 stycznia 2012 - 18:29

Dominiko miła, a skąd my, biedne żuczki, mamy wiedzieć jaki to MacBook Pro i co mu dokładnie dolega? Spisz z pudełka specyfikację, napisz co złego mu zrobiłaś, że umarł, łatwiej będzie podpowiedzieć.

#3 Dominika.golen@op

Dominika.golen@op
  • 7 postów
  • SkądLódz

Napisano 27 stycznia 2012 - 19:02

Co złego to nie ja ! Nie był zalany ,prądem go też nie katowałam-potwierdzili w serwisie.Przyczyna zejścia -nieznana ! Nr. fabryczny W87410TPXA9-czyli standardowa 17"z procesorem 2,4 .Mam nadzieję że ktoś coś wymyśli )

#4 renqien

renqien

    Koniec...


  • 20 740 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 27 stycznia 2012 - 19:09

Ok, przenoszę do działu SERWIS.

---------- Wpis dodano o 19:09 ---------- Poprzedni wpis dodano o 19:08 ----------

Przeniosłem. Generalnie znana bolączka tych modeli. Płyta do naprawy, nie trzeba całej wymieniać. Pojawią się serwisanci i powiedzą co i za ile trzeba wymienić.

#5 Dominika.golen@op

Dominika.golen@op
  • 7 postów
  • SkądLódz

Napisano 27 stycznia 2012 - 19:31

ok serwis powiedział ponad 4000-wolę dołożyć(i to sporo) i kupić coś nowego.Pytanie nadal pozostaje aktualne -co zrobić z maczkeim?

#6 renqien

renqien

    Koniec...


  • 20 740 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 27 stycznia 2012 - 19:39

Poczekaj cierpliwie. W tym dziale są serwisanci i powiedzą ile będzie kosztowała orientacyjnie naprawa. Na pewno nie 4tys. ;)

#7 Dominika.golen@op

Dominika.golen@op
  • 7 postów
  • SkądLódz

Napisano 27 stycznia 2012 - 19:42

Może wyjaśniłam mało precyzyjnie -jestem totalnym laikiem komputerowym, więc nie będę wystawiać na allegro głośnika prawego czy też zawiasu bo po prostu nie mam zielonego pojęcia jak to wymontować z mojego maca. Ale z trochę szkoda schować do szafy lub wyrzucić na śmietnik maczka.Więc ,biedne żuczki co robicie ze swoimi starymi ,popsutymi laptopami??

---------- Wpis dodano o 21:42 ---------- Poprzedni wpis dodano o 21:40 ----------

To jest diagnoza serwisowa- wymiana płyty głównej dokładnie 4050 zł

#8 guest

guest
  • 268 postów

Napisano 27 stycznia 2012 - 19:59

Czy serwis dokladnie zdiagnozowal usterke? Czy tylko powiedzial do wymiany i juz? A moze doskonale wiedza, ze padla grafika(czesto spotykana usterka w tych modelach) i chca na Tobie zarobic extra 3k. Bo koszt takiej naprawy(przy zalozeniu, ze faktycznie grafika) to ok $300 lub £160.

#9 renqien

renqien

    Koniec...


  • 20 740 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 27 stycznia 2012 - 20:12

Poczekaj poczekaj, jakby padła tylko grafika, to poszedłby na program darmowej naprawy. Skoro się nie zakwalifikował, to poleciał most. Tak, czy inaczej, da się naprawić w rozsądnych pieniądzach. Wiem, bo profilaktycznie o wszystko się kiedyś wypytałem, gdyby mój MBP strzelił mi focha ;) Autorko Dominiko, spokojnie, jeszcze się nacieszysz swoim laptopem, nie musisz go od razu na części rozbierać. Będzie żył, musi tylko na kilka godzin do szpitala :D

#10 Dominika.golen@op

Dominika.golen@op
  • 7 postów
  • SkądLódz

Napisano 27 stycznia 2012 - 20:21

Dziwna sprawa -sprawdziłam właśnie status naprawy na stronie serwisu i mam wpisane komputer do odbioru płyta główna wymieniona.Szczerze powiedziawszy to widzę jedno wyjście -mac poszedł na bezpłatną wymianę w ramach gwarancji-może jakiś błąd komunikacji pomiędzy serwisem a klientem -do dzisiejszego popołudnia jako status naprawy było wpisane :awaria płyty głównej koszt wymiany 4050zł,na co nie wyraziłam zgody.Jutro osobiście udam się do serwisu i odpowiedzi zażądam nie od pani odbierającej telefony!

#11 cubasz

cubasz
  • 1 636 postów
  • SkądSzczotkolm - Wawa

Napisano 27 stycznia 2012 - 20:26

no ciekawe czy Ci zaproponują, żebyś zapłaciła 4k...

#12 528eae9968

528eae9968
  • 7 222 postów
  • Płeć:

Napisano 27 stycznia 2012 - 20:30

Zapytaj tumpio Odwiedź profil: tumpio - MyApple.pl

#13 Dominika.golen@op

Dominika.golen@op
  • 7 postów
  • SkądLódz

Napisano 27 stycznia 2012 - 20:33

Sama jestem ciekawa jakie wspaniałe wiadomości jutro usłyszę w serwisie-gwoli ścisłości nie jestem blondynką i nie mam zamiaru płacić za coś na co nie wyraziłam zgody.Ale nie uprzedzajmy faktów wszystko wyjaśni się jutro-mam nadzieję ))

#14 arvika

arvika
  • 1 501 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 27 stycznia 2012 - 22:04

Zdecydowaną większość płyt da się naprawić za zdecydowanie mniejsze pieniądze... Kwestia trafienia na właściwy serwis.

#15 Dominika.golen@op

Dominika.golen@op
  • 7 postów
  • SkądLódz

Napisano 28 stycznia 2012 - 16:37

Mam już w domu swoje srebrne cudeńko zwarte i gotowe do działania) Serwis wymienił płytę główną-jednak okazało się,że to ten model z wadliwą grafiką- w ramach gwarancji, czyli obyło się bez żadnych kosztów. Zamieszanie wynikło z powodu braku komunikacji-"zapomniano" mnie powiadomić o możliwości bezpłatnej wymiany. Dzięki wielkie wszystkim za podpowiedzi - dzięki nim nie spisałam mojego ukochanego staruszka na straty)))

---------- Wpis dodano o 18:37 ---------- Poprzedni wpis dodano o 18:27 ----------

Mam jeszcze jedno pytanko -na płytę główną udzielono mi gwarancji ,ale tylko 90 dni-podobno tak odgórnie zarządziło same Apple-czy to prawda czy serwis leci sobie w kulki?

#16 Iro

Iro
  • 6 955 postów
  • Płeć:
  • SkądKatowice

Napisano 28 stycznia 2012 - 16:51

Mam jeszcze jedno pytanko -na płytę główną udzielono mi gwarancji ,ale tylko 90 dni-podobno tak odgórnie zarządziło same Apple-czy to prawda czy serwis leci sobie w kulki?


Lecą w kulki, ale to u Apple norma.
Nawet na pełnopłatną opcję też dają 90 dni.

#17 gathor

gathor
  • 94 postów
  • Płeć:
  • SkądBristol, UK

Napisano 28 stycznia 2012 - 22:48

Samo Apple daje gwarancjęna wszystkie wymienione urządzenia w zależności od tego, co to za urządzenie. I tak dla iPhone jest to 30 dni dodatkowej gwarancji, komputery przenośne i stacjonarne 90dni i nie ma w tym żadnego lecenia w konia. Jest to ściśle regulowane polityką wewnętrzną firmy jak również prawem konsumenckim.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych