Witam, mam problem z ledwie zakupioną klawiaturą (zakupiona z iMac 27").
Przestały na niej działać poniższe przyciski:
TAB
CAPS LOCK
fn
backspace
spacja
prawy alt (lewy działa)
oraz strzałka w dół.
Stało się to z dnia na dzień, sprawdzałem zalecenia Apple w takiej sytuacji, jednak instrukcje nie pomogły. Na innych komputerach problem jest taki sam, więc wygląda na uszkodzenie klawiatury.
Zastanawiam się czy istnieje szansa zresetowania jej jakoś?
Zmiany baterii, itp. są już za mną - nie pomogło.
Nowa Apple wireless keyboard - nie działa część przycisków
Rozpoczęty przez
karkow
, 28 gru 2011 20:36
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 28 grudnia 2011 - 20:36
#2
Napisano 13 stycznia 2012 - 10:44
Witaj,
zeby sprawdzic czy to na pewno klawiatura to mozesz podlaczyc normalna klawiature na USB do iMac'a, moze byc nawet od zwyklego PC-ta i sprawdzic czy te klawisze dzialaja. Jesli chodzi o reset klawiatury, to cos takiego nie istnieje, naprawa we wlasnym zakresie tez nie ma sensu. Jedyne co mozesz zrobic to zadzwonic do AppleCare i zapytac czy wymienia Ci ja jako DIY (jesli masz karte kredytowa - jako kaucje). Jezeli nie to pozostaje AASP (Autoryzowany serwis Apple).
Pozdrawiam
#3
Napisano 13 stycznia 2012 - 15:56
(...)zeby sprawdzic czy to na pewno klawiatura to mozesz podlaczyc normalna klawiature na USB do iMac'a, moze byc nawet od zwyklego PC-ta i sprawdzic czy te klawisze dzialaja.(...)
To dwie różne linie i to, że zadziała na jednej (np. bluetooth) nie oznacza, że będzie działać na drugiej (USB) i odwrotnie. Tak czy inaczej klawiatura do reklamacji. Sam nic nie zdziałasz.
Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com
Użytkownicy przeglądający ten temat: 3
0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych