Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Awaria SIM przy niskich temperaturach otoczenia


  • Please log in to reply
28 replies to this topic

#1 Sycyl

Sycyl
  • 22 posts

Posted 31 December 2011 - 11:58

Problem pojawia się dość regularnie przy temperaturze oscylującej w okolicach zera i w dół. Telefon został zakupiony w T-mobile , pracuje w sieci Orange , karta została wymieniona na micro-sim u operatora. Posiada folię WRAPSOL ULTRA + pokrowiec jeśli to ma jakieś znaczenie. Jako iż jest zima jest to dość irytujące kiedy kilka razy muszę wyłączyć i włączyć tel aby można z niego korzystać na dworze. W warunkach ,,domowych" taki problem się nie pojawia. Czy ktoś spotkał się z takowym problemem i jest mi w stanie doradzić co z tym fantem da się zrobić.

#2 skoczek12

skoczek12
  • 530 posts

Posted 31 December 2011 - 12:48

Najlepiej zrób restore z shiftem. Pobierz czysty 5.0.1 9A406 dla 4s http://appldnld.appl...06_Restore.ipsw (w wersji 9A406 jest coś tam naprawione właśnie z kartą sim, więcej tutaj http://www.google.pl...U7QUBfg&cad=rja) i wgraj przez itunes, trzymając shift podczas wciśnięcia przycisku restore.

#3 Sycyl

Sycyl
  • 22 posts

Posted 31 December 2011 - 13:02

A nie powinno być tak iż pod podłączeniu do iTunes powinien wykryć to uaktualnienie? W opcjach tel mam wersję oprogramowania 5.0.1 (9A405).

#4 skoczek12

skoczek12
  • 530 posts

Posted 31 December 2011 - 13:42

Nie powinien, ponieważ ten błąd nie dotyczy wszystkich iphone 4s, więc nie jest to przymusowa aktualizacja.Gdyby ten błąd dotykał wszystkie urządzienia 4s, to aktualizacja pokazałaby się w itunes. Tak jak apple napisało. Masz ten błąd ? Pobierz i wgraj :)

#5 Sycyl

Sycyl
  • 22 posts

Posted 31 December 2011 - 13:51

Uaktualnienie wgrane , zobaczymy czy w praktyce pomoże. Na chwilę obecną dzięki wielkie skoczek12

#6 skoczek12

skoczek12
  • 530 posts

Posted 31 December 2011 - 14:40

Ok, daj potem znać czy pomogło, a moderatorów proszę o nie kasowanie tego wątku, ponieważ może on pomóc innym.

#7 Sycyl

Sycyl
  • 22 posts

Posted 31 December 2011 - 16:18

Niestety ale za bardzo to nie pomogło, pojawił się ten sam komunikat w pomieszczeniu. Sprawdzę jeszcze na dworze ale to dopiero później. Wyczytałem jeszcze iż ta poprawka nie do końca rozwiązuje tego typu problemy. Oby w następnej większej poprawce, ten problem został rozwiązany

#8 skoczek12

skoczek12
  • 530 posts

Posted 31 December 2011 - 16:21

A masz może jakąś inną karte,żeby spróbować jak jest na innej ?

#9 Kraery

Kraery
  • 138 posts

Posted 31 December 2011 - 16:23

Proponuje zgłosić to. Dostaniesz nowego iPhone'a.

#10 8788

8788
  • 75 posts
  • SkądŁódź

Posted 31 December 2011 - 16:27

Oddaj telefon na gwarancji. Miałem taki sam problem, zgłosiłem i dostałem nowego, także nie czekaj :)

#11 Sycyl

Sycyl
  • 22 posts

Posted 31 December 2011 - 16:37

Niestety ale nie mam innej karty micro-sim Tak zrobię, tylko pytanie tel został kupiony poprzez allegro, mam ksero faktury zakupu (zakupiony w T-mobile oporzez internet chyba) gdzie mam sie udawać w takim wypadku do salonu T-mobile czy może do Cortlandu ?

#12 8788

8788
  • 75 posts
  • SkądŁódź

Posted 01 January 2012 - 10:07

Musisz się udać do salonu T-Mobile.

#13 fellert

fellert
  • 272 posts
  • SkądWygoda /k Garwolina

Posted 01 January 2012 - 10:47

ja miałem to samo z iphonem 4 swoim włóż kartę jak masz adapter do innego telefonu aby sie uruchomił i ją odczytał a potem spowrotem do iphona i zacznie działać bez problemu u mnie to poskutkowało (zresztą apple teraz tak chętnie nie wymienia telefonów na ta usterkę z powodu aktualizacji jaka została wypuszczona) .

#14 Sycyl

Sycyl
  • 22 posts

Posted 01 January 2012 - 18:48

Niestety ale to nic nie dało :(

#15 Sycyl

Sycyl
  • 22 posts

Posted 02 January 2012 - 14:59

Telefon oddany na gwarancję. Jaki jest przybliżony czas z waszego doświadczenia naprawy/wymiany ?

#16 wykus

wykus
  • 6 posts
  • SkądTrójmiasto

Posted 05 January 2012 - 09:50

Miałem ten sam problem. Kupiłem iPhona 4S w sieci Orange, z początku wszystko było ok, ale mniej więcej 2-3 tygodnie temu zaczęły się pojawiać błędy typu "awaria karty sim" lub "brak sim" i tylko restart telefonu był w stanie przywrócić go do normalnego funkcjonowania. Błąd pojawiał się niezależnie od warunków, w domu, w pracy, w samochodzie czy też na zewnątrz, czasem po 5 minutach od poprzedniej awarii a czasem po kilku godzinach. Wczoraj wymieniłem kartę micro sim w salonie Orange i od tamtej pory, czyli 24 godzin problem ani razu nie wystąpił, wydaje mi się, że w tym przypadku ta wymiana micro sim w zupełności wystarczyła.

#17 Sycyl

Sycyl
  • 22 posts

Posted 05 January 2012 - 09:56

Jak bym patrzył na swój przypadek tylko przynajmniej u mnie problem powrócił po jakimś tygodniu.

#18 big_lynx

big_lynx
  • 122 posts

Posted 07 January 2012 - 02:30

Mam identyczny problem. Przez pierwsze dwa tygodnie telefon działał bez zarzutu. Potem pojawiał się dość rzadko błąd "Awaria SIM". Teraz coraz częściej. Co ciekawe po nocy, w miejscu gdzie jest dość słaby sygnał i telefon go gubi także przy przełączeniach 3G/EDGE. Może to jest wina samej karty SIM ale z tego co widzę problem jakiś unikalny nie jest bo wiele osób go ma. Telefon kupiłem w Apple Store więc rozpocznę chyba niedługo proces reklamacji - zobaczę co powiedzą.

#19 mtomana

mtomana
  • 2 posts

Posted 08 January 2012 - 14:32

Mam identyczny problem. Aktualizacja OS do wersji 9A406, która niweluje ten błąd, niestety nie pomogła. Komunikat "Awaria SIM" pojawia się średnio raz dziennie. Nie sprawdzałem z innymi kartami SIM. Nie znalazłem innego wyjaśnienia jak wymiana systemu. Czekam zatem na nowszą wersje.

#20 big_lynx

big_lynx
  • 122 posts

Posted 08 January 2012 - 16:55

Wczoraj wymieniłem kartę micro sim w salonie Orange i od tamtej pory, czyli 24 godzin problem ani razu nie wystąpił, wydaje mi się, że w tym przypadku ta wymiana micro sim w zupełności wystarczyła.

i dalej wszystko OK?

---------- Wpis dodano o 16:55 ---------- Poprzedni wpis dodano o 16:46 ----------

Jak bym patrzył na swój przypadek tylko przynajmniej u mnie problem powrócił po jakimś tygodniu.

po tygodniu od wymiany SIM czy reinstalacji systemu?

#21 wykus

wykus
  • 6 posts
  • SkądTrójmiasto

Posted 08 January 2012 - 20:11

Do dziś wszystko z telefonem ok, błąd się już nie powtórzył i lubię mojego iPhona tak samo jak przed awariami ;)

#22 Sycyl

Sycyl
  • 22 posts

Posted 09 January 2012 - 19:58

po tygodniu od wymiany SIM czy reinstalacji systemu?


Od wymiany sim.
Serwis stwierdził usterkę

#23 big_lynx

big_lynx
  • 122 posts

Posted 09 January 2012 - 23:56

Oficjalna pomoc techniczna Apple zaleciała reinstalację systemu (czyli opcję Przywróć w iTunes). Ta porada - uzyskana po 20 min. czekania na połączenie z konsultantem wygląda mi na jakiś gest rozpaczy. Natomiast oficjalny serwis iPhone w Polsce stwierdził po krótkiej rozmowie - w 4S problem ten występuje dość często. Przeinstalowałem system, czekam na ponowną awarię i wysyłam do serwisu :-;

#24 big_lynx

big_lynx
  • 122 posts

Posted 21 January 2012 - 03:23

No i wysłałem telefon do serwisu. Wymianę przyznali szybko. Po tygodniu dostałem nowy telefon. Jedyny problem jest taki, że od razu zepsuty. Karty SIM obsługuje jeszcze gorzej - np. nie pozwala wprowadzić kodu blokady SIM. Oczywiście Awaria SIM pojawiła się bardzo szybko, a "gubienie zasięgu sieci" własnością permanentną. Szczerze powiedziawszy jestem kompletnie zaskoczony i zdegustowany "jakością" 4S

#25 edalton

edalton
  • 3 posts
  • SkądNysa

Posted 07 February 2012 - 00:59

U mnie to samo, kupiłem dwie sztuki 4S, dla żony i dla siebie. Jeden w Orange drugi w T-mobile. Na jednym i drugim awaria sim. Wygranie niby likwidujacego te ustereki iOS nic nie dało. Normalnie jestem wściekły.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users