Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Ręczna konfiguracja WIFI w iPhone 3G - POMOCY!

• Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 matex112

matex112
  • 6 posts

Posted 10 January 2012 - 16:52

Witam wszystkich, jestem tutaj nowy i zielony jeśli chodzi o głębszą konfiguracje iPhone :) Otóż mój problem polega na tym, że około miesiąc temu coś mi się stało z routerem i jak łączę się np. laptopem to muszę ręcznie konfigurować IP, Maskę podsieci, Bramę domyślną itd. bo router nie nadaje tego automatycznie. I tak samo mam z iPhone. Nie mogę przeglądać internetu w telefonie przez WIFI.. I tu mam problem bo nie umiem ręcznie skonfigurować tego w telefonie. Nie mogę znaleźć opcji ręcznej konfiguracji IP itd. Proszę o szybką odpowiedź, bo normalnie szlag mnie trafia :) Z góry dziękuję za każdą odpowiedź!

#2 dyndas

dyndas
  • 4424 posts

Posted 10 January 2012 - 16:54

podchodzisz do tematu ze złej strony. Jeśli router nie daje adresu IP to jest z nim coś nie tak. Zresetuj go, poproś o pomoc kogoś kumatego itp.

#3 matex112

matex112
  • 6 posts

Posted 10 January 2012 - 18:02

Przepraszam, troszkę zamieszałem to. Przed chwilką rozmawiałem z administratorem routera i okazało się, że router ma wyłączone Dynamiczne IP i trzeba łączyć się z routerem przez Statyczne IP. Czyli muszę skonfigurować to w iPhonie i dopiero łączyć się z routerem. I tu jest problem bo nie wiem jak to zrobić.

---------- Wpis dodano o 19:02 ---------- Poprzedni wpis dodano o 17:57 ----------

Ktoś pomoże? :(

#4 Lokria

Lokria
  • 6278 posts
  • SkądŁódź

Posted 10 January 2012 - 18:38

Zgodnie z regulaminem forum zabronione jest podbijanie wątków zatem proszę o powstrzymanie się od takich działań.

#5 dyndas

dyndas
  • 4424 posts

Posted 10 January 2012 - 18:42